07 Απριλίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΙΣ ΤΟ BLOG ΜΟΥ.... Ο Κος ΜΠΙΛΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!!!!

Είναι γνωστός ο Κος Μπίλης. Τουλάχιστον στους κύκλους μας έχει δώσει σπουδαίες απαντήσεις και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή που τον συναντήσαμε και συνομιλήσαμε.

Η συνάντησις έγινε εις τα Φιλιατρά.... και εδόθη μετά από μια κοπιώδη ημέρα. Συνεχείς αναβολές και ενοχλητικές συναντήσεις κορύφωσαν την αγωνία. Όμως στην αίθουσα του ξενοδοχείου ( ΛΟΥΣΙΟΝ ) και για δύο ολόκληρες ώρες συζητήσαμε και ανακάλυψα ποιος ο λόγος της πανελληνίου αναγνωρίσεως...

-Επιτέλους κατάφερα να σας συναντήσω, είμαι ο ....... από το blog ΑΚΡΑΤ..

_ Ναι βέβαια κάτι έχω ακούσει. Βοηθήστε με να ξεκαθαρίσω κάτι για το blog σας..

-Ότι θέτε


_ Πιστεύεις (μου επιτρέπεις να μιλάω στον ενικό)

-Ναι βέβαια

_Πιστεύεις ότι αυτά που γράφεις είναι σπουδαία ; Γιατί βλέπω ότι αυτοκαθορίζεστε και είσαι αυθύπαρκτος και εμμονιακός με τις ιδέες σου. Ενώ τα πράγματα είναι απλά. Δηλαδή κοίτα εμένα. Σούρνω μια γενική δυσθυμία, μια νεύρωση, ένα ψυχομαλακομπούκωμα, μια αυταρέσκεια δυσνόητη και ακατανόητη. Δηλαδή γυρνώντας όλη την χώρα εκφράζω το γενικό κακόμοιρο παράπονο το οποίο δεν κορυφώνετε και σπαστικά περιφέρετε με την ξυνισμένη φάτσα. Εν ολίγοις κάτι έχω αλλά και δεν έχω και μια κατάρα σέρνετε δεξιά και αριστερά και σπάει τα νεύρα των δήθεν χαρούμενων.

-Κε Μπίλη αυτά κάνετε και είστε ο μέγιστος στην χώρα...

 _Άσε τις γαλιφιές... Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει μέτρο στο blog σας.

- Είμαι έτοιμος για διορθώσεις...

_Μα αγαπητέ μου ποιος σας είπε ότι η αγάπη, το μίσος, η ζωή είναι το παν ;   Ποιος σας είπε ότι μια θετική οπτική γυρνάει και βελτιώνει την ύπαρξη ;

- Ο συγχωρεμένος ο θείος μου...

_Χα χα... Ο θείος σας ήταν χαρούμενος. Εσείς τον ακολουθείτε. Ε και τι έγινε ; Κοίτα να δεις πως η περιρρέουσα κατάσταση της χώρας οδηγεί στον συνειδητό σνομπισμό και την απαξίωση του εγκεκριμένου μοντέλου.

- Μα ο Ελληνικός λαός σας ξέρει ότι μιλάτε στην ψυχή του.

_Ναι η επιτυχία μου εκεί συνίσταται. Μου αρέσει να τον απαξιώνω. Να του θυμίζω την ύπαρξή του δια μέσω του ετεροκαθορισμού του. Πχ όταν ταξιδεύω στο Παρίσι για να διαδώσω τις ιδέες στην αλλοδαπήν, αυτό ακριβώς του λέω.

-Ποιο ;

_ Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Φορώντας ένα Γαλλικό νάζι, μια Γαλλική τσαχπινιά, γυρίζοντας όλη μέρα εις τους Παρισίους απαξιώνω το Ελληνικό μοντέλο. Αυτό το κατηραμένο. Αυτό που μετράει είναι το εγώ μας. Δεν χρειάζονται πάθη, εντάσεις. Χρειάζονται μόνο υστερίες, κραυγές και να είναι κανείς μονίμως γκαντέμης, μουρτζούφλης, σιωπηλός, εγκρατής. Και όταν κάποιος πάει να σε ανακαλύψει να περνάς στην επίθεση. Βάρα στο ψαχνό... Πάρε τον αμπάριζα. Κλείστον στα καρέ του, κατέστρεψε του το γέλιο. Άσε τον να βράσει στις τύψεις και στις ενοχές....

- Κε Μπίλη... μιλήστε μας για την Πανελλήνια τουρνέ που ετοιμάζετε....

_Δεν χρειάζεται να πω πολλά. Όχι από μετριοφροσύνη. Αλλά γιατί με την σταθερή μου πορεία κατάφερα να είμαι πανταχού παρών. Μια στριγκλιά πλανάται πάνω από την χώρα...

- Κε Μπίλη. Σας ευχαριστώ. Είναι ιδιαίτερη τιμή....


                                ΛΊΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΠΙΛΗ

Ο κος Μπίλης έχει διαμορφώσει το σημερινό προφίλ του νεοέλληνα. Ευθύς, ανεπιτήδευτα προσηνής κορυφώνει τον παροξυσμό του ολημερίς σαν συναντήσει σκώληκες χαρούμενους... Υπάρχει πίσω από τα νεύρα, τα μίζερα προσωπάκια του απόλυτου μηδενικού...
Λέει τα πάντα και απολύτως τίποτα λατρεύοντας το Παρίσι και προσπαθώντας να μας κάνει άνθρωπους αλλά δεν καίγεται κιόλας. Και ζώα να μείνουμε το ίδιο του κάνει...

Ο Κος Μπίλης γεννήθηκε στις Δυτικές συνοικίες των Αθηνών. Όλες οι δυστυχίες του κόσμου συν της Γουαδελούπης του έπεσαν επί της κεφαλής του...

Ακολούθησε σπουδές στους Παρισίους και κατανάλωσε ένα αγκλέωρα γνώσεις.... Τώρα κατοικεί και μας πρίζει στις Γαλλικούρες...


Το blog μου είναι υπερήφανο που κατάφερε να πάρει αυτή την συνέντευξη. Η Μπιλίτηδα είναι η κατάστασή μας και μια πάρλα με τον υπεύθυνο μας γέμισε τιμή και περηφάνια.....


Ο ΑΚΡΑΤ.....
 

8 σχόλια:

  1. Γράφεις,"Λέει τα πάντα και απολύτως τίποτα",
    απορία αναγνώστου,"τίποτα ή...πίπ-οτα"; :)

    Καλησπέρα,ωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κος Μπίλης στα Φιλιατρά??? Είσα σίγουρος??. Αυτός κυκλοφορεί μόνο εις Παρισίους άντε και στο Κολωνάκι.
    καλοβράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέω και γω...ποιος είναι αυτός...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...εγω παντως νομισα πως αναφερεσαι στον θρυλικο Μπιλλυ του καφενειου των σχολικων καιρων..ε?


    Ντινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντίνεεεεεεεε

    χαχα

    τον θυμάσε βρε θηρίο??

    ο ωραιότερος γραφικότερος ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΣ Κϋριος καφετζής όλων των εποχών....

    θυμάσε το αμίμητο...." πως θα τον πιεί ο κύριος..." χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε