16 Ιουνίου 2010

Που είσαι βρε Αντρέα φιλαράκο Κινεζόφιλε.. ??

Ήμουν δεν ήμουν καμμιά δεκαπέντε ετών τσόγλανος... Έχει πέσει η δικτατορία και η πολιτικοποίηση έχει κτυπήσει κόκκινο.

Στα δύο σχολειά που συστεγάζονταν (τρεις ημέρες πρωί τρεις απόγευμα ενναλάξ) όλες οι αποχρώσεις ήταν σε ευθεία παράταξη. Δεν είχε έλθει το πλήρωμα του χρόνου δηλαδή το 1979 όπου όλοι πήγαν προς το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ μυριζόμενοι εξουσία...

Φανταστείτε από τα δεξιά 4η Αυγούστου (ναι ναι είχαμε και από αυτούς...) ΜΑΚΙ (ΝΔ) ... στο κέντρο η ΠΑΜΚ η ΕΧΟΜ (χαχα ναι είχαμε και μαθητές της Χριστιανικής Δημοκρατίας του Ψαρουδάκη)η γνωστή ΕΔΗΝ (ένωση κέντρου) κάτι ΠΜΣΠ (μαθητές του ΚΚΕμλ) κάτι άλλοι της ΑΑΜΠΕ (μαθητές του ΕΚΚΕ) ΔΗΜΑΚ (του ΚΚΕ εσ) ΜΟΔΝΕ (ΚΚΕ) κάτσε να θυμιθώ αααα μια διάσπαση που έγινε από μαθητές τροτσκιστές ή κάτι τέτοιο που δεν άντεχαν στα μεγάλα κόμματα που ονομάζονταν νομίζω ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ (προς τιμή του πρώτου νεκρού μαθητή στο Πολυτεχνείο του 1973) και διάφοροι άλλοι που η μνήμη δεν βοηθά...

Εκεί που λέτε μέσα στον αχταρμά είχα και ένα φίλο τον Ανδρέα. Ήταν ένα περίεργο πλάσμα. Ντύνονταν Κινέζικα... ναι ναι υποκάμισσα σαν του Μάο ... Κάπνιζε 22 σκέτα και τα χέρια του από την νικοτίνη ήταν κίτρινα. Κρατούσε ένα στρατιωτικό σάκο και ανήκε με τρεις άλλους σε μια οργάνωση που λέγονταν ΕΕΑΜ.

Εγώ έμενα κάπου κοντά στο κέντρο αλλά για μένα η Ομόνοια ήταν ένα απόμακρο σημείο όπου κατέβαινα Κυριακή πρωί για ποδοσφαιρική κουβέντα πριν πάμε στην θύρα 13... Άντε κατέβαινα και μια φορά κάθε δεκαπέντε να πουλήσω τον ΑΓΩΝΙΣΤΗ της νεολαίας ΠΑΣΟΚ. (κάτι βλακείες που κάνει κανείς πιτσιρίκος...).

Ο φίλος ο Αντρέας που ήταν στο ΕΕΑΜ μου τα είχε πρήξει με την ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΟ με τον κινέζικο τρόπο για την νίκη της επανάστασης κλπ. Ήμουν κυριολεκτικά έξαλλος με τον φίλο. Βρε παιδάκι μου του έλεγα πάμε μια τσάρκα στο θυλέων να δούμε καμμιά τσούπρα... Άχ η μοναδική ξανθιά που μου την είχε φάει ένας οικολόγος αρχηγός σήμερα...... σσσσσσσσσσσσσσ.... Αμ η άλλη η ξανθιά η Κνίτισσα... Αχ εγώ τότε ήμουν παιδί της θύρας 13 και λίγο ΠΑΣΟΚ δεν ήμουν ινστρούχτορας... Αυτές είχαν πάθει νταράκουλο με κάτι σοφιολογιότατους που ήξεραν 88 τσιτάτα και 35 μανιφέστα του μεφηστοφελή .....(δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη αλλά μου αρέσει...).

Εν τω μεταξύ ο φίλος ο Ανδρέας μου τα είχε ζαλίσει να πάω στο εστιατόριο που είχε το ΕΕΑΜ με κινέζικα φαγητά... Μωρέ τι μας λες... Ήταν ο ΚΩΣΤΗΣ η ταβερνούλα που άραζα... Που μυαλό τότε... Τώρα τα κινηγάμε τα κινέζικα γιατί είναι ωραία...

Και τώρα????????????

ΤΩΡΑ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ο Κινεζόφιλος ΔΙΚΑΙΟΝΕΤΕ...

Μωρέ θα είχε μάθει και τίποτα Κινέζικα εκεί.. Δεν μπορεί.... Μεταφραστής θα πρέπει να είναι εμπορικός αντιπρόσωπος κάτι στο διάσκο...

Ελπίζω να ζει από το 1976 έχω να τον δω... Εγώ παναθηναικάρα ήμουν χαθήκαμε... Τώρα που θα έρθουν περισσότεροοι σχιστομάτηδες ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ...

Αν είχα γίνει πολιτικά κολλητός του Αντρέα θα είχα πάει στην Κίνα θα είχα μάθει Κινέζικα και τώρα θα ήμουν διοικητής στην ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΙΝΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΑΣ ΑΘΗΝΑΣ....


ΓΑΠ ΓΚΡΑΤΣΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ....

ΚΙΝΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΗ

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΕΙΜΑΙ ΚΙΝΕΖΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΩ ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ...


(συνθήματα που προτείνω να φονάζουμε από σήμερις)

6 σχόλια:

  1. ακρατ ξεκίνα
    να φτάσουμε στην Κίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμ γιατί νομίζεις έχω κάνει τόσους Κινέζους φίλους στο Λονδίνο; Δεν ξέρω ότι κάποια στιγμή θα μου χρειαστούνε; Πάντως μη φοβάσαι δεν θα σου φάω τη θέση. Εγώ θα πάω σε επαρχία με πρωτεύουσα τη Σαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aerostatik

    α έρθεις και εσύ στον αγώνα βρε?


    ΝdΝ
    νταξ αφού τα ξεχωρήσαμε... Άλλος για Πάτρα Λάρισσα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, εμένα το κινέζικο φαγητό μ' αρέσει...Βρε μπας και πιάσω φιλικές σχέσεις με 'κανα Κινέζο κι εγώ;;; Δεν έχεις άδικο σ΄αυτά που λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή τωρα ο παλιόφιλος Αντρέας θα μπορούσε να ειναι Κινεζογιάπις:))

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως αλλάζουν τα πράγματα ε?
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε