18 Ιανουαρίου 2008

Εγώ είμαι με την δικαιοσύνην.... γιατί? έτσι μου αρέσει!!!!!

Εγώ δεν πιστεύω ότι το παλληκάρι στην Λούτσα (Αρτέμιδα μην χέσω.... με τα νέα ονόματά τους.... δεν τους άρεσε το Αρβανίτικο....) πέθανε από βία αθλητική.... Μπααααααααα όχι......
Δηλαδή δεν πιστεύω ότι πήγαν κάτι βάζελοι και δολοφόνησαν έναν γαύρο.... Μπααααααααα είχαν διαφορές μεταξύ τους....... το είπε και η αστυνομία..... (πλάκωσε ζέστη!!!!!!!!!!)
Ζεσταίνομε.....
Και δεν πιστεύω ΠΟΤΕ ότι αστυνομία κράτος κόμματα Παναθηναικός Ολυμπιακός αθλητικοί δημοσιογράφοι αθλητικά ράδιο και άλλες φυλλάδες ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ Μπαααααααααα ......
Οτι θέλουν να τα κουκουλόσουν ούτε που το πιστεύω.......
Και η αριστερά η κοινοβουλευτικοί ψευτοαριστερά???? αυτή δεν ασχολήτε με λούμπεν συμπεριφορές...... Ούτε που φαντάζετε η καημένη.... ότι οι πρόβες γίνονται γι αυτήν... Μπαααααααα όλα αυτά πλάσματα της φαντασίας μου είναι.....

2 σχόλια:

  1. Τελευταία όλα σου φταίνε! Για ψάξτο λίγο... χεχε
    Πάντως εγώ είμαι με το κράτος και τις υγιείς κοινωνικές ομάδες (ταγματασφαλήτες κλπ) χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε