29 Σεπτεμβρίου 2015

ΞΑΝΑ Η "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ..... ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ Déjà vu ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ..... ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 1981 ΉΤΑΝ ΧΤΕΣ....

Αν μιλήσουμε με τον "αριστερό" δίπλα μας, σπίτι μας, στην εργασία παντού είναι σαν να ξαναζούμε κατά τα 1981...

"Μου έκλεψαν την αριστεροσύνη" φωνασκεί ο εις.... Μα είναι δαύτοι στο κουβέρνο αριστεροί αναρωτιέτε το έτερος σπεύδων τάχιστα να λαλήσει "ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ" .... "Εγώ σας τα έλεγα μόρτες αυτούνοι ήταν απατεώνες ΕΔΩ Ο ΚΑΡΑΝΤΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ"....

"Θα σου πω εγώ τι πρέπει να γένει" .... Και μέσα σ' όλα αυτά φωνασκούν στο πόπολο.... Και απαιτούν να σπάσουν τα δεσμά με το κουβέρνο το προδωτικό ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ... "Μα δεν κάνουν τίποτα.... για να έχουν σερτιφικέιτ αριστερού"....


ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ...


Και όλοι αυτοί οι μόρτες ... Οι κήρυκες δεν έχουν κάτσει να σκεπτούν ούτε μια αράδα από την Ιστορία.. Όχι δεν μιλώ για το 1821 και την Παρισινή Κομμούνα.... Όχι .... Λαλώ για το διάστημα 2008 ως τον Γενάρη του 2015..... Αντί αυτού λεν τι ΣΥΡΙΖΑ τι ΔΕΞΑ ... Το ίδιο είναι ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ και οι δύο...


Και το πόπολο;

Το πόπολο έχει ανοίξει ένα τεφτέρι και τους γράφει κανονικά... Ναι παιδί μου ΌΤΙ ΠΕΙΣ... και τσουπ στις εγκλογές ΣΥΡΙΖΑ.... Ναι αγορίνα μου λάλα εσύ περί επανάστασης ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ το ρίχνει το κουκί.... Θα έλθεις στην συγκέντρωση πόπολο; Αμί θα έλθω... Γιατί δεν ήλθες πόπολο; Να ... έψηνα μελιτζάνες μωρέ...

ΈΝΑΣ ΑΚΡΑΤΟΣ ΕΓΩΙΣΜΌΣ...

Εγώ.... Εγώ.... Εγώ.... Με λεν AKRAT και τελικά εγώ μόνο εγώ δεν είμαι ακράτητος... ΌΛΟΙ οι αριστεροί που ξεύρω έχουν πιάσει πόστο στην εκκίνηση ενός ακράτητου σνομπισμού... Στις πάρλες τους μεταξύ τσίπουρου και φέτας το αμολάν... Ε ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ... Και δώστους απομακρύνονται ψυχικά και φυσικά από την φτωχολογιά που μεταξύ μας τους βλέπει σαν κάτι ούφο που πέρασαν από τα φτωχόσπιτα και απομακρύνθηκαν...

Τι να πεις.... Πίκρα και καημός... Στα 1981 έζησα τα μύρια όσα... Είδα κάτι υπερεπαναστάτες που έλεγαν το ΠΑΣΟΚ είναι αστικό κόμμα... Και σε ένα χρόνο τσουπ επιχειρηματίες.... Αγορίνες μου εσείς...... Μωρά μου εσείς... Στασίδι είχαν πιάσει στου Λαλιώτη το μαγαζί Ακαδημίας μεριά.... Και να διορισμοί... Μωρά μου εσείς.....

Γι αυτό σε λέω αλάνι... Πιάσε γωνία ΣΤΑΣΟΥ ΔΙΠΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΦΤΩΧΟΣΠΙΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΙΜΑ μάθε πως ζουν ΞΕΡΟΛΑ μου εσύ.... ΓΙΝΕ ΕΝΑ ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΦΕ ακοινώνητε επαναστάτη της κακιάς ώρας και μετά κάτσε στρώσε τον κόλο σου ... ΜΕΛΕΤΑ ΚΑΝΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πες στο θέμα της αγροτικής παραγωγής ΑΥΤΟ... στο άλλο εκείνο.... Όχι ένα ατελείωτο ΕΓΩ... Που χέστηκε το πόπολο... ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ.... Τις προάλλες βρέθηκα με έναν σοφιολογιότατο και ενώ ξέρει ότι είμαι εργάτης μου κορδώθηκε σαν ΠΑΠΑΣ του Μαρξισμού.... ΜΕ ΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ...

Εγώ πάντως τους έχω μεταξύ μας χεσμένους τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΤΕΣ.... Τηλεγράφημα ΜΗ ΔΕΚΤΟΝ στο σπίτι μου... ΓΚΕΓΚΕ ;

11 σχόλια:

  1. Αγαπητέ AKRAT νομίσω πως κάνεις ένα δομικό λάθος. Δεν είναι δοιανοούμενοι αυτοί που λένε πως αφού τους ψήφισαν(και εν πλήρη γνώση για το τι θα συμβεί αυτή την φορά) -καλά να πάθουν. Εργάτες είναι που έχουν βαρεθεί να βγαίνουν μπροστά για να υπερασπιστούν το σύνολο της τάξης τους, η οποία αποφαίνεται εκωφαντικά πως αυτοί που βγαίνουν μπροστά και πληρώνουν την λέζα είναι στόκοι, καθότι όσα συμβαίνουν δεν είναι απλά ανεκτά, αλλά και επιθυμητά (όπως έδειξαν οι προ ολίγων ημερών εκλογές) πλέον.
    Και μια που είμαι από αυτούς που προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς θα έπρεπε να κάνω απέναντι στο 90+% των συμπολιτών μου που επέλεξε (με πλήρη συνείδηση τούτη την δόση -το επαναλαμβάνω) να εγκρίνει την καταστροφή της ζωής μέχρι και των εγκονιών του, θα ήθελα να συμπληρώσω τούτο.
    Καμμία ανάγκη δεν έχω "να πάω" στις φτωχογειτονιές. Σε αυτές μεγάλωσα και σε αυτές ζω. Και ούτε κάποια ανάγκη έχω "να πάω" εκεί παράγεται η υπεραξία. Μου την ρουφάνε επί σειρά ετών.
    Γιατί δεν έχω δικαίωμα να αγανακτώ με τον διπλανό μου που με θεωρεί κάποιο είδος χριστιανού που μπορείς συνεχώς να τον φτύνεις αλλά αυτός να εξακολουθεί να πασχίζει και για την δική σου ζωή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Trash εγώ είπα τον πόνο μου ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ να με ακούσει ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ευχαριστώ που μου το απέδειξες ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ' ΌΨΙΝ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως ακράτ μεταφέρεις πολύ καλά ένα δεδομένο κλίμα.
    "Ναι αγορίνα μου λάλα εσύ περί επανάστασης ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ το ρίχνει το κουκί"
    Είναι το κλίμα που βλέπω κι εγώ, παρατηρώ ότι από σημαντικό τμήμα του λαού έχει διαμορφωθεί η άποψη περί "σνομπισμού", η οποία δείχνει έλλειψη επικοινωνίας. Ναι, κι εγώ νιώθω συχνά να μου βγαίνει ένας σνομπισμός απέναντι στον εργαζόμενο που ψηφίζει αυτόν που τον ξεζουμίζει.
    Αγγίζεις μάλλον ένα ζήτημα που πρέπει να μελετηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένας στρατολάτης...

      θα σου πω μια ιστορία... πριν τις εκλογές μου έλεγαν φίλοι η ΛΑΕ θα αντέξει... η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι η ώρα της ... δύο φίλοι δηλαδή σαν αδέλφια μου σπικάραν μόρτικα... το ΚΚΕ θα πάει εμπρός κάργα... και όταν τους έλεγα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πάει τραίνο στα κατάμουτρα μου λεγαν ότι είμαι μικροαστός γιατί δεν έχω υπόψιν το προτσές της διαλεκτικής κλπ κλπ και από πίσω ΝΑ ΤΟ ΠΕΣΙΜΙΣΤΗΣ... γενικά η ρετσινιά του πεσιμιστή με ακολουθεί γαμώτο... ε και επειδή είμαι γέροντας το βράδυ των εκλογών .... δεν το άφηκα και εγώ ο φούστης... ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ... Που να βγουν στο τηλέφωνο τα τζιμάνια... μόκοοοοοοοοοοοοοοοοο

      μα αν έπινες μια μπιρίτσα ένα καφέ με τον συνάδελφο και τον άφηνες να λαλήσει σου έλεγε... " να σου πω μου την σπάει η Τούμπα του μικρού (μιλάει ο φάδερ) δεν το λέγω ότι θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ αλλά επειδή είδαμε τον ΨΗΛΟ (δηλαδή την δεξά με το καμουτσίκι) θα ξαναψηφίσω τον μικρό... και άντε να πιώ ένα κρασί να πάνε κάτω τα φαρμάκια εβίβα...."

      φυσικά άμα τον ρώταγες σε ώρα "σοβαροφανή" κάργα αντιμνημονιακός κάργα αριστερός κάργα μαζί σου ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ...

      Διαγραφή
    2. @akrat:
      Νομίζω αγκίζεις το νεύρο. "ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ".
      Το ζήτημα εδώ, όπως το βλέπω, είναι τι επιβάλουν οι καταστάσεις για να βρεθείτε. Να κάνεις εσύ πίσω ή να κάνει αυτός μπροστά; Και πόσο θα οφελήσει να ακολουθήσεις τελικά το πισωγύρισμα των συνειδήσεων και την συντηριτικοποίηση;

      Διαγραφή
    3. χμ έλα ντε... δεν ξέρω δεν ξέρω ενώ όλοι έχουμε σωστή ανάλυση μας λεν ναι σωστά τα λες και τσουπ... ανάθεμα δεν ξέρω αληθινά...

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάντως δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς άνθρωποι μεγαλωμένοι και ζυμωμένοι μέσα στα κινήματα πίστεψαν ότι θα μπορούσαν φεύγοντας από ένα ΣΥΡΙΖΑ που χρόνια πάλευε με το όριο του 3%, και το μπαίνω δεν μπαίνω στη βουλή, αυτοί θα τα κατάφερναν με ένα σχηματισμό της πυρκαγιάς να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου της αριστεράς.
    Μάλλον μέτρησαν το μπόι τους με τον ίσκιο τους την ώρα του ηλιοβασιλέματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι... αλλά είναι ανθρώπινο έχασαν ένα όνειρο μια αυταπάτη πες το όπως θες... αλλά και το καλάμι .... εμ πως μεγάλη υπόθεση το καλάμι...

      Διαγραφή
  5. ΈΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΦΊΛΤΑΤΕ ΜΗΝ ΚΟΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΥΡΕΣ αυτό είναι βέβαιο απόλυτα βέβαιο γιατί η πολύ προσαρμογή... σε κάνει ίδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όλο με σοφιολογιότατους και αιδεσιμωλογιότατους
    κάνεις παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε