13 Οκτωβρίου 2015

O AKRAT ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΝ ΤΕΧΝΗΣ ....."ΠΑΛΙΝΩΔΙΑΙ/PALINODIAE"

Εντυπωσιάστηκα όταν έμαθα ότι χώσαν και εμένα τον αγράμματο στην εν λόγω έκδοση...

Όταν μου ζήτησαν ένα ποίημα μου για να το βάνουν στο τεύχος αυτό. Δεν το πήρα και θερμά... Πέρασαν μήνες και τώρα τυχαία ανακάλυψα ότι με ΕΚΔΏΣΑΝ... Έτσι μετά από ένα ποίημα μου στον ΦΑΡΦΟΥΛΑ να και ένα δεύτερο στο "ΠΑΛΙΝΩΔΙΑΙ/PALINODIAE"....

Τι να πω... Είναι μια ΕΠΙΒΕΒΑΊΩΣΗ προσωπική. Τα ευχαριστώ τα παιδιά για την ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ τους. Και αισθάνομαι ένα γουρούνι και μισό που δεν ενδιαφέρθηκα. Αυτοί με τίμησαν και εγώ δεν πήρα είδηση.

Αλλά από έναν AKRAT τι άλλο να περιμένεις.... Τώρα κάνω αγώνα να δω που και πως θα το προμηθευθώ γιατί από αυτά δεν κατέχω γρι...  Άντε τώρα να δω πως θα το βρω...

Η αλήθεια είναι ότι ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ την έπαρση και τα πολλά πολλά τα επιβεβαιωτικά... Έμαθα να είμαι τόσο σεμνός .... γιατί γύρω μου είναι ογδόντα Καρδηνάλιοι και τριάντα Επίσκοποι... Τι να σου κάνει ένας AKRAT  εμπρός στους τιμημένους Ιερείς της τέχνης... Σεμνά και ταπεινά το λοιπόν για να έχουμε το μυαλό μας εις το δάπεδο, για να σωθεί....


Μακρυά από εμάς οι πανηγυρισμοί, οι τι να πω.... οι αρχιερείς οι ΞΕΡΟΛΕΣ....


http://www.palinodiae.com/collectedpoems-12poets/

3 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια !! αλλά σιγά με το σεμνά και ταπεινά! Mόνο ο Καραμανλής το είπε τόσες φορές και είδες τι έπαθε!
    η προσωπική ευχαρίστηση δεν είναι αμαρτία ..:))
    πάρε και ένα τραγουδάκι αφιέρωση https://www.youtube.com/watch?v=eRdOPTnvqLI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. φίλτατε καλησπέρα το άκουσα και μου άρεσε εκεί που σταμάταγαν τα λόγια. πρωτότυπη εκδοχή ιδιόμορφη ωραία...

      κοίτα είμαι σεμνός για ένα και μόνο λόγο... γιατί αυτός που εδημοσιεύθει είναι ένας παλαιός akrat ... ένας akrat που έχανε ΤΑ ΠΑΝΤΑ... όλους του τους φίλους, δύο γονείς, γυναίκα, σπίτι ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ να μείνει ΑΝΤΡΑΣ σωστός και ΤΙΜΙΟΣ...καινα λαλήσει ΠΟΙΗΤΙΚΑ γιατί ούλα γκρεμίζονταν... ΑΥΤΟΣ Ο AKRAT εδημοσιεύθη...

      σήμερα είναι ένας άλλος akrat... οι θάνατοι του είναι οικίοι, οι γνώσεις του είναι αυξημένες γι αυτό που φλογίζεται είναι να μεταδώσει σε ευήκοα ώττα ότι μπορεί...

      είδωμεν... πάντως μούρλια το άσμα

      Διαγραφή

λαλατε