10 Ιουνίου 2016

H AΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ... Ή Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ...

Ποιος κατάσκοπος, ποιος πράκτορας ποιος ανώμαλος νους ώθησε ένα Πατριάρχη εν έτι 2016, απομονωμένο, πένη, αναφερόμενο και ελεγχόμενο από έναν υπαλληλάκο της Τούρκικης Δημοκρατίας να οργανώσει μια τόσο μεγάλη υπόθεση...
Μια υπόθεση σαν την Αγία Μεγάλη Σύνοδο. Όχι στην Νέα Ρώμη, αλλά σε ένα χωριό της Κρήτης. Να μαζώξει πρώτη φορά ούλους τους Ορθοδόξους...
Τρέχω παιδιά μου τρέχω, πρωί βράδυ... Την μια φορά είμαι στην Νέα Νέα Ρώμη στο Μόσχοβο την άλλη στην Σερβία. Σπηδάω λίγο φτάνω στην Γεωργία. Με καλούν στην Σόφια και μου υψώνουν τον τόνο της φωνής. Με χίλιες προφυλάξεις φτάνω στον Αντιοχείας... Πω πω τι μου σούρνουν... Παγαίνω στα Ιεροσόλυμα. Εκεί να δεις... Οι Άραβες χαιρέκακα με αντιμετωπίζουν. Που να σταθώ...

Έχω και κείνους τους Αγγλικάνους, τους Καθόλικους που με σπρώχνουν να γένει η Σύνοδος... Βάι, βάι βάι... Και από φράγκα άστα να παν... Κάτι Ραβένες κάτι μυστήρια Ινστυντούτα σκάνε κάτι τις... Οι πλούσιοι Ρωμιοί... Είναι στα Σιτι πίνουν κάτι ουίσκι ξεγυρισμένα.. Μπίζνες... Μπίζνες... Το κράτος το Ελλήνικος... Μπατήρ ολέ μεγεμελέ...

Μας πήραν μυρωδία οι Σκλαβούνοι και μας δουλεύουν ψιλό γαζί... Αυτή αδελφέ μου δεν είναι Μεγάλη Αγία Σύνοδος. Ελλήνικος, Ρωμέικη, και κάτι Σλαύοι ενάντια στους άλλους Σλαύους δηλαδή κάτι Ρουμάνοι μας έμειναν... Φτώχεια και των γονέων...

Αμ' εδώ η Ελλήνικος Εκκλησία : Τραβάτε με και ας κλαίγω... Θα παν αλλά θα είναι ο νους τους στο ποδόσφαιρο της Φραγκιάς...

Με τούτα και με τα άλλα... Οι Παλαιοημερολογίτες ξεσπαθώνουν... Να δεις υπόγεια ρεύματα... Να δεις τι γίνετε... Πω πω πω... Καραγκιόζ μπερντέ το κάμαν το Ορθοδοξία...

Είμαι που λέτε με ένα τευτέρι. Τάζω στον ένα τάζω στον άλλο... Κοιτάγω το τευτέρι μπας και έχω τάξει τίποτις και συμπέσουν... Που να κοιμηθώ...

Εν τω μεταξύ είναι και η εορτή του Πατριάρχη μας... Με πότησες φαρμάκι ζωή κατηραμένη... Πω πω... Κάτι Αγγλικάνοι βλέπω να παγαίνουν. Τίποτις Παπικοί... Οι άλλοι μουρμουράν κάτι κόσμιες κατάρες... Που πάμε αδέλφια μου: Που οδηγούμαστε... Οι Λατίνοι το είπαν νέτα σκέτα... Ή Σύνοδος ή τέρμα το λιλί τέρμα τα Ινστιντούτα... Οι Κενταμπουριανοί το λάλησαν αντρίκια.. Ή Σύνοδος ή τέρμα τα σούρτα φέρτα... Φέρτα μόνο...

Μας πήρανε χαμπάρι... Αδελφέ μου... Εμείς και εμείς μείναμε κάτι αγόρια με μούσα στο Τουρκιά... Κάτι αδιάφοροι μέσα στις μπίζνες Ελληνοαμερικάνοι. Κάτι Αυστραλοί ΚΑΙ ΔΑΤΣ ΟΛ...

Και τώρα τα δύσκολα... Υπάρχει μέσα σε τούτο το φοβερό αδιέξοδο ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ τα λόγια ΟΛΩΝ να τα πάρουμε στο κρανίο και να κυρήξουμε καμιά Ένωση με τίποτα Κενταμπουριανούς ή Λατίνους να δεις μετά τι γίνετε... Γιατί το χτυπημένο σκυλάκι δαγκάνει...

Βρε παιδί μου δεν έμαθαν εκεί στην Νέα Ρώμη ότι σαν ο Ρωμηός πάρει στην κεφαφλή αγέρα... Θα έλθει το πάνω κάτω:

Άλλη μια τάπα στο Ρωμέικο... Άντε και καλή Ανάσταση... Ευχηθείτε μου να αντέξω...



2 σχόλια:

  1. Xαίρομαι που έχεις πλούσιο ρεπερτόριο.
    Όσο για τις ... μεγάλες, αγίες, υπερτελείς
    και δεν συμμαζεύεται Συνόδους, είναι πράγματα
    εντελώς ξεπερασμένα, μιας άλλης (μεσαιωνικής)
    εποχής που μόνο περιθωριακές ομάδες "κολλημένων"
    ενδιαφέρουν...
    Τα "υπόγεια ρεύματα" που αναφέρεις ασφαλώς
    υπάρχουν στην κοινωνία μας αλλά δεν έχουν
    σχέση με ράσα, αγγλικάνους, σκλαβούντους
    και ραβένες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε