08 Νοεμβρίου 2012

BLOGERS ΒΟΗΘΑΤΕ..... ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΕΠΑΘΕ ΚΛΑΚΑΖ....

Και ήταν ημέρα φθινωπορινή και γάργαρη η τεμπελιά στην εργασία.... Και ο ανώμαλος πήγα και πήραξα κάτι κουμπιά....

Έκτοτε έπαθα κοκομπλόκο.... Σχόλια μηδέν.... Είπα τι έπαθα ο αναθεματισμένος ; Ποιος έσβησε την επικοινωνία μου γ...ώ την κενωνία μου;


Και βλέπω σήμερις ότι για να αναρτηθούν σχόλιά σας - ανάθεμα τα σκολιανά μου - πρέπει να τα εγκρίνει ο ιδιοκτήτης.... Και τι είναι ο ιδιοκτήτης ορέ συμπλογκαριζόμενοι ; Μην είναι το τέρας της καλύψεως ή της αποκαλύψεως ; Μην είναι το φιδάκι ο Διαμαντής ;

Βοηθάτε ορέ ... Πως βγαίνει η έγκριση σχολίων ;

Και χίλια μπαρδόν με το συμπάθιο.... Άλλη φορά δεν θα παίζω με τα κουμπάκια... Θα βρω άλλη ασχολία να παίζω χαχα


ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ δεν είμαι τις εγκρίτου αναρτήσεως και της λογοκρατίας.... Είμαι της ελευθερίας τέκνον και αλίμονο ουχί τεκνόν....


Και βρε μόρτες και τσίφτησες βάζω την διόρθωση κειμένου (σαν εργάτης είμαι της ορθής γραφής μόνο που δεν την ξέρω...) και μου βγάζει την λέξη ΩΡΕ σαν ΟΡΕ.... Άλλαξε ή το έμαθα μικρός λάθος με Ωμέγα.....;


21 σχόλια:

  1. Έλα καλέ...Πας στις ρυθμίσεις..κάτω κάτω και αλλάζεις στο να είναι ανοικτά τα σχόλια..
    Καλό αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Καλά ε, με έκανες και γέλασα και να είσαι καλά γι΄αυτό.
    Και γέλασα με την ψυχή μου γιατί μου ήρθαν στο νου τα δικά μου τα καμώματα και τα δικά μου τα παθήματα με τον γερο διάολο που δεν το γουστάρω κι΄όλας.
    Πάω ψάχνοντας και στο τέλος τα καταφέρνω ή παίρνω τηλέφωνο το γιο μου που και αυτός με την σειρά του βάζει τα γέλια και με κοροϊδεύει.
    Και που να πω τον καημό μου τώρα που μου βγάζει μια καρτέλα κάθε 5΄για να μου πει ότι κάτι θέλει ο σκληρός δίσκος και ότι έχει πάθει ή θα πάθει σπαμ ή κάτι τέτοιο.
    Κάνε λοιπόν αυτό που σου λέει η Σοφία παραπάνω.
    Καλά ξεμπερδέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρυθμίσεις

    Αναρτήσεις σχόλια

    Αναθεώρηση σχολίων: Ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόλαβαν οι ανωτέρω.
    Μα μην αγχώνεσαι, όλοι τα περάσαμε..
    Καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπ΄ότι βλέπεις εμείς μπορουμε και γράφουμε τα σχόλιά μας μια χαρά.
    Εσύ που είσαι;
    Μήπως εσύ δεν έχεις πρόσβαση στα σχόλια;
    Χα χαχου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανίδεος κι εγω,ευτυχώς εχω το τεχνικον επιτελειον μου(ε,πώς,γι αυτο καναμε παιδιά:))και διορθώνει τα λαθη μου,πάντα βεβαιως κοροϊδευοντας και γελώντας με τις "πατάτες" του μπαμπά,που μας το παιζει καιι μπλόγκερ,τρομάρα του:))
    -Καλα,εσύ κουμαντάρεις ολόκληρη Λαμποργκίνι,σε ψάρωσε ο μπλόγκερας;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παράλειψη,ωρε, με Ω οπωσδήποτε,όντως προερχεται από το "μωρέ",αριστουχος ο akrat!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το διόρθωσες; Αλλιώς στείλε mail για τηλέφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πω πω λαός........


    βρε παιδιά το ΒΡΗΚΑ ΜΟΝΟΣ όχι μην νομίζετε ότι είμαι άσχετος....


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


    πάντως με είχε πιάσει μια βδομάδα κρίση

    λέω απέτυχα σαν μπλοκερ.... δεν γράφει κανείς....

    αισθάνθηκα μόνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπα κι εγώ τι έπαθες και χάθηκες... Όποτε χρειάζεσαι κάτι, στέλνε γράμμα και θα τη βρίσκουμε την άκρη! Έφαγα τόσες φορές τα μούτρα μου που όλο και κάτι έμαθα (αφού μου ανέβηκε η μυωπία και η πρεσβυωπία από το ψάξιμο!)
    Με τη σειρά τώρα:
    Το Ωρε, όντως είναι με Ω όπως τα είπες. Όσο για την έγκριση σχολίων από τον ιδιοκτήτη, ε, δεν είν' κακό... το έβαλα κι εγώ ένα διάστημα (μάλιστα έχω λίγες μέρες που το έβγαλα). Όταν κάποιοι άνθρωποι γίνονται ενοχλητικοί, είναι καλύτερα να τους αποκλείεις... ειδικά σε μένα που μπαίνουν και διαβάζουν το μπλόγκ μου και παιδάκια.
    Αυτά. Και εις άλλα με υγεία!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EVA

    καλημέρα ευχαριστώ για την βοήθεια

    θα το έχω υπ΄όψιν μου

    τελικά βρε παιδί μου αυτός ο ορθογράφος που έχει ο γκούγκλης στο μπλογκ είναι μαιμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχα, akrat, γέλασα* πολύ με αυτή σου την ανάρτηση :D

    *όχι κοροϊδευτικά, το αντίθετο μάλιστα (εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέρασα κι εγώ ... γιατί νόμισα πως ήταν κάτι σοβαρό !!!
    Ωρέ καλά τό 'γραψες το "ΩΡΕ" ... Κι εγώ της παλαιάς σχολής είμαι και γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια όλους τους ηλεκτρονικούς διορθωτές !!!
    Δεν μας έφθανε που είχαμε το δάσκαλο με τη βέργα και την ορθογραφία ...
    Εδώ θα βγάλουμε το άχτι μας ... κι οποιανού τ' αρέσει !!!

    Υ.Γ.
    Αλήθεια για βάλε το " ο π ο ι α ν ο ύ " στο διορθωτή ...
    να δείς που δεν το καταλαβαίνει "ο άσχετος" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαπίστωσα οτι όλα πάνε καλά. Ευτυχώς.
    Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. koueen

    είμαι βρε παιδί μου γελαδερός τύπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. maria

    ευχαριστώ για τα φιλιά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. side21

    πες το ψέμματα....

    μια πίκρα η ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παίχτη,

    παράτα το blogspot και έλα στο wordpress με την αφεντιά μου. Εκεί δεν έχει πολλα-πολλά. Και γράφεις με ακράτεια γραμματική και σύνταξη χωρίς αυτόματους διορθωτές να σε τρελαίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε