28 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΩΝ BLOG....




Ήμουν στον δρόμο από την Παραλία και ανέβαινα στο λατρεμένο χωριό.

Επωχούμενος επί μοτοσυκλέτας 400cc και νέος πάντα εν καύλω ευρισκόμενος...

Και αυτή που τότε αγαπούσα έβγαλε το μώριο και το θώπευσε επί της μοτοσυκλέτας....

Και ένα Άτι με κόκκινα μάτια με κατασκόπευε στην στροφή του Πατεράκη...

Έκτοτε ψάχνω το σπέρμα μου στην στροφή εκείνη.... Όμως τι πίκρα...

Πήγε χαμένο...

Και σαν μπήκα στο σπίτι της τελευταίας με τις ιδεοληψίες μου γεμάτος

χάιδεψα το χασίς στο παράθυρο της τουαλέτας...

Και προσανατολήστικα ΕΧΘΡΙΚΑ αυτοστιγμή....

Και σαν ο πατέρας έφευγε σκεπτόμουν τον έρωτα προς την νεαρά κοπελούδα...

Και μετά εχάθη εμπός από τον θάνατο μιας μπόμπας και ενός στιλέτου επί της Β. Σοφίας το οποίο με στόχευε...

Πόσοι άντρες μπορούν αν υπερηφανευθούν ότι τους σημάδεψε ένα στιλέτο...

Πόσοι άντρες μπορούν να υπερηφανευθούν ότι σώθηκαν από την μπουνιά σαν ένα χέρι γυναικός σταμάτησε μια μπουνιά...

Και τώρα σκέπτομαι το παρελθόν με τιις τρομερές του παραλαγές. Και τα θανατικά που τύχαν...

Τις αιώνιες βόλτες στις πόρνες της οδού Σόλωνος... Και να πας βόλτα μια πουτανίτσα της Σόλωνος για να βρει τον Έμπορα....

Πως θα βρω το υπέροχο αυτό στώμμα της απιστεύτου αυτής εμπειρίας που αναζητώ σαν το μώριο ευρίσκεται εντός της γλώττης της.....

Όλα σήμερα γυρίζουν.... Και τίποτα δεν είναι σαν χτες.... Δεν στέλνω σε κανέναν, καμμιά μήνυμα....

Σκέπτομαι απλά το ένδοξο παρελθόν.... Και το μέλλον το λαμπρότερο με την γυναίκα που αγαπώ όσο τίποτα.... Αγαπώ αλλά φέρνω την άρνηση και τούτο με σκοτώνει...

Και όταν λέω άρνηση εννοώ ότι οι ΙΔΕΕΣ είναι το πρωταρχικό.

Όχι κατακτητικά, όχι ετσιθελικά... Αλλά βασανιστικά σταθερά με σεβασμό στην διαφορά...

Πες στον συνάνθρωπό σου .... "να ακούσω την άποψή σου" και θα βρεθείς στην καταστροφή γιατί τα τηλεγραφήματα είναι το καθημερινό ψωμί του διψασμένου από αγάπη....

Λατρεύω τα όνειρα και την μαγεία του νου στην οδό του πουθενά και την αγάπη που ξεχυλίζει στην οδό του παντός.

Θέλω να βάλω το καπέλο μου και να θαυμάσω τα πάντα....

Και με τις εμμονές και τα πιστεύω να κατακτήσω το άπειρο...




Συμπερασματικά..... Κανείς δεν μου προσάπτει στα blog ερωτική συνάφεια. Γιατί δεν υπάρχει.... Αλλά το φως είναι εκδικητικό... Σαν τις λέξεις που θωπεύουν το μυαλό που σκέπτεται εκατό φορές γρηγορότερα από το φως...


12 σχόλια:

  1. Ο παλιός γνωστός Ακρατ με την χειμαρρώδη ποίηση. Αυτό με τις ιδεοληψίες με πέθανε....μπέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο akrat ας ελπίσουμε να μην άλλαξε

      αν και οι αλλαγές είναι ορατές μάλλον...

      Διαγραφή
  2. Μου προκαλείς αντιφατικά συναισθήματα..ίσως η ηλικία με κάνει να μη καταλαβαίνω κάποιους στίχους..και αγαπώ τη ποίηση φίλε μου..την αγαπώ...Θα σταθώ σε αυτή τη φράση που με έκανε να σταθώ δίπλα σου και να νοιώσω αυτό που πιστεύω οτι έβγαζες " Αγαπώ αλλά φέρνω την άρνηση και τούτο με σκοτώνει..." Η αγάπη η ιδια είναι αντιφατική φίλε μου..απόλυτη μα και μοναχική, ονειρική μα και βασανιστική..γαλήνη ψυχήςς και ρίσκο για πληγή...σκέψου όμως τη ζωή χωρί αυτήν..Όσο για τις Ιδέες..άστα να πάνε..όμως πως θα ήμασταν πάλι χωρίς αυτές;..συμπέρασμα;..η ζωή είναι ωραία γιατί είαι αντιφατική και απρόβλεπτα εκδηλωτική σαν και μας! Αχτιδένια φιλάκια πάντα!
    Είπα καλημέρα;...δεν είπα..Καλημέρααααα... όλη μέρα με χαμόγελο πάντα..(σου έφερα και καραμέλες που έφτιαξα χθες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχτίδα

      καλή σου ημέρα

      εγώ φυσικά δεν είμαι ποιητής ... είναι γνωστό...

      γιατί 1ον δεν ξέρω καθόλου γράμματα ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ

      2ον γιατί αν εξαιρέσει κανείς τέσσερα χρόνια που ΖΟΥΣΑ ΠΟΙΗΤΙΚΩΣ... έχω πάψει εδώ και χρόνια... και σε αυτά τα 4 έτη δεν κατάφερα πολλά πέρα από το να αισθανθώ υπέροχα λάγνα και ερωτευμένος με την ποίηση... αλλά οι προθέσεις ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ....

      Διαγραφή
    2. ααααααα τις έφαγα τις μεμέλες.... υπέροχες...

      Διαγραφή
  3. Ναι... ωραίος ποιητής κι ιδεαλιστής ο Άκρατ.

    Και σου γεννά προβληματισμούς ρε παιδί μου...

    Ας πούμε ... υπάρχει λόγος που το χασισάκι πρέπει να είναι
    στο παράθυρο ειδικά της τουαλετός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxa

    αυτό είναι αληθινή ιστορία... η τελευταία σχέση μου πριν παντρευτώ καλλιεργούσε έν τέτοιο φυτό στο σπίτι της στο παράθυρο της τουαλετός...

    ήταν ένα θέμα τρομερής αμηχανίας μου... είμαι κάθετα οριζόντια παράλληλα ενάντια σε αυτά τα πράγματα και με ενοχλούσε πάρα πολύ

    μετά το ρημάδι μια ημέρα πήγα να το μυρίσω και ΚΑΤΑΒΡΩΜΑΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΝΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ

    αφορμή στάθηκε για να γραφτεί το παρών ψευτο ποιήμα η παρατήρηση πολλών φίλων σε μπλογκ νεαρών κοριτσιών...

    στην αρχή μου έβγαλε μια απέχθεια γιατί θεωρούσα ΑΔΙΚΑ ότι τα μπλογκ είναι μόνο για σοβαρά πράγματα... για ανταλλαγή εμπειριών θέσεων γνωμών ιδεολογικών θεμάτων πλακών κλπ κλπ....

    και όταν το καλοσκέφτηκα είπα ότι αυτά που σκεπτόμουν είναι μπούρδες γιατί ο έρως περνάει από παντού. και μετά τα έβαλα με τον εαυτό μου για την αρτηριοσκλήρηνση που έπαθα και που έβγαλα το ερωτικό στοιχείο από την σκέψη μου για τα μπλογκ

    και ήλθε η καντυ με την ανάρτησή της περί ρομάτζας και με δολοφώνησε.... γιατί όντως έχω χάσει αυτό το στοιχείο...

    αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουπς....πάλι καλά που η Κάντυ δεν ήταν η τελευταία σχέση διότι ουδέποτε καλλιεργούσε ινδικη κανναβη στα παρτέρια! Χαχα..

    Μη στεναχωριεσαι Ακράτ...η"ρομάτζα" κάπως ξαφνικά έρχεται..και κάπως ξαφνικά χάνεται...ας έχουμε το ψυγειο μισοάδειο και κάτι θα γίνει.. (αρτηριοσκληρηνση? ) :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβάζεις Εμπειρίκο; Θα του άρεσες πιστεύω! Είναι ποιητικό! Όσο για ερωτικό, εγώ είμαι πολύ ντροπαλή για τέτοια :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάτι ψιλοδιαβάζω κάτι κάνω και εγώ

      μεταξύ μας.... είναι ο μόνος που έχω ρουφήξει

      ντροπαλή μου κυρία και εγώ τρέπομαι ... υπό το φως της νυκτός γίνονται αυτά...

      Διαγραφή

λαλατε