22 Φεβρουαρίου 2009

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΙΟΥΜΑΙ.... ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΕΧΡΙ ΝΕΩΤΕΡΑΣ

αυτό ήταν...
έκλεισα τον κύκλο μου...
αύριο μεθαύριο μπορεί να σας ξαναδώ...
8α γράφω σε εσάς αλλά εδώ πάπαλα...
δεν έχει νόημα....
θα μου λείψετε...
ωστόσο κάτι θα κάμνω...


τι?
δεν ξέρω...
Ευχαριστώ τον άνθρωπο που μου γνώρισε τα blog
Ευχαριστώ όλους αυτούς που μου γράψανε.
Ευχαριστώ όλους όσους με εκνεύρισαν.
Που τους εκνεύρισα.

Θα τα ξαναπούμε... Ελπίζω...

ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΤΕΛΟΥΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΚΟΛΕΟΠΤΕΡΩΝ....

Εύχομαι οι έρωτες να σας φωτίζουν

Εύχομαι να με ξανασυναντήσει η ΑΓΑΠΗ

Εύχομαι να έχουμε υγεία....


ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

20 σχόλια:

  1. καλη συνεχεια οτι κανεις!
    ευχομαι να το μετανιωσεις κ αν επιστρεψεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    όχι τέτοια!
    το καλό που σου θέλω, μέσα στην εβδομάδα να ξαναδούμε ανάρτησή σου, αλλιώς όλο το ζουζουνο-βασίλειο θα βγάλει ένταλμα σύλληψης σε βάρος σου!
    ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψιτ, και που 'σαι, θα σε βάλω και στις διατάξεις του αντιτρομοκρατικού νόμου για δήλωση σκληρής εγκατάλειψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν σου κρύβω ότι και εγώ έχω βαρεθεί. Δυστυχώς με τα blog ελάχιστα πράγματα μπορούν να αλλάξουν.
    Προσωπικά θα σου έλεγα να γράφεις μόνο όταν πραγματικά θέλεις ή έχεις να πεις κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μπλογκινγκ είναι σαν το τραίνο. Άλλοι ανεβαίνουν, άλλοι κατεβαίνουν, άλλοι ανεβοκατεβαίνουν...

    Εμείς πάντως θα σε περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!
    Όχι κι εσύ!!!!!!!!!
    Ελπίζω να αλλάξεις γνώμη σύντομα...
    Καλημέρα από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Blog θα είναι εδώ αν και όποτε αποφασίσεις να επιστρέψεις να σε περιμένει.

    "Το μπλογκινγκ είναι σαν το τραίνο. Άλλοι ανεβαίνουν, άλλοι κατεβαίνουν, άλλοι ανεβοκατεβαίνουν..."

    όπως ειπώθηκε παραπάνω και νομίζω ότι είναι από τους πιο σωστούς ορισμούς που έχω ακούσει.

    Οτι και να κάνεις να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ!ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ...ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα γιατί?? Κρίμα πραγματικά αλλά αν είναι απόφαση σου είναι σεβαστή! καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις, να σαι γερός και δυνατός πάντα και μακάρι να αναθεωρήσεις και να επιστρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και που οφείλεται τόση απογοήτευση που σε οδήγησε στην απόφασή σου αυτή;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Perimana sxodon mia evdomada mps kai telika allaxeis gnomi...alla dystyxos gia emas den allaxes...
    Fila akrat na sai panta kala oti kai na kaneis....Elpizo na xanasmixoun oi dromoi mas...Kli tyxi se oti kai na kaneis...Xereis pou tha mas vreis...Na pernas na leme kamia kouventa...Kai an kapoia stigmi allaxeis gnomi tha xaroume... Kalo triimero na exoume..see you around pou lene kai oi xenoi...:)

    P.S kai ena megalo euxaristo gia akomi mia fora..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν νομίζω να έχεις προσποιηθεί, καθόλου.
    Όλοι χρειαζόμαστε στάσεις και ανάσες για να επαναπροσδιοριστούμε.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα.
    Τίποτα δεν είναι παντοτινό και ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.
    Εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί akrat;;
    Ποιός σε πίκρανε;;
    Προσποιόσουν;; Εγώ δεν το κατάλαβα πάντως και αν ναι τότε άξιζε τον κόπο!!
    Νάσαι καλά όπου και νάσαι και εμείς εδώ είμαστε μέχρι και εμείς να το μετανοιώσουμε κάποτε και να την ...κάνουμε κι από @εδώ!!
    Καλή Σαρακοστή!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αkrat μου, εύχομαι να είσαι καλά, να ξαναγυρίσεις γιατί μας λείπεις και ας ...."προσποιείσαι"...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Ήλιος κι η Σελήνη μοιράζονται τη μέρα

    «μοιράζομαι» κι εγώ μ’ εσάς την ίδια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    Ελπίζοντας ότι είστε όλοι πολύ καλά

    κι ότι το ηθικό σας είναι πάντα ψηλά!


    Y.Γ. Και να τα ξαναπούμε...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω κάτι για σένα...Πέρνα να δεις...Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άκρατ μου, πέρασα για να σου αφήσω τις ευχές μου, κι ας λείπεις τόσον καιρό απο το νετ:
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα...Να περάσεις τέλεια...Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε