30 Ιουνίου 2010

Μια τυχαία ερωτική συνάντησις με ένα πλάσμα που ο άνδρας είναι ένκαυλος....

Δεν φταίω μουά...
Ο ρημάδης ο Εμπειρίκος...
Μα αν είστε άντρας αυτό το βίδεο δεν σας ταράζει?
Εμένα τα μάλα...
Τι πλάσμα τι κόμματος τι στόμα τι τι τι.... άναυδος...

Και μην ακούω για κουλτουριάρικες αηδίες... σε τούτα είμαι οπαδός του σοφού Εμπειρίκου...
Θερινές ανησυχίες...





θεά...



μα τι παρουσία θεική μια οπτασία...

στο τρίτο βίδεο εκεί που λέει... "όλοι με φωνάζουν μωρό" ποιός άντρας δεν θα λύγιζε?
αχ αχ..

10 σχόλια:

  1. Ω, μα τι old fashioned akrat-εια!

    μετά φταίω εγώ που είμαι fan της (σημερινής) Τσαλιγοπούλου;

    http://www.youtube.com/watch?v=tbEQlnIMVLo&feature=related
    όλα όσα είπες..
    ΤΑ ΕΧΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τραγούδια, κλασικά..
    Καλή ακρόαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να υποθέσω βασίμως ότι η έμπνευσις προήλθε λόγω προσφάτου αναγνώσεως ή επαναναγνώσεως του Μεγάλου Ανατολικού:)))

    "...Η φλογερά νεάνις, τα μάλα καυλοπυρέσσουσα,ήρπασε τον μέγαν...(μπιπ!) και τον ερρόφησεν απνευστί...":)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευρύνοος....

    είμαι λίγο παλαιομοδίτης παιδί μου χαχα

    ε τα χει το "μωρό" τα χει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. aerostatik

    αχ βαχ βαι βαι μάν μου να τέτοιες στιγμές θα γούσταρα να ήμουν μπέης με πέντ έξ χανούμισες "μωρά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sofia..

    πίστεψέ με δεν κοίταξα τα άσματα είδα την .... εικαστική.... πλευρά των ζητημάτων

    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. vad

    πάντα ένας εμπειρίκος είναι δεξά αριστερά παντού στην βιβλιοθήκη...

    εμπειρίκος και εγγονόπουλος και Μπολίβαρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ρημάδης ο Εμπειρίκος!!!!! Ω τί ευχάριστη έκπληξης!!!!!!

    καλό μήνα φίλτατε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τσ,τσ,τσ
    Αλήθεια, ζεί ακόμα αυτή η κοπέλα;

    Το τραγούδι της Τσαλιγοπούλου, κι εμένα μου αρέσει...
    καλημέρα Άκρατ...καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε