07 Μαΐου 2008

Υπάρχουν ρόγες και ρόγες....

Αφορμή του εν λόγω κειμένου - πονήματος - ερεύνης, είναι η ψυχαναλυτική μου ανάγκη και η φτώχια που με κατατρώγει.
Απεφάσισα λοιπόν πάραυτα να αναζητήσω την εκλεκτήν βοήθειά σας η οποία φυσικά ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ αλλά σαν γνήσιοι νεοέλληνες θα χλευάσετε το κατά τα άλλα εμβρυθές κείμενό μου...

τόπς δικτατορία
περίοδος ηλικίας ... δύση παιδικής εποχής ανατολή πρώιμης εφηβείας....
οπαδός της ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΗΧΟΥΣ και του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
ένας μόνιμος της 6ης τάξης δημοτικού ο Βασίλης που έπρεπε να είχε πάει ήδη στην 3 Γυμνασίου, αλλά οι στούρνοι οι διδάσκαλοι τον άφηναν εκεί ήταν ο κολλητός μου...
Ο Βασίλης και οι διδάσκαλοι είχαν συνομωτίσει δια να με διαφθείρουν από μικρό με τα αγωνιώδη και κοπιώδη ερωτήματάν των.... (αυτό αποκαλύφθηκε από μια μυστική επιστολή που περιήλθε εις τας χείρας μου ένα βράδυ όταν συνάντησα στην Βενετία τον ιπτάμενο απαγωγέα των πρακτόρων της Αφρικής και Ασίας δρ. Σκούλι. Κατήλθε κάθιδρος και μου ενεχείρησε το εν λόγω παπειροειδές κείμενον το οποίο έκτοτε φυλάσετε εις την Παπικήν έδραν κάτωθεν της έδρας του Κυρίου..... αλλά αυτά είναι μυστικά που δεν λέγονται...)
Όπως έλεγα λοιπόν το θεόπνευστον και εξουσιαστικόν μου παρουσιαστικόν έπρεπε να βεβυλωθεί από απορίας (ουχί ψάλτου) αναμολογίτους και αιώνια μη ερμηνεύσιμους....
Και ο Μπίλης έναντι τιμήματος ΚΑΡΕΛΙΟΥ μαθητικού (ενθυμίστε ε? αυτό με τα 10 τσιγαρούμπια...) μου εξομολογήθηκε το απατρόπαιο αίνιγμα που με στοιχειώνει ολημερίς και ολοχυχτίς....

ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑΣ ΑΜΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ ΡΟΓΑ ΣΑΝ ΓΟΠΑ ΑΠΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.....


γαμώτο γαμώτο ΈΛΕΟΣ που πως πότε....
έκτοτε ψάχνω να βρω μια ρόγα σαν τσιγάρο....

ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ.....

7 σχόλια:

  1. Ψιλικατζή σε βρίσκω...
    Έγω έγινα "μάγκας" ένα καλοκαίρι στην Πάρο που βρήκα βορειοευρωπαϊκή ρόγα "που θήλαζε μοσχάρι"!
    Εφηβάκι ήμουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Ακράτ,
    αν αξιοποιήσεις το Γκούγκλ θα βρείς:
    4.910 ρόγες
    5.950 ρώγες
    10.700 θηλές
    Σύνολο 21.560 !
    Στατιστικά αποκλείεται να μην σού αρέσει κάποια...
    Και, αν δεν έχεις πρόβλημα με ξενικής προέλευσης πράμμα, θα βρείς:
    1.330.000 teats και, κρατήσου!, 26.400.000 nipples !
    Αποκλείεται, του κερατά!, να μην σέ βολέψει κάτι.

    Καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο φαρμακείο πουλάνε έτοιμες για μπιμπερό, χα,,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εστιάζετε σε λάθος μονοπατια....
    ψαχτείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε