23 Απριλίου 2008

δεν ήξερα δεν ρώταγα??? αλλά ωραίο ακούγετε...

το nick μου akrat το πήρα βλέποντας ποδόσφαιρο ΑΚΡΑΤΗΤΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ τότε είχαμε βάλει γκολ στο 90 και για να γραφτώ σε ένα site διάλεξα την λέξη akrat που προέρχετε από την ομάδα ΑΚΡΑΤΗΤΟΣ...
Ωστόσο τις προάλες από ένα blog που αγαπώ είδα ότι ..... αλλά διαβάστε μόνοι σας...


Αντιεξουσιαστικό ισπανικό κίνημα. Ιδρύθηκε τον Οκτώβριο 1967, ενώ δηλαδή διαρκούσε ακόμα η δικτατορία του Φράνκο, από τον φοιτητή του Πανεπιστήμιου Complutense της Μαδρίτης Αουγκουστίν Γκαρσία Κάλβο (Agustin Garcia Calvo), που εμπνεύστηκε από ανάλογα κινήματα διαμαρτυρίας εκείνης της εποχής στην ελεύθερη Ευρώπη.Οι «Ακράτας», πολύ κοντά στους «Καταστασιακούς» (των οποίων μετέφρασαν και μοίρασαν πολλά βασικά θεωρητικά κείμενα) και τους αμερικανούς Yippies, στράφηκαν με «χάππενινγκς» και άλλες διαταρακτικές ή γελοιοποιητικές ενέργειες, τόσο ενάντια στους κρατούντες όσο και στην μαρξιστική Αριστερά, ιδίως μετά την απελευθέρωση του πεδίου δράσης τους έπειτα από την πτώση του Φρανκισμού.


το blog είναι http://freepsyche.blogspot.com/

ένα υπέροχο πρωτότυπο blog....

ρε συ βρήκα ιδεολογικό υπόβαθρο στο νικ μου

κράτα akrat


και συνεχίζει ο φίλος την παράθεση για άλλο κίνημα akrat


Αναρχικό βίαιο λατινοαμερικανικό κίνημα των αρχών του 20ου αιώνα (1919 - 1936) γύρω από τον ποταμό Ρίο ντε λα Πλάτα της Αργεντινής και της Ουρουγουάης. Με αφορμή την απίστευτη βία που άσκησαν οι κρατούντες κατά απεργών του Μπουένος Άϋρες, οι «Ακράτας» προέβαιναν σε συστηματικές «απαλλοτριώσεις» των αγαθών των καταπιεστών («χρησιμοποίησαν τις ληστείες και την παραχάραξη νομισμάτων για τις ανάγκες του κινήματός τους, για να απελευθερώσουν τους φυλακισμένους συντρόφους τους, για να βοηθήσουν τις οικογένειες των καταδιωκόμενων», σημειώνει Οσβάλντο Μπάγιερ στο βιβλίο του «Οι Αναρχικοί Απαλλοτριωτές», εκδόσεις «Ελεύθερος Τύπος», Αθήνα, 2004).
Οι «Ακράτας» συνέχισαν τον βίαιο αγώνα τους μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930, οπότε και επεκράτησαν στρατιωτικές δικτατορίες και στις δύο χώρες, οι οποίες φυσικά κτύπησαν ανελέητα τους λεγόμενους «απαλλοτριωτές». Οι περισσότεροι «Ακράτας» καταδικάστηκαν σε πολύχρονες φυλακίσεις ή εκτελέστηκαν εν ψυχρώ.

τελικά έχω μεγάλο παρελθόν....
και νόμιζα ότι έκανα παρθενογέννηση

φτου μου και εύγε μου....

15 σχόλια:

  1. Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά. Και εγώ έβαλα το όνομα "Ο τύπος αριστερά" γιατί εμφανιζότανε το όνομα δεξιά από την φωτογραφία μου. Αλλά αλλιώς μου βγήκε στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό μου ακούγεται και πολύ ταιριαστό. Και είχα μια αναρώτηση !
    Βεβαίως να μου γράφεις, σου εξηγώ στα σχολιά μου το τι έγινε.Δεν σε λέω αδέρφι, για πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσένα αγόρι μου θα σε φάει ο εξωκοινοβουλευτισμός και ο αυνανισμός!
    Καλό Πάσχα φιλαράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρατ, σου έχω μια ωραία συνταγή,βλέπεις, έρχομαι και προσωπικά να σε καλέσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pragmati endiaferon blog opos kai to diko sou. Den mas eipe somos poios evale to goal sto 90?
    KAlo vrady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση
    με Υγεία
    και ΚαΛή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτου σου και εύγε σου.... και ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να έχεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πήγα και το είδα το μπλόγκ. απίστευτο,υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που διαβάζουν Μπακούνιν. Α ρε νιάτα...
    Τώρα είμαι μια ευτυχής αστή και το ίδιο επιθυμώ και δι εσάς..χα...χα
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    στα λέω πιο νωρίς, γιατί ως καλή νοικοκυρά έχω δουλειές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΡΑΤΑ ακράτητε!

    Τα πρώτα εκατό χρόνια (ή κόμματα...) είναι τα δύσκολα κι άμα τά περάσεις... ποιός σέ κρατάει μετά...

    Αν τυχόν «κωλώσεις» ρώτα τον Παπαθεμελή...

    Μετά πάσης τιμής
    Ημέτερος
    Ν.Α. Λάμπης
    --------------------------------
    Υ.Γ.
    Αν πάντως κάποτε τό βαρεθείς μπορείς να τό αλλάξεις σε:Αβάσταχτος
    Οπότε το πλήθος (εγώ δηλαδή...) θα σού κραυγάζω:
    Βάστα Αβάσταχτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και να είστε ευτυχισμένοι φίλοι μου....

    candy's αγάπη....


    τύπος αριστερά.... καμμιά φορά μας ξεσέρνει η ζωή και μας πάει και κέντρο... πρώτο τραπέζι πίστα...


    sofia .... χαίρομαι που είμαι ευπρόσδεκτος στο τσαρδί σου....


    ασκαρδαμυκτί.... ο αυνανισμός είναι ο ταξικός σύμμαχος....


    giosuroum.... το μπλοκάκι μου είναι πτωχικόν πλην τίμιον... σε καλοσορίζω στο τσαρδάκι...


    καπιταλιστικό κομμούνι... ξέρεις πόσο σε εκτιμώ... μας ενώνει η ορθοδοξία την οποία πιστεύεις και εγώ μελετώ ειλικρινά και με σεβασμό..... Αληθώς ανέστη λένε...



    το τέρας της αμάθειας.... σιγά τις ροχάλες τέλειωσαν και τα χαρτομάνδυλα.....



    sofia.... χαίρομαι που σου άρεσε το μπλοκ αυτό. ξέρεις οι άνθρωποι βγάζουν διαταγές και λένε ότι η τάδε ιδεολογία ξόφλησε και άλλες μπούρδες.... αλλά όλα είναι στον ντορβά....



    ν.α λάμπης...... το θέμα δεν είναι να κολώσω το θέμα είναι να καυ....με με ότι μας αρέσει.... με σεβασμό δηλαδή στα γεννετήσια όργανα.... τώρα όσο πλησιάζω τα γηρατειά θα γίνω ένας σπαστικός γεράκος πολύγνωμος και πολύξερος... σαν όλα τα γεροντάκια αγοράκια....

    καλή ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακρατούλη, θα γυρίσει ο τροχός θα γαμήσει κι ο φτωχός, έτσι;

    Τι λες, παίζουμε κανένα σοσιαλδημοκρατικό ταβλάκι το Σ/Κ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χεχε, τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτήν την ζωή. Άκρως ενδιαφέρον το blog που μας παρέθεσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχεις κληθεί σε παίγνιον

    http://tsouknida.blogspot.com/2008/05/blog-post_06.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε