18 Οκτωβρίου 2013

ΜΩΡΕ ΠΩΣ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ 50.000 ΕΥΡΩ ;;;;;;; ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.....




Έμαθα ότι εις συνδικαλιστής έλαβε 50.000 !!!!!!!! ευρώπουλα λαχταριστά από την διευθύντρια ή διευθυντή του νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ για να πείσει τους εργαζομένους να μην απεργήσουν....

Προφανώς τα ζήτησε αυτός... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ η κυρ. διευθύντρια ή διευθυντής.... Γιατί αν το πίστευα θα έλεγα ότι ξυνόταν η κυρ διευθυντής ή διευθύντρια στην γκλίτσα του τσομπάνη ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΘΥΜΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΙΑΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ.... Αλλά ξουτ ξουτ μακριά από μας αυτή η σκέψη... ξουτ ξου

Λες μωρέ να είναι κουζουλός και να ζήτησε το χρήμα αυτός ; Δηλαδή πας σε ένα διοικητή διοικήτρια ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και του λες... Πέσε... Και αυτός, αυτή βγάζει ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΒΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ και στα δίνει... Τι να πει κανείς... μυστήρια πράγματα...

Εκτός αν όλοι οι συνδικαλιστές ξέρουν ότι κάθε διοικητής διοικήτρια έχει ένα παγκουί μια κάβα μυστική και μπορεί η ίδια να τα χειρίζεται... Λες μωρέ να έχουν μυστικό κονδύλι για χρηματισμό ;;;;;

Άκου τώρα φίλε μου τι μου είπε ένας μουρλός... : Τον πλησίασαν και του λεν θες ένα 50.00χίλιαρο.... Και αυτός είπε ναι αμέ... Χάπατα καταστάσεις...

Ωρισμένοι συνδικαλιστές τα έχουν βάλει στην τσέπα χωρίς αμφιβολία... Έχουμε καταλάβει όλοι μας αυτό το γεγονός.... ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ που το αφεντικό πάει στο λογιστή τα παίρνει και τα δίνει στον εκπρόσωπο των εργατών. Σπάνιο αλλά το έχουμε ακούσει το έχουμε μυριστεί... Εξ' άλλου δικά του είναι και τα δίνει για το γαμώτο... Αλλά βρε παιδί μου πως ένας συνδικαλιστής του ΔΗΜΟΣΙΟΥ απαιτεί 50.000 από ένα διοικητή, διοικήτρια ; Που να τα βρει ; Εντάξει να μου έλεγες ότι χτυπάει άλλος κάρτα... Εντάξει ότι παίρνει εξτρά ρεπό... Ένα ΕΣΠΑ κάποιος συγγενής... Ένα φουλ πρόγραμμα αδειών ιατρού... Όλα αυτά δικαιολογούνται... ¨Ενα διορισμό για το παιδί, τον γκόμενο, την ξαδέλφη...  Αλλά πάω εγώ και ζητώ 50.000 ευρώπουλα από τον διοικητή.... ;;;;


Μωρέ ψήνεστε;;;;;;;



ΕΜΈΝΑ ΛΙΓΟ ΚΑΦΚΙΚΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ....


ΒΡΩΜΑ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.... Ποιός το οργάνωσε .... Ποιός το σκέπτηκε....


Δεν λέω ότι δεν έγινε... Όχι ότι ήταν άγιος.... Αλλά μωρέ ένα δεν μου κολλάει...


ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΠΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΓΚΟΥΙ - ΚΑΒΑ ΤΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ;; ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ - ΥΠΟΥΡΓΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ  ;;;;;;;; ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΤΙ

Κάτσε όμως να το πάρουμε και αλλιώς... Άμα μια απεργία εξαγγελθεί τότε σου λέει ο διοικητής, διοικήτρια δεν το διευθετώ και χρηματικώς... !!!!!!! Και πάει και το λέει στον παραπάνω.. Και ο παραπάνω λέει "νταξ άμα είναι να λυθεί δώσε τόσα ...." και τα δίνει στους συνδικαλιστές....

Δηλαδίς αυτό γενόταν παλαιά και ο κυριούλης ο συνδικαλιστής ήξερε την τακτική αυτή και τα ζήτησε ξανά...


Δηλαδίς ο τύπος με κεκτημένη ταχύτητα έπεσε πάνω στο ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ το ΆΜΜΩΜΟ το φοβερά τίμιο... Ε τότε  ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...

Αλλά βρε παιδί μου γιατί δεν μας λεν τα τζιμάνια που στήνανε χρόνια αυτήν την φάμπρικα ;;; Να μάθουμε βρε παιδί μου τα καλόπαιδα...


Εγώ έχω μπερδευτεί... ΚΑΦΚΑ του κερατά μου θυμίζει.... ΜΠΕΣΑ ΓΙΑ ΜΠΕΣΑ ΦΟΒΕΡΟΣ ΟΧΕΤΟΣ ΚΛΕΦΤΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΤΕΚΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...

Μυλόπετρα εναντίον όλων μας... ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΟΥΜΠΙΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΧΑΠΑΤΑ... ΌΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ... ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΕΚΔΟΥΛΕΥΣΕΙΣ... 50.000 ΕΙΝΑΙ 50.000 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 500 ΕΥΡΩ.... ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ ;;;;;;;;;;;;

ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ;; ΠΛΙΖ......


Ουφ νυχτιάτικα ..... Πάντως αυτός που μπλέκτηκε με τις κότες.... Έγινε πίτουρο...

8 σχόλια:

  1. Δεν πάνε χεράτα,φίλε μου,μεσα απο προγράμματα τα παίρνουνε,από προμήθειες,ξερεις,θ'αγορασουμε πετρελαιο απ'τον δικό σου,το διαγωνισμό για τους καινουριους υπολογιστές θα τον πάρει ο κολλητός σου,απ'τους 50 τόνους πετρελαιο για την υπηρεσία οι πέντε τόνοι θα μπουν στο ντεπόζιτο του σπιτιού σου,έτσι γίνονται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΈΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΩΣΤΟΣ

      ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕ Ο ΤΥΠΟΣ ΝΑ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΧΕΡΑΤΑ?????????????? ΠΩΣ??????? ΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ?????????

      Διαγραφή
  2. Πάντως δικός τους συνδικαλιστής είναι, πασόκος+ΔΑΚΕ! ( Όχι οτι τους άλλους τους έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση). Έτσι εξηγείται οτι "έσβησε" η είδηση τις επόμενες ημέρες!

    http://www.stokokkino.gr/article/2693/Terastio-epikoinoniako-autogkol-tou-k-Georgiadi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κεράσια και κρίνοι

      το θέμα δεν είναι τι κόμμα είναι δεν με αφορά το θέμα είναι ότι βρωμάει η υπόθεση από παντού

      και πιστεύω ότι ο συνδικαλισμός όσο και αν τον βρίζει κανείς είναι σαν το νερό

      απαραίτητος για να ζήσει η εργατική τάξη και ο καπιταλισμός

      ειδάλως το χάος κυριαρχεί

      Διαγραφή
  3. Την ίδια απορία είχα κι εγώ.
    Δε νομίζω ότι γίνεται μετρητοίς. Βρωμά η υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ένας στρατολάτης

    έτσι βρε παιδί μου πες τα

    και οι αντιπολιτευόμενοι το χαύουν ΈΛΕΟΣ.... ένα μυαλό λίγο αστυνομικό δεν έχουν??? ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΝΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KOITA Φιλε..Εμενα η αοοψη μου ειναι...Οτι το ΣΥΣΤΗΜΑ..Και εννοω την εξουσια εδω...
    Εκεινο που θελει ΑΚΡΙΒΩΣ οπως λες κι εσυ πιο πανω..ΔΕΝ ειναι να πιασει ΕΝΑ συνδικαλιστη,που "τα παιρνει"
    Γιατι..Οπως λεει πολυ ομορφα και ο VAD Δεν διακινειται, αυτο καθ αυτο το χρημα...
    Η εξουσια...
    Θελει να ΠΕΙΣΕΙ..Οτι οι συνδικαλλιστες "τα παιρνουν"
    Ωστε να λαβουνε τα ονειρα τους σαρκα και οστα..Και να προχωρησουν οι εργαζομενοι, σε ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ..Μηδενιζοντας αυτα που πετυχαν ως τωρα, με τα σωματεια τους...
    Η ΕΝΝΟΙΑ του σωματειου, πολεμιεται...!!
    Και δεν θα μου κανει και καμμια εντυπωση, αν..ΟΛΟ αυτο ειναι ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ...Να απογοητευτουνε οι εργαζομενοι...
    Δεν τα πηρε..Για να τα παρει..Ισως να τα πηρε...Για να τον πιασουνε, να τα παιρνει...!!
    Μπορει να με ειπεις, παρανοικο..Αλλα αυτη ειναι η δικη μου αποψη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΧΑΙΡΗ


      πες τα χρισόστωμμε....

      εγώ το είπα με άλλα εκφραστικά μέσα λίγο αστυνομικότερα

      Διαγραφή

λαλατε