28 Μαΐου 2014

O akrat ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ... ΑΦΟΥ ΣΑΡΩΣΕ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΚΛΟΓΑΣ....

Τι ήταν αυτό....!!!!!!!!

Τι μεγαλειώδης τιτανο-γιγάντια νίκη ήταν τούτη....!!!!!!!!

Ο συνδυασμός "Παντελής συσσώρευση επιτυχημένων απάνθρωπων όντων.." τουτέστιν ΠΣΕΑΟ..... ουάου... ενίκησεν εις τας διαδικτυακάς εκλογάς του μπλογκ ΑΚRAT...

Εναντίον μας ήταν όλο το κατεστημένο, οι υδραυλικοί, σωληνουργοί, εργαστρήμυθοι, υαλοκαθαριστές και βεβαίως βεβαίως οι απανταχού οχτροί της ψυχικής ελευθερίας και της υποδόριου ανιχνεύσεως των ιδιωματικών αγκιστρώσεων..!!!!!

Γι αυτό εξερχόμενος εκ του εκλογικού γραφείου δήλωσα τα εξής...


" Ευχαριστώ την μαμά μου, τον μπαμπά μου και όλους όσους με ψηφίσατε...

Δεν έχει σημασία που οι γονείς μου είναι στο υπερπέραν... εμείς ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ.... ¨Εγινε πράξη το ιδεατό σκατολαχανικό ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ....

Ευχαριστώ την πρώτη πόρνη που με μύησε στα μυστικά του σεχ... ονόματι ΒΟΥΛΑ... και όχι ΒΟΥΛΑ ΠΑΛΛΑ...

Ευχαριστώ όλα τα ζωντανά του σπιτιού που δεν έχεσαν το βράδυ της εκλογικής νίκης μου....

Ευχαριστώ την φίλη μου την Σουλτάνα, τον ξάδελφό μου τον Πηγολαμπίδα, την σύντροφό μου από το 1980  που την έχασα και δεν ξέρω το τηλέφωνό της από το 1981...

Ευχαριστώ τον φίλο μου που ήθελε να με πηδήξει αλλά λόγω αιμορροΐδας αντιστάθηκα... Γιατί μου δίδαξε τον καλό αγώνα....

Ευχαριστώ τέλος τον Πανιώνιο, την Άνω Ραχούλα την Κάτω λεμονιά και το υβριδικό αμάξι που θέλω να αγοράσω....

ΝΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ

ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ τσογλαναρέοι...


Όχι θα άφηνα τα δημαρχάκια να με ξεπεράσουν...



ε νταξ δεν είναι δήμαρχος ............. αλλά οκ.....







στο μέλλον θα χορέψω και θα με δείτε.... ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΕΟΡΤΗ ΜΕ ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΑ....



7 σχόλια:

λαλατε