28 Ιουλίου 2008

ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΠΛΕΚΩ

Γυρίζω άδειος, ολημερίς στο κατεκαυμένο ΕΙΝΑΙ ΜΟΥ,
παρέα με την γλυκιά ύπαρξή μου το άλλο μου μισό,
το κορίτσι από τα Πατήσια, που φλογίζει τα πάθη μου,
που λογίζει τα όνειρά μου, που πυρακτώνει τα νεύρα.
Και γύρω γύρω σαν μπάλος νησιώτικος πετάνε αστέρια, λουκάνικα,
σκόνες πλησίματος, τα φάρμακα της υπέρτασης,
τα φάρμακα του ιλίγγου, τα ψωμάκια ολικής αλέσεως.
Και γύρω γύρω ένα τέλος μιας ψυχής που θα πεθάνει από νευρωτική παράλυση.
Από κυκλοθυμική λυστέρια, ενώ θα δίνω το κορμί μου στον βωμό του έρωτα.
Στο κορμί που πλάθω τα μεσημέρια, στο δροσερό δωμάτιο.
Να ήξερες πόσο ανάγκη σ' έχω.
Η πρώτη φορά, που αποφάσισα να δοθώ ενώ οι δράκοντες με περιτριγυρίζουν,
και ενώ φοβάμαι αντιστέκομαι.
Πόσο υπέροχος θα είναι ο χειμώνας όταν κουρασμένος θα πέφτω πάνω στο κορμάκι σου.
Πάνω στα ύψη, μέσα στα έλατα, παρέα μ' ένα φιαλίδιον καθάριου κρασιού.
Και ενώ θα αλυχτούν στην κάτω πόλη τα περιπολικά, τα αέρια....
Γιατί στέρεψε το χρήμα, και οι λύκοι θα βγουν για μεροκάματο.
Ενώ εγώ θα βατεύω το κορμί της πικρής μου αλήθειας.
Σ' ένα πλάσμα, που με ταξιδεύει στην γλυκιά χαύνωση, την ηρεμία και την καλή μου τύχη.

αφιερωμένο ...

20 σχόλια:

  1. μου αρεσε οπως το διαβαζα αν και δεν το καταλαβαινω ολο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ειπες ολα...

    Σ'αγαπαω σε ολα τα μεσημερια της ζωης
    μας!

    Kαι θα σ'αγαπαω και τον χειμωνα που τοσο περιμενω να ρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε τσαχπινούλη τι τυχερή αυτή που μοιράζεται τα μεσημέρια σου; Νάσαι καλά κι εσύ και το πλάσμα που ζωντανεύει ότι λαχταρά η ύπαρξη σου.Αν διάβασες το προηγούμενο μου ποίημα..Ζωή σημαίνει ΖΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια λύση κι αυτή ...
    Να σταματάς το χρόνο
    σε μια νιρβάνα ακίνητη ...
    Να ξεφεύγεις απ' το χτες
    να αποφεύγεις το αύριο ...
    Σου εύχομαι ατέλειωτα δευτερόλεπτα
    Ποτέ μη δραπετεύσεις απ' τη φυλακή σου
    Ο "Παράδεισος" μπορεί να περιμένει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακρατούλη, ξέρεις πως δεν σου "χαρίζομαι" αλλά αυτή τη φορά δεν μπορώ παρά να σε συγχαρώ! Φοβερή έμπνευση είχες! Αλλά μάλλον σου αξίζουν τα μισά συγχαρητήρια... τα άλλα μισά στη μούσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για "...ένα πλάσμα, που σε ταξιδεύει στην γλυκιά χαύνωση, την ηρεμία και την καλή σου τύχη." και λίγα είπες φίλε μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλο χειμωνα τοτε παιδια.Με αγκαλιτσες και γουτσου γουτσου.
    Παρεπιπτωντος,γιατι τοσες διαγραφες στα σχολια?Τι εγινα?
    Καλησπερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία! Ο Ακρατ είναι ερωτευμένος.
    Οι κακές μέρες ελπιζω να χάθηκαν για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αναρωτιεμαι αν τετοια ωραια λογια μπορουν να μελοποιηθουν...
    Ολο και καποιος κιθαριστας θα επρεπε να δειξει καποιο ενδιαφερον ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΕΥΣΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ... ΤΑ ΔΙΕΓΡΑΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ... ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΑ...
    ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΡΑΔΙΑΚΙ.... ΦΤΑΙΕΙ.... ΑΤΙΜΟΥΤΣΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΤΙΜΗ... Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΝΤΙΝΟΣ?
    ΑΜΑΡΤΩΛΕ ΝΕΑΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΤΙΜΗ... Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΝΤΙΝΟΣ?
    ΑΜΑΡΤΩΛΕ ΝΕΑΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α.. συνεχιστε να λετε λογια πλανα που ειναι σαν τα ομορφα ανεμοπλανα..!!

    {λες να τοχω? ) χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ λογοκρισία στο βλογ ετούτο..τι έγινε ρε παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αγαπητέ ακρατ - αν όντως επιβεβαιώνονται οι φήμες που κυκλοφορούν περι έρωτος και άλλων δαιμονίων, περιμένω πιο ανοιχτόχρωμα ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. BRE ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ....
    ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ...
    ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλε..σωπατε!

    Εγω διεγραψα διοτι το σχολιο σταλθηκε πολλες φορες!!

    Μακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε