06 Απριλίου 2010

ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ.... ένα blog από αυτά που λέμε ΖΗΛΕΥΩ.... που δεν είμαι εγώ...

Αυτός ο άνθρωπος που έχει το μπλογκ τούτο...


http://giusurum.blogspot.com/2010/04/piano-short-film-full-of-memories.html


θα ήθελα να ήμουν εγώ.

Γιατί ξεχειλίζει η ευαισθησία Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ο έρωτας (με την ευρεία έννοια του όρου...) η ΑΓΑΠΗ το φως η νεανικότητα η πλαστικότητα η ΚΑΛΟΣΥΝΗ η αγάπη για την μουσική.

Απορώ ποιά ρημάδα τύχη μας γνώρισε αλλά την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Ελπίζω κάποτε όπως έχω τάξει στον φίλο και στον εαυτό μου να συναντηθώ μαζί του και να κατέβουμε από τα Ιμαλάια της ιντερνετικής επικοινωνίας και να τα πούμε παρέα με κάνα τσιπουρδάκι ή κανένα ουισκάκι εμπρός από καμμιά λατρευτή μπάρα.

Ή σε μια βόλτα σε καμμιά παραλία της Αττικής υπό τον ήχο των παφλασμών.

Αλλά οι συναισθηματικές μεταπτώσεις μου τα σούρτα φέρτα μου οι εμμονές μου οι αδυναμίες μου στους χρόνους (εκτός εργασίας... εκεί είμαι Βρετανός) μουα αποστερούν την χαρά τούτη.

Στο μέλλον όμως

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΣΤΕ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ

5 σχόλια:

  1. Μαρέσεις ρε φίλε, είναι η δεύτερη φορά που κάνεις ανάρτηση για να μας πεις ότι σου αρέσει το συγκεκριμένο μπλογκ. Άσχετα αν αρέσει και σε εμάς ή όχι, είσαι σωστός. Λίγοι θα έκαναν κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ όλα έχει ο μπαχτσές θα το έλεγα εγώ :)
    Πραγματικά ασχολείται με πολλά θέματα και αυτο το κάνει ενδιαφέρον !!

    Γλυκό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλε μου ενα πραγμα θα πω που ισχυει και για το δικο σου blog. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    να σε καλα ρε φιλε, να περνας καλα ;-)
    Mplaksant

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να το γνωρίσω κι εγώ Ακρατ και μάλλον δεν θα απογοητευτώ αφού σε εμπιστεύομαι.

    :-)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε