01 Ιουλίου 2010

Στον τροβαδούρο τον θεό τον ΓΚΑΙΦΥΛΙΑ... και στο μέλλον που έρχετε από παλαιά...





Πίσω μας πάνε... πολύ πίσω... τότε που ο αγώνας δεν ήταν παιδική χαρά..


ήταν δύσκολες εποχές..





Ήταν νύχτα κατακλεισμός εκεί στο 73... Νύχτα αντίστασης για πολλούς... Η αδελφή μου κυνηγημένη με την φίλη της την Π... κρύφτηκε στις πουτάνες...



Ήταν κολάδικο δακρυγόνα νεκροί...


Στο μπαρ του κολάδικου μπουκάρουν οι μπασκίνες...



ήταν χίππυσα.... ήταν φίλη με την Π... χήρα τώρα αυτή μεγάλωσε σπίτι ... βλέπεις ο πατέρας κάθε βδομάδα ήταν μέσα..




ο δρόμος της αντίστασης είναι δρόμος ΩΤΟΣΤΟΠ...



σπουδαίες εποχές.. ωραίες εποχές..

8 σχόλια:

  1. Δεδομένου ότι γεννήθηκα το 1973 δεν πρόλαβα να ζήσω αυτές τις εποχές, ευτυχώς είναι μάλλον αδύνατον να ξαναέχουμε χούντα στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακρατ, για την "σημερινή χούντα" μπορεί να σου τραγουδήσει η Βίσσο-Βανδή ή ακόμη καλύτερα κανένας δήθεν-μεταπωλημένος- ροκάς που πενηντάρισε και "φράκαρε".

    Α μωρέ Ακρατ, τη χούντα δεν την έζησα όσο ζούσε εκείνη, παρά μόνο όταν άλλαξε "φάτσα" μετά.......

    Καλό απόγευμα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο αγαπημένος Θανάσης !!!
    Τα νιάτα μας βρεεεεε ...
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτπυ γμτ τα νιάτα μας,πού μας γύρισες,μωρέ;:))
    Καλο μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ιωάννης Κ

    καλά μην φανταστείς ότι εγώ ήμουν πολύ γέρος.... ήμουν 11 ....
    όσο για αυτά που λες για τα αδύνατα και δυνατά ένα έχω να πω .... ΜΗΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ ΚΑΙ ΚΤΥΠΙΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΓΑΝΟΠΙΓΑΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βάσσια

    καλημέρα εκλεκτή φίλη λες αλήθειες
    όσο για τους 50ρηδες άστους να θρέφουν κοιλίτσες...

    πώντως εγώ δεν έχω την άποψη ότι η χούντα άλαξε μόνο φάτσα και υπάρχει...
    άλλο πολιτική δικτατορία άλλο κοινοβουλευτική αστική δικτατορία του κεφαλαίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. side 21

    πόσα δίνεις για τα νιάτα βρε?

    λοιπόν για μια χίπυσα με μίνη πχ πόσα θα έδινες?
    για να δω αν αξίζει να πάω να φέρω σουηδέζα...

    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε