11 Δεκεμβρίου 2012

Παντρεύονται δύο Κουμιοτόπουλα....

Στον ανηψιό μου τον Κουμιότη και την καλή του από την Πλατάνα στην μέλλουσα ζωή τους αφιερώνω το τραγούδι που τραγούδησε ο πατέρας και η μάνα μου στον γάμο της αδελφής μου και ....  σε μένα... Η μάνα και ο πατέρας είχαν ηχογραφηθεί τραγουδώντας αυτό το άσμα... Η εκπομπή στην ΕΤ2 μπορεί τότε και ΥΕΝΕΔ γράφτηκε σε κασσέτα που τώρα δεν ξέρω που να την παίξω...

Καλό ταξίδι στον αγώνα της κοινής ζωής...

Καλοτάξιδοι....

Με αγάπη και θάρος....





για αυτόν τον νεαρό ... είχα αναρτήσει θέμα...

http://akrat.blogspot.gr/2009/06/blog-post.html


εδώ σε ένα αγώνα του.... ο ασπρούλης είναι....



σπουδαίος αθλητής και υπερασπιστής του εαυτού του και άλλων... Μια φορά με δέκα....!!!! δεν κόλωσε τους έκανε μπλε μαρέν αράπα΄......


η νύφη είναι από την Πλατάνα μας την αγαπημένη






 

12 σχόλια:

  1. Μη μου πείς οτι μετα θα πάτε για φαϊ σου Κουτέλου την ταβέρνα!!
    Αξιος Ακρατ και ευχομαι βίον ανθόσπαρτον στα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ώρα η καλή λοιπόν
    και να είναι πάντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ώρα η καλή ότι ποθούν καλέ μου
    να ζήσουν και κάθε καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τους χαιρεσαι και να απολαυσεις οσο μπορεις περισσοτεο τα του γαμου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα τους χαίρεσαι και να περάσετε τέλεια!! Άντε και μια χαρά!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! (για κάτω πότε θα κάνεις καλέ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παντρεύεται ο Γιάννης??? Πω πω τι ωραίες χαρές στο σπίτι σας! Θα έχει τρελαθεί η αδερφή σου!

    Η ώρα η καλή λοιπόν που λένε και στα μέρη μου κι εύχομαι η ζωή τους να είναι γεμάτη με στρωμένα ροδοπέταλα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Thalassokrator

    ευχαριστώ αγαπητέ φίλε

    παντρεύτηκαν εν Αθήναι... και πάνε πλατάνα την Δευτέρα....

    Εν τω μεταξύ έμαθες για τον αδελφό του Κουτέλου ε? μεγάλη στεναχώρια στην Πλατάνα.... Πήγε για ψάρεμα και χάθηκε... η βάρκα με ανοιχτή την μηχανή βρέθηκε στον κάβο ντόρο... και ο άνθρωπος εξαφανισμένος

    Θρήνος στο χωριό μεγάλη πίκρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δάφνη Χρονοπούλου

    γκράτσιας γράτσιας που λέμε οι ντόπιοι χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. agapitos

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. SOFIA

    ευχαριστώ πατρίδα...

    αχ για κάτω ε?? έχω την πεθερά με βγαλμένο ώμο...

    άστα και θέλω να πάω τσιγάρα σε δύο μνήματα....

    αισθάνομαι ότι δεν τιμώ τους νεκρούς μου όσο πρέπει και με λυγίζει αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. candy's

    να είσε καλά βρε

    ναι η αδελφή μου καταχάρηκε αν και κατάλαβε ότι τώρα πλέον ο γιούλης δεν θα έρχετε σπίτι σαν χωρίζει από κάθε μια τσουπρίτσα... ε και λίγο την έριξε...

    τώρα θα το πληρώσει ο μικρός το μάρμαρο χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε