17 Οκτωβρίου 2007

ΠΑΛΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ....

Ο πόθος το μετρόν δεν το κοιτά...
Φέτος τον χειμώναν, έκοψα εισητήριον από Αμπελοκήπους δια Μοναστηράκιον. Επί της αποβάθρος, ευρισκόμουν μόνος, διότι μόλις είχε εξέλθει ο σειρμός. Έναντι, ευρίσκετο επίσης λιγοστός κόσμος εντελώς αδιάφορος. Όμως... όμως... μια θεσπεσία γυναίκα - περί της 35ης ηλικίας - φορούσα πρασινοπήν φουστίτσαν, εκάθισον ανεμέλως επί των καθισμάτων. Ήτο η στιγμή ιδιαιτέρως ευαίσθητος... Παρόλο που ερχόμουν από ιδιαιτέρως έντονης συζήτησις περί της αισθητικής εις το λογοτεχνικόν έργον του Ντοστογιέφσκυ, δεν ξέρω πως αυτή η γυναίκα -με Γ κεφαλαίον - μου εκέντρισε το ενδιαφέρον. Ως έλεγον... ούτε η εφημερίς ούτε η σκέψις μου δεν μπόρεσαν να με οδηγήσουν μακρώθεν της λάγνας μορφής της Κυρίας. Αλληλοκοιταχθήκαμε...Κάθησα με ανοιτούς πλήρως τους οφθαλμούς και η πρόσχαρις λάγνα Κυρία έκανε κάτι που δεν εχει ματατύχει, ούτε στα όνειρά μου. Σιγά, σιγά ανέβαζε την πράσινην φουστίτσα της απολαυστικά, ηδονικά, αποκαλύπτοντας μια τέτοιου κάλους επιδερμίδα που τα έχασα. Ήτο κάτι που μου αύξησε τόσο την αδρεναλίνη, που δεν ξέρω αμέσως σκέπτηκα την ημέρα που η ανθρωπότητα, θα οδηγείτο εις τον πόλεμον και εγώ μαζί με αυτήν, θα συνευρισκόμαστε στον υπόγειον, αντικρυστά και λαχανιασμένοι θα τρέχουμε για να συνουσιαστώμεν, μετά ακολάστου πάθους εις τα εκδοτήρια... Ήτο δε τόσο... μα τόσο αποκαλυπτική, που εντός ολίγου ανοίγοντας πλήρως τα μπουτάκια της ανακάλυψα ότι δεν υπήρχε ούτε φίλο συκής... Έλεος, αναφώνισα, έκανα να σηκωθώ δια να δόσω το έναυσμα δια την ταυτόχρονην έξοδόν μας, ίνα οδηγηθώμεν εις το πλησιέστερον Μοτέλ. Φευ... Με ένα χαμόγελο και μια ελαφριά κίνησις του δακτύλου της, μου έκανε αρνητικόν σήμα.... Και όμως.. Συνέχιζε προκλητικά, να μου δείχνει την μαύρη χνουδωτήν σκιάν, ανάμεσα στο ανοιχτόχρωμον δέρμα των δύο καλίγραμων μπουτιών της. Ο άντρας είχε ξυπνήσει ...Τότε οι δύο σειρμοί ... ως συνήθως, ήλθον και απέμεινον μόνος να κοιτώ τις διαφημίσεις BODYLINE.. ΜΑΘΕΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΝ ΤΩΝ 7 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ...Ήτο αργά όταν αυτά εξεχάσθησαν. Η ώρα που θα μιλούσαμε για το υπαρξιακόν ματαέφθασε...


Εδημοσιεύθηκε 1-7-2006 στο www.sxeseis.gr

7 σχόλια:

  1. Ωραια πραγματα συναντα κανεις στο Τρενο..ή δεν συναντα..!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν γνωρίζω όμως ένα φιλτάτη δεσποσύνη.... διατί έχω πλέον κεσσάτια... και δεν κάνω κανένα δωρεάν μάτι τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διορώ, αγαπητέ, μίαν ιδιαιτέραν επιθυμίαν προς την επίδειξην και μίαν απόλαυσιν της επιδειξιομανίας της κορασίδος. Ελπίζω ως η αδρεναλίνη υμών μην επιτρέψη εις την σκελαίαν αφείναι ορατόν το φούσκωμα ταύτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω ένα μυστικό εις την σκελαίαν
    κεκριμένον...
    έχω ένα μυστικό που είναι τόσο σουβλερό...
    να να ναναναναναααααααααανναννα κ.λ.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άκρως επηρεασμένος από τον Εμπειρίκο αγαπητέ.

    (Σας βρήκα, παρακαλώ όπως μου αναρτήσετε ξανά το σχόλιο γιατί εχάθη... και το θέλω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε