10 Ιανουαρίου 2010

Η επανεμφάνηση του Γ. Ρωμανού

Είναι αλήθεια ότι ξανά από χρόνια πολλά........... ξαναεμφανίζετε στην Πλάκα ο Γ. Ρωμανός.
Από έφηβος έψαχνα παντού για κασσέτες δίσκους (τα οποία εχάθηκαν στις πολλές μετακομίσεις....)
Είναι για μένα η ωραιότερη φωνή. Ο γλυκίτερος ερμηνευτής. Η προσωποποίηση της ελληνικής ψυχεδέλειας.
Ας θυμιθούμε ξανά μερικά άσματα..


Η πρώτη επανεμφάνησις μετά από 39 χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στο ΖΟΟΜ.... είμαστε τόσο τυχεροί που σε ξαναακούμε κε Γιώργο..




ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ.... ΠΟΣΟ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ
>



Ένα μαγικό κομμάτι...




Το αγαπημένο μου τραγούδι .... θυμάμαι ξεκίνησα να τον ακούω κάποτε το 1977 νομίζω στην πρώτη μου εργασία ... Α ρε Μοναστηράκι ... πόσα παπούτσια χάλασα ψάχνοντας στοιχεία...




Μα αν αυτό δεν είναι ΎΜΝΟΣ" στην ψυχεδέλεια.....





Δύσκολο αντιεμπορικό .... ένα από αυτά που λέμε... τι πίνεις και δεν μας δίνεις...




ένα ακόμα σύγχρονο...




νιόνιος και γιώργος




ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΜΝΗ ΣΕΜΝΟΤΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ που μεγαλώσαμε με αυτό...
ξανά Νιόνιος και Γιώργος





Εάν η ξενιτειά δεν μας είχε φάει τον Γιώργο Ρωμανό... ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα...
Ίσως όμως η αύρα που μας ξαναφέρνει μετά από τόσα χρόνια.... θα μας ξαναφέρει την γλυκίτητα που χάσαμε...

18 σχόλια:

  1. Ακρατ, μάταια άκουγα. Δεν τον γνωρίζω.
    Εκτός από το ρολόι, που δεν θυμάμαι που, όμως το έχω ακούσει. Ήταν ίσως σήμα εκπομπής;

    Χαίρομαι που εσύ θα συναντήσεις ξανά τον μουσικό σου "φίλο".

    Καλή σου εβδομάδα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το γνωρίζω τον κύριο... Εγώ ήμουν φάινεται σε άλλο μήκος κύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε κι εγώ τον ξέρω, και δεν είμαι και καμιά μικρή :(
    καλημέρα από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και είμαι λάτρης εκείνης της δεκαετίας και ξέρω αρκετά κομμάτια τον συγκεκριμένο ερμηνευτή πρώτη φορά τον ακούω.
    Έχει ρυθμό και θυμίζει εκείνα τα χρόνια που αγαπώ κι ας δεν τα έζησα !!

    Μέρα γλυκιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. exoaptonkyklo
    χαίρμαι που τον ήξερες. είναι μεγάλη φυσιογνωμία "παιδί" και του Μάνου Χατζιδάκη. τελικά ήξερε και ανεδύκνυε ταλέντα...


    Βάσσια
    ναι καλή μου φίλη ήταν το ρολόι και σήμα εκπομπής. από τότε έψαχνα και ήταν το κύριο ερέθισμα. κάτι σε αυτό το τραγούδι με έχει μαγέψει από τότε...
    ελπίζω να τα πούμε καμμιά φορά και εκ του πλησίον. τόσες φορές τα λέμε ιντερνετικά κρίμα να μην έχουμε γνωριστεί.



    ο δείμος του πολίτη
    εμ ήσουν άτακτο νιάτο φαίνετε να είστε καλή φίλε μου


    Artanis
    και μικρή είστε και τον μάθατε... καιρός να τον απολαύσετε... σου άρεσε η φωνή του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σταλαγματιά
    χαίρομαι που σου αρέσει. μεγάλος ερμηνευτής
    πχ πρώτη εκτέλεση σε πολλά που είπαν μετά άλλοι πχ Ζωγράφος. Ιρλανδός και Ιουδαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αγαπημένο σου τραγούδι... είναι και δικό μου, πολύ αγαπημένο!!!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Akrat πράγματι, μετά τόσο καιρό πρέπει :-)

    Και σκέφτομαι, όταν έρθω στα μέρη σου, εκεί στο τρίγωνο σου, που έχω αρκετό καιρό να πάω. Όταν έπαιξαν στο "ΑΝ" οι Closer.

    Φιλιά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν ήξερα ότι επανεμφανίζεται ο Ρωμανός. Να μια καλή πρόφαση να κατηφορίσω Πλάκα..
    ΝΑ σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομολογώ -και λόγω ...ηλικίας- πως είχε καταχωνιαστεί στο πίσω μέρος του πεπαλαιωμένου σκληρού δίσκου του εγκεφάλου μου. Η ανάρτησή σου βοήθησε να ανασυγκροτηθεί ο δίσκος και να επανέλθει. Νάσαι καλά και ο Ρωμανός καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΒΡΕ
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ
    ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΩ ΣΤΑ ΖΟΡΙΚΑ ΛΑΚΙΖΕΤΕ...
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ
    ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που τον θυμήθηκες??
    το ξέρεις ότι έχει εμφανιστεί στο μικρό μπαρ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριέλα

    φυσικά το ξέρω μου το έχει πει ο Γιάννης
    τα στέκια είναι ψιλομετρημένα από παλαιά στην Αθήνα...
    Και είμαι χαρούμενος που είμαι πέριξ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. akrat,
    ομολογώ πως τον Γιώργο Ρωμανό δεν τον ήξερα, ακούγοντας τα τραγούδια θυμήθηκα μόνο το ρολόι, το οποίο μου άρεσε και πολύ, αλλά δεν γνώριζα ποιος το τραγουδάει...
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς μας ξανά 'ρθε ...
    Τι μας κάνεις τώρα φίλε !!!
    Μας συγκινείς ... κι όχι τίποτ' αλλο
    μαρτυράμε και τα χρόνια μας !!!
    Ακόμα ψάχνω εκείνη τη χιλιοπαιγμένη
    κασσέτα με τον "Ιρλανδό & τον Ιουδαίο"
    σε εκτέλεση Γ. Ζωγράφου ...
    Την καλησπέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομολογώ ότι κι εγώ δεν τον θυμάμαι.
    Μ'άρεσε που τον άκουσα
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε