13 Σεπτεμβρίου 2013

Ο AKRAT ΕΟΡΤΑΖΕΙ .... ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΑΓΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΣΙΟΥ ΆΡΗ....






Η ζωή είναι πολύ ευφάνταστη τελικά... Ποκοπίκος δεν είχα θρησκευτική εορτή... Εόρταζα με τους Αγίους Πάντες... Οι γονείς μου άγνωστο γιατί πάντα μου έλεγαν ότι δεν έχω γιορτή...

Και τώρα έχω δύο εορτές !!!!!!!! και μάλιστα η μία γεννέθλια και θρησκευτική.... !!!!!!!!

Πως γίνεται αυτό το θάμα ??? Φανταστείτε ότι μόλις στα 32 μου μια κοπελούδα από το τμήμα μαρκετιγκ, η οποία υποχρεωτικά είχε μαζί της ΠΑΝΤΑ το εορτολόγιο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών μου σκάει σε ένα διάδρομο ένα φιλάκι... Σαστισμένος την ρωτάω και μπαίνοντας στο γραφείο μου έχουν στημένη εορτή... Τότε έμαθα ότι 13 Σεπτέμβρη εορτάζει ο Όσιος Αριστείδης...

Σήμερα ψάχνοντας τον βίο του Οσίου Αριστείδη έμαθα ότι δεν υπάρχει !!!! αλλά είναι Άγιος Αριστείδης ο οποίος τιμάται στις 13 Δεκεμβρίου ... Ημέρα που έχω γεννέθλια.... χαχα  μούτι τα έκανα.... γλώτεψα την μπέρδα μου.....

Ας ανακαιφαλαιώσουμε το μπέρδεμα.... Εγώ νόμιζα ότι σήμερα εορτάζει ο Όσιος... Ενώ εορτάζει ο Άγιος και 13 Δεκέμβρη ο Όσιος Άρης... Πω πω μπέρδεμα...!!!! Τώρα άλλο Άρης άλλο Αριστείδης... Αλλά μου τα έχουν πρήξει να με λένε Άρη ... και που τους έβριζα που μου το έκοβαν ΛΑΘΕΜΕΝΑ τώρα θα το οικοιοποιηθώ... Μουρλός δεν είμαι ... χαχα

Σημασία έχει ότι έχοντας καβάτζα Άγιο και Όσιο, από σπόνταα και ταυτόχρονη ημερομηνία γέννησης έχω μια κάποια ελπίδα στον Ουρανό να γλυτώσω την πυρά... Τι στο καλό μια καλή κουβέντα δεν θα πούνε ???

Οπότε παίδες είμαι πολύ χαρούμενος αλλά και βαθύτατα απορημένος για το παρελθόν... Τι στο καλό οι γονείς μου κάνανε ??? Εγώ ήξευρα ότι στο παρεκκλήσι του Αγίου Δημητρίου στην Πανόρμου όταν έλαβα το μυστήριο του βαπτίσματος ο πάτερ δεν ήθελε να με βαπτίσει επειδή το όνομα ήταν εθνικό... Και πάτησε πόδι η φαμίλια μου...  Τες πάντων μπέρδεμα... Τώρα πάντως έχω λίγα έτη να κάνω όσες εορτές τραβάει η όρεξή μου...



Βιογραφία
Ο Άγιος Αριστείδης ήταν Αθηναίος ευπατρίδης, φιλόσοφος εξ ενδόξου αθηναϊκού γένους, και έζησε κατά τον 2ο μ.Χ. αιώνα επί αυτοκρατορίας Αδριανού. Έγινε Χριστιανός από τον Άγιο Διονύσιο και τον Άγιο Ιερόθεο και έγραψε στον Αδριανό απολογία υπέρ των διωκόμενων Χριστιανών. Στην συνέχεια εκδιώχθηκε και επειδή έλειπε ο Αδριανός μετέβη στην Ρώμη όπου και απολογήθηκε. Κατόπιν μεταφέρθηκε στην Αθήνα όπου μαρτύρησε, αφού τον κρέμασαν στην αγορά των Αθηνών, την 13η Σεπτεμβρίου του 120 μ.Χ. Ο Ιερώνυμος έγραψε εγκώμιο για τον Άγιο και τον χαρακτηρίζει Ισαπόστολο.


Ο ΟΣΙΟΣ...

Άρης ο θείος ουκ Άρης ην οργίλος,
Πράος δε μάλλον, και πατεί γην πραίων.
Βιογραφία
Ο Όσιος Άρης είναι ένας από τους Όσιους και σοφούς ασκητές της Αιγυπτιακής ερήμου, του οποίου αποφθέγματα υπάρχουν στον Ευεργετινό και απεβίωσε ειρηνικά.

Γράφει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στον Συναξαριστή του για τον Όσιο:

«Περί τούτου του Oσίου Άρεως γράφει ο Eυεργετινός (σελ. 203) ότι παρόντος και του Aββά Aβραάμ, ήλθεν ένας αδελφός και ερώτησεν αυτόν· «Eιπέ μοι τι να κάμω να σωθώ;» O δε Όσιος Άρης είπεν αυτώ· «Ύπαγε και πέρασαι τον χρόνον τούτον τρώγοντας κάθε βράδυ ψωμί και άλας. Kαι έπειτα ελθέ πάλιν και λαλώ σοι». Aφ’ ου δε επέρασεν ο χρόνος, πάλιν επήγεν ο αδελφός εις τον γέροντα. Έτυχε δε πάλιν να ευρεθή παρών ο ρηθείς Aββάς Aβραάμ. Kαι είπεν ο γέρων εις τον αδελφόν· «Πήγαινε και πέρασαι τον χρόνον τούτον τρώγωντας εις δύω ημέρας μίαν φοράν». Tότε λέγει ο Aβραάμ εις τον Aββάν Άρην· «Διατί εις μεν τους άλλους αδελφούς, ελαφρόν ζυγόν επιθέττεις, εις τούτον δε, βαρύ φορτίον επιφορτίζεις;» Aπεκρίθη ο γέρων· «Oι αδελφοί καθώς έρχονται ζητούντες, έτζι λαλώ εις αυτούς. Oύτος δε είναι εργάτης. Kαι εί τι αν ειπώ εις αυτόν, το κάμνει μετά σπουδής. Διά τούτο κατά την δύναμίν του, έτζι και λαλώ εις αυτόν». Eκ της παραινέσεως δε ταύτης δείκνυται, πόσον διακριτικός ήτον ο Όσιος ούτος Άρης».



Να διαβάσετε την ιστορία της απολογίας του Αγίου Αριστείδου ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ... !!! προς τον Αυτοκράτορα  που διεσώθη από τον ΣΥΡΙΑΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ...




18 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά φίλε μου
    Είδες πως αλλάζουν όλα...μέχρι
    και το εορτολόγιο εμπλουτίζεται


    Να είσαι χαρούμενος και ευτυχής

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιώ ελένη

    δέχομαι με χαρά τα φιλικά φιλιά

    και ευχαριστώ τα μάλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονος
    Λεβεντόπαιδο Αρίστο
    http://www.youtube.com/watch?v=CXNYC7fSkys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητέ

      αλλά το Αρίστο... βγαίνει από το Αριστοτέλης...

      δεν αντέχω άλλο


      Αριστείδης είπαμε χαχα

      Διαγραφή
    2. στη πατρίδα μου από Αριστείδης...άλλωστε δε συνηθίζεται εκεί το Αριστοτέλης

      Διαγραφή
  4. Αριστειδης,Αρης,Αρειανάρα,ολέ!(άσε,εγω τα δικά μου:)
    Χρόναι Πολλά,κυρ Αριστειδη μας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητέ μου φίλες

      εύχομαι ο Άρης να αναστηθεί

      Διαγραφή
  5. Xρόνια Πολλά,
    γερός, ευτυχισμένος και τυχερός.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλα καλα και δημιουργικα Οσιε Αριστειδη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επ

      τι γίνεται γιατί εσύ ενώ γράφεις μου βγάζει ότι έχεις δύο μήνες να γράψεις???


      ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλα και απο μενα...!!
    Αριστερος μου φαινεται ο Οσιος...Λες γι αυτο να ειναι..Υποβιβασμενος;;

    Αγιος ειναι..να πουμε, αξιωματικος..!!! Στις Ταξεις των Αγωνιστων του Χρυστεπωνυμου Πληρωματος...!!!
    Οσιος ειναι..Υπαξιωματικος..!!
    ΠΙΛΑΦΙ να πουμε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα

      Ξαναεπαναλαμβάνω... Άγιος Αριστείδης ήταν ο Όσιος ήταν ο Άρης...

      όλα έχουν την ιεραρχία τους..

      Διαγραφή
  8. Feliz Aniversário que a você seja concedido realizar os desejos mais íntimos do vosso coração para que a felicidade te traga sorrisos.
    Quanto aos santos gosto muito de ler suas biografias, foram homens e mulheres que souberam usar sua fé amando o próximo em ações inesquecíveis.
    Beijos
    Joelma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Obrigado pelos muitos anos

    Eu escrevi para a festa me porque eu aprendi uma grande 32 anos

    na verdade eu tenho duas férias por Aristidis e de um artista 13/9 e 13/12

    Eu disse dois amigos, porque eles cortaram a Aristidou e fez Aris

    assim roubar Deus e eu tenho duas festas .... haha

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε