26 Μαΐου 2008

Το Ελληνικό ροκ μέσα από τους μύθους του.... Κυρίες και κύριο η σημαντικότερη ψυχεδελική φωνή της Ελλάδος ο Γιώργος Ρωμανός....

Αυτό που έζησα πριν δύο εβδομάδες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ.
Είναι μια αληθινή (εκ μέρους μου μεταφοράς από ένα κορίτσι της ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ της φίλης Μαρίας).
Κάθε δεύτερο Σάββατο ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ d'j και ένας από τους μεγαλύτερους συλλέκτες μουσικής ο Γρηγόρης ο Βάιος ή Βέκιος ( δεν το θυμάμαι) κάνει πρόγραμμα στην Πλ. Εξαρχείων στο dr. feelgood (μια ζωή με τις ξένες γλώσσες...)
Ήταν παρέα με το αγόρι της (εκδότης ενός ψυχεδικού funzzine το οποίο έχει και υπέροχη μουσική μέσα) και πίναν το ποτάκι τους απολαμβάνοντας τους πάντα θεικούς ήχους του Γρηγόρη... ( από την εποχή του MAZE πριν τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο χαχα)
Και τότε έβαλε ένα ή δύο κομμάτια του Γιώργου Ρωμανού αφού εκ των υστέρων έμαθαν ότι ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ...
Τότε όλο το μαγαζί έστρεψε την προσοχή του και νέα παιδιά 20 και 25 τον χαιρετούσαν συγκινημένοι όλοι. Και ο κος Ρωμανός και τα παιδιά. Εκ των υστέρων από άλλες φίλες έμαθα ότι ΝΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΗ. Ένας υπέροχος ερωτεύσιμος άντρας. Φυσικά εμένα το τελευταίο δεν με απασχολεί αλλά η αλήθεια έχει πολλαπλάς διαστάσεις και οφείλουμε να τον παραθέτουμε όλο.
Θέλω να πω εδώ ότι όσοι ανεβήκαμε στο καράβι του ροκ στην υπέροχη αυτή χώρα τις εποχές τις δύσκολες διαπαιδαγωγήσαμε παιδιά που ακολουθούν το ψάξιμο.
Η ιστορία που μου είπαν δεν τελειώνει εδώ ... Έφυγε από το 1972 ο γίγας της ελληνικής ψυχεδαίλιας (έκανε σπουδαίες παραγωγές με τον Μ. Χατζιδάκη κλπ διάολε ψάξτε στο google εγώ την ιστορία θα σας πω δεν είμαι μουσικολόγος...) πήγε στην κοιτίδα της ανθρωπότητας το ΠΑΡΙΣΗ και επέστρεψε διαμένοντας πλέον στο κέντρο....
Λοιπόν παιδιά ώρα για μουσική
να θυμιθούμε μάγκες το παρελθόν...
άντε.....





και......





και μια διασκευή φιλάρες στο υπέροχο ρολόι από τον Μολφέση τον Αλέξανδρον.... πάρτε φίλοι...



11 σχόλια:

  1. ένα και ένα τα κομμάτια! το πρώτο είχα πολύ καιρό να το ακούσω!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Meta ton Sidera mas thymizeis kai ton Romano. den xero giati alla i vouties sto paralthon pou proteineis einai glykes kai gemates nostalgia.
    Kalo apogeuma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ζω στο σήμερα και δηλώνω ... κάγκουρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Θέλω να πω εδώ ότι όσοι ανεβήκαμε στο καράβι του ροκ..."

    Και όχι μόνον…!

    Καλησπερούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρατήσου Ακράτητε.
    Οι καιροί ού μενετοί.
    Ούτε ...Ρωμανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μουσική με πολλές μνήμες!
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να ζήσουν οι ροκάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία κομμάτια , αν κι εγώ 10 χρόνια πιο πριν απο σας άκουγα το νέο κύμα το Ρωμανό τον άκουγα και μου άρεζε.Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι το καλύτερο!

    Καλά να το περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λυδία
    χαίρομαι που σου άρεσε

    giousouroum
    γι αυτό είμαι εδώ φίλε για να θυμίζω...

    ασκαρδαμυκτί
    τι είναι αυτό??

    το τέρας της αμάθειας
    σε πολλά καράβια έχουμε ανέβει...

    οιονοσκόπος
    κρατιέμαι να μην γίνω έξαλλος...

    σοφία
    καλή ναι μουσική...

    καπιταλιστικό κομμούνι
    τι να κάνουμε γμτ τι να ακούει κανείς?

    αχτίδα
    χαίρομαι που γράφεις στο φτωχικό μου. Ο Ρωμανός έχει κάνει νέο κύμα Χατζιδάκη και άλλα. Εμένα όμως μου αρέσει η ροκ πτυχή του.

    το τέρας της αμάλθειας
    τι που πως πας διακοπές???
    καλά μπάνια βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε