01 Απριλίου 2008

πέθανε ένας Κύριος

δεν ξέρω τίποτα από τον Ζυλ Ντασέν...
αλλά ομολογώ στον εαυτό μου ότι ξέρω πάρα πολλά...
Σημασία όμως έχει ένα...
Πάλεψε ενάντια στην πρόστυχη πλευρά του Έλληνα...
Ενάντια στον ρουφιάνο...
Ενάντια στον Καζάν..
Ενάντια στον χαφιέ που κρύβομαι μέσα μας...
Υπέρ των ιδεών...
Υπέρ του κινηματογράφου...
Υπέρ του αγώνα...
Υπέρ της ζωής....
Ενάντια σε όσα λένε, αγαπώ το αίμα, το πάθος, το ένστικτο, την απόδραση..
Άντρα Ζύλ Ντασέν... όλοι εμείς οι ανυπότακτοι άντρες και γυναίκες...
ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλε,
    μόλις τσέκαρα το μαιλ μου, δεν υπάρχει κάποιο μήνυμα απο σένα.
    Στο ξαναδίνω σε περίπτωση που το έστειλες λάθος

    thodorasptol@hotmail.com

    Αυτό είναι επίσης και το MSN μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου μικρουλι..δεν καταφερα να παω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα akrat,

    Με λίγα λόγια είπες πάρα πολλά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, θά είχαμε το κουράγιο να έχουμε τέτοια στάση ζωής?
    Κάθε μέρα ευχαριστώ τον θεό που δεν χρειάζεται να πάρω μια θέση. Παλιά λέγαμε, αν αυτοί είναι από δω και οι άλλοι από κει, που θα πάς? Με τρόμο ανακάλυψα ότι θα πήγαινα στην άλλη, εκεί που δεν θα ήταν κανείς δικός μου. Τι μου θυμίζεις τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύκολα πέφτεις φουκαρά μου στην παγίδα της προσωπολατρείας!
    Εκτός κι αν το έχεις χούι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάπου διάβασα πως εμείς οι έλληνες είμαστε ...φιλέλληνες και οι ξένοι που αγαπούν την ελλάδα είναι ...έλληνες. Δε ξέρω αν υπόθηκε για τον Ντασσέν, μα νομίζω πως του ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε