30 Μαΐου 2018

Εννενήντα Έτη από την εκστρατεία στην επαναστατημένη Ρουσία... ΣΠΑΝΙΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ....


 ΤΙ ΤΡΑΒΉΞΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ....


Τι να πω και τι να 'μολογήσω... Πέρασαν τόσα χρόνια από τότες. Ήμουν νέος σφριγηλός και ντούρος στα ερωτικά μου. Γαϊδούρα στον ανήρφο που λένε... Το λοιπόν μια και δυο. Έρχεται ένα χαρτί στο σπίτι .... Το και το.... Πας φαντάρος στην μακρινή Ρουσία. Να σώσεις τους "ξανθούς" αδελφούς από τους Μπολσεβίκους...
Με αυτές τις προκηρύξεις προσπαθούσαν οι κόκκινοι να μας πείσουν....
Ω Παναγιά μου! Τι να κάμω... Πήγα στην Μαιρούλα το βράδυ. Την εβάτεψα πέντ' έξ' φορές (υπερβάλλω αλλά ολάκερο ταξίδι θα έκαμνα να μην πω και ένα ψέμα τοσοδούλι.... ) Την άλλη ημέρα άρχισαν τα επεισόδια και τα ωραία της ζωής μου... Ταξίδι ονειρικό. Πέρασα τα στενά, πήγα σε μέρη κρύα και ανταριασμένα... Η ζωή μου άλλαξε... Γνώρισα τον Δεσπότη τον Φωστίνη, από κοντά. Μου άλλαξε τα φώτα ο Δέσποτας. Δεν έβαζε γλώσσα μέσα... Τι ρήτωρ.... Αλλά και σπαζονευραστικός.... Άμα άρχιζε δεν τέλευε... Σαν ήταν εμπρός σε πλήθος... Ωι βάι βάι... Μέλωνες... Να τα κλάματα να τα γέλια να οι απειλές να τα κανακέματα. Αυτός παιδί μου δεν ήταν Δεσπότης...
Το ωραίο είναι ότι τον γνώρισαν και οι γονέοι μου. Παρλαπίπα τον ανέβαζαν, παρλαπίπα τον κατέβαζαν.
Το που λέτε φίλοι μου αντάριασε η κατάσταση στην Ρουσία.... Πολέμησα με όσους στρατούς μπορεί να φανταστεί κανένας... Πλάγιασα με όσες γυναίκες φαντάζεσθε... Με θεοσεβούμενες από υποχρέωση που πήγα να τις σώσω... Με Μπολσεβίκες που ήθελαν να με κάμουν Κόκκινο... Με Αναρχικές του Μάχνο... Με γυναίκες από τα δάση τις λεγόμενες Πράσινες...
Αλλά ας μιλήσει ο Δέσποτας... Από τον "ΕΘΝΙΚΟ ΚΥΡΗΞ" της Αμερικής... Εκεί έγραψε σε πέντε συνέχειες το κείμενό του ο γίγας της γραφής και της ρητορικής Φωστίνης....






3 σχόλια:

  1. Τι μου θύμισες τώρα για εκείνα τα χρόνια... Θυμάμαι να προσπαθώ να πείσω τον Μάχνο να μην πολεμάει δίπλα στους Μπολσεβίκους. Του έλεγα: Μάχνο σε χρησιμοποιούν για να κάνουν την δουλειά τους και μετά θα σε στύψουν..θα σε λιώσουν. Έτσι και έγινε, οι Μπολσεβίκοι ήταν πιστοί στην εξουσία τους και θα ΄σκότωναν όποιον πίστευαν ότι μπορούσε να τους δημιουργήσει πρόβλημα.
    Θυμάμαι τους Πράσινους, οι συμπαθείς Πράσινοι που δεν ήταν με κανέναν και τους χτυπούσαν όλους και τελικά λόγω του ελεύθερου πνεύματος τους να διαλυθούν και αυτοί.
    Θυμάμαι τους Μπολσεβίκους, τους αιμοσταγείς, τους παθιασμένους για εξουσία...μια αποστροφή.
    Δεν σε θυμάμαι Λαμπορκίνι εκείνα τα χρόνια αλλά τώρα κατάλαβα ότι είσουν παθιασμένος με τον έρωτα..που δεν κοιτά χρώμα και πολιτική, τον έρωτα που είναι εξέγερση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Καλαματιανέ Μπούρμπουνα. Εσύ ήσουν εξελιγμένος. Εγώ σκατοφάνταρο ήμουν. Μια ζωή ταπεινός. Εσύ βλέπω μεγαλεία. Με τον Μάχνο. Ωραίος άντρας. Είδες βρε παιδί μου οι μπολσεβίκοι... αιμοσταγείς, αιμοδιψείς, ρουφήχτρες ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ένα πράγμα. Τα λέγει και ο ΦΩΣΤΙΝΗΣ τι διάβολο λάθος κάνουν ?? ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ και ΦΩΣΤΙΝΗΣ? τι άλλα νέα? καλά όλα?

      Διαγραφή
  2. Ο Φωστίνης είχε τους λόγους του και οι αναρχικοί τους δικούς τους. Μια φαινομενική συμφωνία δεν προϋποθέτει και την συμφωνία στις ιδέες που μπορεί να είναι και ουσιαστικότερη.
    Δες για παράδειγμα η Κύμη και η Καλαμάτα έχουν Σύκα αλλά της Κύμης τα Σύκα είναι τελείως διαφορετικά από τα καλαματιανά. Να πας στους askada (αν δεν τους ξέρεις) στην Κύμη να διαπιστώσεις αυτό που σου λέω :http://askada.gr/ και να δώσεις χαιρετισμούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε