02 Μαΐου 2015

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤ' ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΩΝ..... ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΠΟΛΙΚΗ...


ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΟΙ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΓΝΩΣΤΕΣ...

ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΡΟΠΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΥΤΑ...



                                          ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΚΑΤΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ...



Δύο από τα τρομερότερα χαρακτηριστικά ΠΟΥ ΜΕ ΑΗΔΙΑΖΟΥΝ του Έλληνα είναι

Α) Οι στρατηγοί χωρίς στρατό...

Β) Ο αληθινός και ο ΔΗΘΕΝ εκνευρισμός που βγαίνει παντού...


Όλοι ξεύρουν τα πάντα... "Δώσε μου μια μέρα το κουβέρνο και θα δεις "....  "Θα σου πω Εγώ τι φταίει". Μετά μπαίνεις να ψωνίσεις σε ένα μαγαζί βλέπεις το "αφεντικό" του εαυτού του με ύφος κουρασμένο, με μούτρα κάργα νευριασμένο ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ...

Προχτές πήγα στο μικρότερο φούρνο της γειτονιάς δηλαδή ανάμεσα σε 5 γιγάντιους φούρνους, γιατί θέλω να βοηθάω τον μικρομεσαίο Ο ΒΛΑΚΑΣ.... Και τον ρωτάω αφελώς "είναι σημερινό" και τι μου απαντά ο χαρχάλας... "ΌΧΙ ΠΕΡΣΙΝΟ". Φυσικά δεν θα με ξαναδεί... Θα παγαίνω στον νταβατζή τον εθνικό μας ΝΤΑΒΑΤΖΗ αυτόν που είχε εκατοντάδες πόρνες στην δούλεψή του.... Σιγά μην δίνω στον αγενή μικροβλάκα τα 60 σέντσια μου...

Μετά σκεπτόμασταν την τσάρκα του Βαρουφάκη εις τα Εξάρχεια. Πότε τα πήραν στην γκράνα τα καλόπαιδα... Πως διάβολο νευριάζουν έτσι με την μια; Ή είναι μονίμως νευριασμένοι από το σπίτι τους;

Επειδή δουλεύουμε στα εργοστάσια, κυκλοφορώντας με τα λεωφορεία, τα τραίνα έχουμε παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο ποσοστό του πόπολου έχει ένα έμφυτο εκνευρισμό. Ένα δύστροπο χαρακτήρα ακατανοήτου προελεύσεως...

Θεωρούμε ότι κορυφαίο έργο της Ελληνικής λογοτεχνίας και θα λέγαμε ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ είναι το ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ του Ταχτσή. Βρε παιδί μου όποιος δεν το έχει διαβάσει είναι ανίκανος να κατανοήσει την χώρα του.... Εκδότης φίλος μου είπε τις προάλλες... " Οι...........  πιάνουν την κοινωνία από τα αρ.....α και την ξέρουν καλά" ή κάπως έτσι...

Ένα αναγεννητικό κίνημα της χώρας θα πρέπει να πει μεγάλες αλήθειες στον εαυτό μας...


ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΔΙΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ...

ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΗΜΙΣΕΩΣ ΩΡΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΝΑΤΑΣΕΩΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ


ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΩΝ....

ΟΙ ΔΥΣΤΡΟΠΟΙ ΘΑ ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΦΗ

ΠΑΣ ΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΘΑ ΕΙΣΠΡΆΤΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΠΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΡΟΧΑΛΕΣ

ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΑ ΥΠΌΚΕΙΤΑΙ ΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ....

ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΕΙΣ ΤΑ ΑΕΙ ΚΟΝΔΥΛΗ ΠΑΧΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΞΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΤΡΗΣΕΩΣ ΕΚΝΕΥΡΙΜΟΥ.... ΤΟ ΕΚΝΕΥΡΙΟΣΟΜΕΤΡΟΝ....

ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΥΨΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΗΔΟΝΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΕΙ Η ΝΕΑ ΚΕΝΩΝΙΑ...


ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

Ο στρατηγός akrat


Υποστράτηγος akrat

Διοικητής akrat

Υπεύθυνος τύπου akrat



ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΠΟΠΟΛΟΥ...


akrat ...................... έπονται....



10 σχόλια:

  1. akrat σκόπιμο ή αβλεψία?Τσίρκας ή Ταχτσής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι σκόπιμο φίλε μου και τι αβλεψία.... ΜΑΛ.....Α στο τετράγωνο.... αυτό μου το κουσούρι ονόματα επίθετα ..... τι πράγμα θεέ μου αυτούνο που έχω.....

      σε ευχαριστώ φίλτατε σε ευχαριστώ... πωπω ντροπής πράματα

      Διαγραφή
  2. Μπορεις να μεξορισεις μεχρι τελη Αυγουστου Αναφη μαστορη; Να πω της παπαδιας οτι αναλαμβανεις τη διαμονη μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έφτακε ούλες οι επιθυμίες γένονται πράξη... καμμιά επιθυμία για παραλία?

      Διαγραφή
  3. κακομουτσουνιας το αναγνωσμα
    Σε νευριαζουν..Οι νευριασμενοι;;
    Οι στρατηγοι,χωρις στρατο;
    Οι επιπαντος επιστητου γνωστες;
    Δηλαδη..Σε νευριαζουν ΟΛΟΙ;;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού να τους χωρέσει όλους η Ανάφη καλέ;
    Σε κάποια έρημο και ακόμα μακρύτερα. Γίνεται;
    Δώσε μου εμένα το κουβέρνο για μια μέρα και θα δεις πού θα πάνε όλοι τους!...
    Τα σέβη μου Αρχηγέ και μακριά από "Χωριάτικα"... έχουν φουρνίσει πολλά κοριτσάκια οι τύποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα ξέρω παιδί μου τα του χωριού... τώρα χμμμ θα σε στείλω προς Χάλκη?? παίζει για όχι?? έχω λίστες αναφέρατε πλιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα.
    Κι αυτά τα μόνιμα νεύρα, η μούτζα, οι εξυπνακίστικη επιθετικότητα προς αγνώστους (αωραίο παράδειγμα ο φούρναρης) είναι ένας τύπος αγένειας που δε θα βρει κανείς αλλού.

    Αν νευριάζουμε όταν δεν τα βγάζουμε πέρα (όπως είπε ο Φρόυντ μου) τότε η ανικανότητα των Ελληνων να τα βγάλουν πέρα πρέπει να είναι μνημειώδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Δάφνη.

      Όπως τα λες. Ανικαότητα....

      Έλλειψη ικανοτήτων από τα μικράτα μας...

      Διαγραφή

λαλατε