17 Απριλίου 2010

Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΝΑΡΚΗ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ...

Εχτές το βράδυ η μάνα μου είχε ένα επεισόδιο μαρμαριγής (είμαι άσχετος στα ιατρικά δεν ξέρω αν το έκφρασα ορθά... ) και έχριζε νοσοκομειακής περίθαλψης γιατί πρώτη φορά το αντιμετωπίσαμε...
Είμαστε μια εργατική οικογένεια πτωχή, οι γονείς μου ήταν θυρωροί και παραδουλεύτρα... (από αυτές που καθάρισαν από το τοπίο οι αλλοδαπές...).
Έτσι σαν πτωχοί δεν έχουμε ελπίδες για διχαλωτές γλώσσες... (πχ. να ξελαρυγκιάζομαι εδώ πουλώντας αριστεροφροσύνη και να πηγαίνω στα Ντυνάν στις Ευροκλινικές..) και πήγαμε στον Ευαγγελισμό... χτες 16-4-2010...
Aν υπήρχε θεός αν υπάρχει λογική.... τι φρίκη στα έκτακτα περιστατικά...
Ένα χρόνο μετά τον θάνατο του πατέρα μου (που πολλές φορές ήταν στα επείγοντα) η κατάσταση πλέον είναι ανηπόφορη...
Πανικοβλημένοι ήρωες ιατροί, πανικοβλημένες νοσοκόμες ΑΝΑΡΧΙΑ εκνευρισμός ΧΑΟΣ...
Το 50% αλλοδαποί απροσδιορίστου φυλής γκόμενες λουσάτες μαύρες ντυμένες ξεκολέ πριν πάνε στις βίζιτες και στα στριπτιζάδικα...
Ένα άθλιο συνάφη ανθρώπων που πονάνε ορίονται φοβισμένοι μια απόλυτη ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ...
Ένα σύστημα μπάχαλο ... Τσιγγάνοι με απίστευτα περιστατικά (μάλλον από μάχες αναμεταξύ τους) να κάθονται κατάχαμα μια ΕΛΛΑΔΑ του χάους της μιζέριας του πανικού...

ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ...

Η μάνα θυρωρός παραδουλεύτρα πρώην και σε δεξιώσεις πλουσίων σερβιτόρα. Ο πατέρας θυρωρός και μετά μικρομαγαζάτορας. Εγώ εργάτης ΜΕ ΒΑΡΕΑ ΑΝΘΥΕΙΝΑ λιθογράφος που τα απαιτώ και τα διεκδικώ. Πάντα πιστοί σε αυτό που ονομάζαμε ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΚΑ...

ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΤΙΜΙΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΟ ΙΚΑ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ που σακάτεψαν τα κόκαλλά τους και τα δέρματά τους στα πλακάκια και στα μάρμαρα.... που μάθαμε να απεργούμε να δικδικούμε μια καλύτερη ζωή ....

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΣΑΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ???????????

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΙ ΒΑΖΙΒΟΥΖΟΥΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΜΑΣ???????????

ΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ???????????????

ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΟΥ???????????????


ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΜΕ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΜΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ( ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ Ή ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΑΠΛΑ ΕΝΣΗΜΑ...) ΓΙΑΤΙ ΛΕΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ??
ΜΕ ΚΑΤΙ ΛΟΥΜΠΕΝ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΝΕ (ΓΙΑΤΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΥΑΖΙΛΑΝΔΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ....... ΤΖΑΜΠΑ???????
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ ΡΟΜ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΦΡΑΓΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΥ???????


ΤΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΔΩ???????????


ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ??????

ΜΗΝ ΕΙΣΕ ΒΛΑΚΑΣ... ΠΟΙΟ ΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΝΣΗΜΑ... ΑΦΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΝ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΜΠΕΝ....


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ....

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ (ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ.... ΕΚΕΙ) ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΟΥΟ ΑΧΤΑΡΜΑ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΛΟΥΜΠΕΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ...

Θυμάμαι το αναθεματισμένο όταν ο Αντρέας Παπατρέχας έκανε το αλλήστου μνήμης ελεύθερα στα λεωφορεία ως τις οκτώ το πρωί,...
Θυμάμαι ότι είχα βγει από τα ρούχα μου... Πρέπει να ήμουν μαζί με λίγους που είπαμε ΌΧΙ δεν είναι υπέρ των εργαζόμενων αυτό... Είναι υπέρ μιας ισοπέδωσης υπέρ μιας αστικοφιλελεύθερης λογικής.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ (η λέξη δεν είναι ταυτόσημη με το κίνημα των αναρχικών αλλά με την έννοια της διάλυσης) το βασίλειο μιας ισοπεδοτικής λογικής που ευννοεί το λούμπεν τον οχαδελφισμό την ΙΔΙΟΤΗΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ....

θα με ρωτήσετε και τι θα γίνει άμα αρρωστήσει ένας που δεν έχει πληρώσει ποτέ τίποτα??

1) Κλείσιμο των συνόρων ΤΩΡΑ .
2) Ιατρικός έλεγχος των τουριστών από τις τρίτες χώρες... (είναι γνωστό ότι έρχονται συγγενείς σαν τουρίστες να δουν τους συγγενείς τους) και ξεσκίζονται στα νοσοκομεία στις εξετάσεις με την περιβόητη δήλωση του πρώην 105...
3) Δημιουργία πρωτοβάθμιας περίθαλψης στους ΈΛΛΗΝΕΣ ρομ (τσιγγάνους) ΤΩΡΑ....
4) Άμμεση πρόσληψη των τσιγγάνων σε αγροτικές εργασίες ΜΕ ΙΚΑ απόλυση αντίστοιχων αλλοδαπών που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑ. Διώξιμό τους από την χώρα.
5) Άμμεση καμπάνια ιατρικών συμβουλών ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΓΡΟΥΣ για ασφαλές σεξ και καταπολέμηση των ΗΠΑΤΙΤΙΔΩΝ που θερίζουν και τους ΈΛΛΗΝΕΣ πλέον.
6) Δημιουργία μιας αριστεράς που δεν θα γλύφει την καπιταλιστική ισοπέδωση όλων πίσω από τα ψεύτικα σλόγκαν ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΟΛΩΝ....
7) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.... Ιδιαίτερα τώρα.
8) Δημοψήφισμα τώρα για τα πολιτικά δικαιώματα των αλλοδαπών. Και την είσοδο στο Δ.Ν.Τ

ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ

ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΙΚΩΝ ΙΑΤΡΕΙΩΝ.... ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕ ΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ.... ΑΛΛΙΩΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ... (αυτή η δεκαετία θα γίνετε μετά τα 45 χρόνια του γιατί μέχρι τότε θα πρέπει να αποκτήσει ειδικότητα ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ πείρα και γνώση.)

ΑΥΞΗΣΗ 50% ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ. ΑΜΕΣΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΓΙΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

λαλατε