01 Απριλίου 2013

Η "ΑΓΡΑΝΑΠΑΥΣΗ" ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ....





Το blog μου είναι καιρό χωρίς σχόλιο. Η απουσία μου από το διαδίκτυο δεν είναι μια τεμπελιά. Το Κυπριακό, η αγωνία για την κατάντια της Ελληνικής και Κυπριακής εργατικής τάξης... (δηλαδή κομμάτι του Ελληνισμού είναι και κει κάτω..). Τα εθνικά ζητήματα, η οικονομία, οι εξελίξεις στην Αλβανία που γίνετε το νέο εθνικό πλυντήριο της ελληνόφωνης αστικής τάξης.... Οι εξελίξεις στην Τουρκία και Συρία το συνέδριο της ΓΣΕΕ και του ΚΚΕ....


Όλα τούτα είναι κομμάτι μιας αλληλεπίδρασης, μιας βαθιάς διείσδυσης και επηρεασμού της σκέψης μου. Οι εξελίξεις είναι εν ριπή. Ήμουν προχθές στο σκοπευτήριο Βύρωνα και παρατηρούσα τους αθλητές που με πούλμαν ετοιμάζονταν να ταξιδεύσουν για αγώνες της εθνικής ομάδας. Είναι προφανές ότι χρειάστηκε μεγάλη περίοδος προπόνησης και άθλησης.

Έτσι και η αφεντομουτσουνάρα μου ευρίσκεται σε εσωτερική περισυλλογή. Την ίδια στιγμή η αρθρογραφία αλλού .... εκτονώνει το εσωτερικό δυναμικό... Τι θα βγει; Θα δούμε.... Η σκέψη η προσπάθεια να δεις το γενικό και να μην χαθείς στο μερικό είναι κομμάτι μιας σοβαρότητας...

Πολλές λοιπόν οι αναζητήσεις... Ο έρως επίσης ο μέγιστος έρως μας αφαιρεί ενέργεια γραφής αλλά γεμίζει αυτοπεποίθηση, κάνει την ψυχή ωραία... Είμαι ερωτευμένος λοιπόν με την γυναίκα μου, φυσικά, και με την εποχή... Ούτε μια στιγμή δεν παύω να σκέπτομαι... Ούτε μια στιγμή δεν παύω να αναζητώ το ωραίο το ουσιώδες το βέλτιστο προσωπικά και κοινωνικά...


Θα επανέλθω λοιπόν τάχιστα.... Ως τότε να μην με ξεχνάτε φίλτατοι....

12 σχόλια:

  1. Όταν "Οι εξελίξεις είναι εν ριπή" καθίσταται πράγματι δύσκολη "Η σκέψη η προσπάθεια να
    δεις το γενικό και να μην χαθείς στο μερικό..." χωρίς "ούτε μια στιγμή να παύεις να αναζητάς το ωραίο...". Όμως, πρέπει και θα επιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξεχνιέσαι akrat
    κι ας είναι οι εξελίξεις τέτοιες που μας παίρνουν το μυαλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι δυνατόν να ξεχάσομε ένα blog που λέγεται Λαμποργκίνι;;;;.....!!!!!

    Take your time που λέμε και στο χωριό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ο χρόνος είναι αδηφάγος και η σκέψη μικρή ... πάντα ήθελα χρόνο για να κατανοήσω...

      Διαγραφή
  4. Kαλησπέρα Ακράτ!! Πολύ μου αρέσουν αυτά που γράφεις και κάπως έτσι ,πάνω κάτω, ήμαστε πολλοί νομίζω..ΚΑΛΆ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΣ κυρίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ ανυπομονώ να αναρτήσεις
    τις ποιητικές σου παρορμήσεις
    Ξέρω πως τα πας καλά και σε αυτό...


    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε