11 Δεκεμβρίου 2021

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ... ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ...

 Μόλις διάβασα ότι όταν ουρεί κανείς στο ντους ελλοχεύουν ένα σωρό ιατρικά θέματα.  https://www.news4health.gr/ev-zin/10103/gia-poio-logo-i-oyrisi-sto-dous-den-einai-kali-idea


Έτσι και εγώ ως σοφολογιότατος επί των ιατρικών θεμάτων σας εφιστώ την προσοχή...


Όταν βήχεις, σε κόσμο, βήχεις προς τα κάτω, για να μην πάνε τα μικρόβια σε όλους. Συνιστάτε να γίνεται κανείς ίσα με το πάτωμα. Βήξε τότε άνετα...

Άμα σου έλθει να κλάσεις στην μπανιέρα, σήκω ευθύς αμέσως και κλάστε όξω από το ύδωρ. Αυτό γίνεται γιατί όταν αερίζεστε εντός του ύδατος, δηλητηριάζουμε τους πόρους τους δέρματός μας.

Όταν θέλεις να φτύσεις, μην φτύνεις ευθεία, γιατί οι μυς του προσώπου σου αλλοιώνονται και χαλαρώνουν. Μάζεψε για 25 δευτερόλεπτα αγέρα και φτύσε προς τα πάνω εν είδη συντριβανιού... Κάμνει περφεκτ μυς... Θα μείνεις πάντα νέος...

Ας υποθέσουμε ότι σεξουλιάζεστε και είσαι άνωθεν του προσώπατου. Σε πιάνει μια φαγούρα στο πίσω μέρος του ποπού. Επ ουδενί δεν πρέπει εκείνη την στιγμή να ξυστείς. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος. Μπορεί να έχεις μια στρέβλωση του πέος προς την μεριά της φαγούρας. 

Αυτές είναι μερικές συμβουλές που τις κάνω προς την νέα γενεά. Είναι τμήμα του νέου ιατρικού βιβλίου μου με τίτλο " Τι πρέπει να κάνεις για να μείνεις πάντα βρωμόγερος"

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Φίλε Ακρατ
    Ευχαριστώ που με έκανες και γέλασα δυνατά! Το χρειαζόμουν, πίστεψέ με. Μένω έτσι αργά, διότι ο ύπνος μου ταράζεται με όνειρα γύρω από τον Δημήτρη -που τον έχασα από καρδιά 4 του Σεπτέμβρη, 2020... Μαζί του έφυγε κι η μισή από την δική μου ζωή... προσπαθώ, μα ΔΕΝ είναι εύκολο. Να έχετε Καλές Γιορτές, και Υγεία. Το σπουδαιότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου, τα ξέρω... Ο Δημήτρης σου ήταν η πηγή ζωής σου. Όμως τώρα πρέπει να φανείς δυνατή. Όχι γιατί στο λέω εγώ που έχουμε πει μια κουβέντα. Έτσι θα έλεγε και ο Δημήτρης. Δεν θα αισθανόταν ωραία βλέποντάς να είσαι θλιμμένη όλη την ώρα. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ φίλη μου

      Διαγραφή

λαλατε