23 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ..... ΕΧΩ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΧΘΟΝΙΩΝ ΟΧΤΡΩΝ.... ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΗΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ Ή ΌΛΟΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.....











Έχω πιάσει το μεγάλο αστέρι με όλη την δύναμη του κορμιού μου

Δεν πατάω επάνω του, αλλά τρόπων τινά, είμαι ένα με το αστέρι.

Τινάζομαι δεξιά αριστερά και φλεγόμενος από έρωτα και αλήθεια εκτινάσσομαι προς το άπειρο.

Χαιρετώ τον κόσμο τον παρμένο από την ανούσια και απαραίτητη συνάμα ΑΝΆΓΚΗ.

Του απευθύνω διαγγέλματα, παραινέσεις και μανιφέστα...

Του λέω ότι ήλθε η ώρα να εκραγεί έσωθεν και έξωθεν με ισχύν ατομικής μπόμπας.

Τον υβρίζω και τον κανακεύω ταυτοχρόνως...

Αλλά πιστέψτε με .... Είμαι αλλού. Έκλεισα σαν ον λογικόν.... Έγινα ον Διαλεκτικό.

Χαιρετώ την Μαρία, την Κούλα, την Περσεφόνη και φεύγω ακολουθώντας το ΑΣΤΈΡΙ...

Ένα αστέρι γεμάτο λάμψη ιδεών.

Αστέρι φλεγόμενο και άπαρτο...

Σας φιλώ κατά πως φιλά ο ηγούμενος τον δόκιμο. Γεμάτος αγάπη.

Φεύγω και υπάγω στο κέρας της ζωής, στο αστροπελέκι της αγάπης, στο άνω-κάτω του διαστημικού λεωφορείου....

Εκεί στον ουρανό της σκέψης.... Εκεί που η πολιτική έχει παρέλθει και είναι όλα εντός Της...

Θάνατος στα αστρικά αστέρια του Α-πολίτικου.... Τώρα είμαι ζωσμένος με καραούλια, βιβλία και σημειώσεις...

Πετάω μια τρίτομη ποιητική συλλογή εναντίον μιας ροζ φενάκης...

Εξακοντίζω ένα δοκίμιο, έτσι για δοκιμή εναντίον των αστρικών μπουρδολόγων...

Βαράω με δύναμη ένα κείμενο για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ εναντίον των αστικών κουτσομπόλων....

Και κάνω έρωτα πάνω στα αστέρια έχοντας για κρεβάτι την συλλογή του Παπαδιαμάντη την ώρα που άλλοι εκσπερματώνουν στα ρημάδια τα σατέν....

Και είμαι σαν του Εμπειρίκου Αίγαγρος ζώντας μέσα στην αληθινή ζωή...

Σας φιλώ .....


ΕΚ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΟΡΜΏΜΕΝΟΣ...

12 σχόλια:

  1. Δεν ειμαι ειδικη στα φιλολογικα,αλλα ...δεν χρειαζεται. Μου αρεσαν αυτα που γραφεις,"εκ των αστεριων ορμωμενος"! Μου "κανουν",ηχους και εικονες,....πολλες!! Και αφου εχεις για κρεβατι,τον Παπαδιαμαντη,......δεν σε φοβαμαι!! Σε "γνωριζω"!! Να εισαι καλα,παντα.Και εγω θα χαιρομαι .....σαν "γηινη φιλη" σου,μα και σαν "αστερι φλεγομενο και απαρτο"....ελπιζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα καλή εβδομάδα φιλτάτη ΑΝΩΝΥΜΗ

      ελπίζω να γράφεις εδώθε συχνότερα

      σε ευχαριστώ για τα ωραία λόγια σου.

      Διαγραφή
  2. Καλέ που πηγαίνετε;χάρτη έχετε;να σας δώσω έναν να μην χάνετε χρόνο.
    http://www.google.gr/intl/el/earth/explore/showcase/mars.html
    -Προβάλετε εικόνες που λήφθηκαν από τη NASA μόλις πριν από μερικές ώρες.
    -Πραγματοποιήστε περιήγηση στον Άρη(πηγαίνει κι αλλού αν μάθετε τι χρήση του)
    -Και περιμένουμε να διαβάσουμε τις εντυπώσεις...Σονόρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας εχει απαυτωσει αυτος ο Εμπειρικος,μας εχει βγαλει ολα τα μεσα απ οξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καντούλα καλημέρα καλή εβδομάδα

      μας έχει στοιχειώσει ο άθλιος ΜΕΓΑΣ..

      Διαγραφή
  4. Εϊ....στο διπλανο αστερι κατοικω.
    Ομως...
    ειναι θεμα χρονου η πτωση του.
    Ευχομαι τουλαχιστον
    καποιος ρομαντικος να ευχηθει κατι καλο.

    Σκεπασου λιγο καλυτερα με κουβερτουλα κι απο Ριτσο.
    Εχει ψυχρα λιγο στο διαστημα....ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγριμελι...

      καλημέρα καλή εβδομάδα

      θα σκεπαστώ και θα ζεσταθώ

      το χρειάζομαι κορίτσι

      Διαγραφή
  5. Με το που διάβασα Εμπειρίκος στο κείμενό σου αυτό μου ήρθε αμέσως στο μυαλό (το οποιο τελοσπάντων έχει απομείνει).

    http://www.youtube.com/watch?v=vvGERod0r4w

    Σχωράτε με για τον συνειρμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φεύγει το μυαλό φίλε φεύγει...

      είδα χτες και τον γκαραζιάρη τον φίλο μας τον γρηγόρη τον βάιο... ξέρεις εσύ...

      Διαγραφή
  6. Απλά τέλειο...Εκ των αστεριών ορμώμενος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σουπερνοβα

    ευχαριστώ που έγραψες στο φτωχικό τσαρδί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα κοίταξε λίγο στα spam μην είναι τα σχόλια που δεν βλέπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε