06 Νοεμβρίου 2011

KYMH... πόσο μου λείπεις....

Ας όψετε η κρίση.... Ρημάδα, που δεν περισσεύει το κάτι τις.... Που δεν μπορώ να δω την Κούμη μου.... Να ακούσω το κύμα κάτου στην παραλία... Να πιού το κρασάκι μου κάτου στην Πλατάνα...



Να δω την Παναγιά την Λιαουτσάνισα... Να αφήκου ένα τσιγάρο στον τάφο του πατέρα....
Να πάου κάτου στου Ριρή να χορέψω ως το πρωί... Αχ Κούμη.....





Να πάου κάτω στην πηγή, να διαβάσου τα μυστικά των πλατανιών στο Χωνευτικό... Να περπατήσου στην στροφή του Γιαννάκη, να νιώσω τα φαντάσματα, τα βριλ.... που έλεγε ένας αλλοπαρμένος... να κατέβου στα στρίστρατα κει δα κάτου να ατενίσω την Ενορία... Γιάντα?




και η ομαδάρα... μπάσκετ με τον πασίγνωστο ύμνο της χαχα




και κάτι από τον ΜΑΓΙΚΟ χώρο που δημιούργησαν οι άγνωστοί μου "φίλοι" συμπολίτες Γερμανοί στην γέφυρα της Σκοτεινής .... ένας χώρος ταξίδι στην μαγεία... Στην συγκεκριμένη συναυλία δεν ήμουν... ήμουν όμως τις άλλες ημέρες πίνοντας μπύρες και απολαμβάνοντας την δροσιά μες στο κατακαλόκαιρο






Τες πάντων... ΚΥΜΗ FOR EVER...

7 σχόλια:

  1. Πόσο σε καταλαβαίνω...
    πολύ ωραίο το βιντεάκι "ΚΥΜΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mariela

    καλημέρα φιλενάδα να είσαι καλά και να τα πιούμε μια ημέρα.

    Να είσαι καλά φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό το σπιτικό σου....
    Ευχαριστώ για το πέρασμά σου στο δικό μου το..... έστω εγκαταλελειμένο! Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΑΔΙΟ ΑΛΙΒΕΡΙ


    πες και καλημέρα πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eva f.

    ε τώρα να το ξανά αρχίσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιά πρόσκληση σε πάρτυ με martiniαπό την αγναγνώστρια http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2011/11/martini.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε