07 Οκτωβρίου 2011

ΈΦΥΓΕ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ APPLE.... ο οποίος μου χάρισε έτη ευμάρειας....

Δεν είμαι πλούσιος ... κάποτε όμως έβγαζα αρκετά χρήματα πουλώντας την εργατική μου δύναμη κυρίως του μυαλού μου...
Η αρχή της σχέσης μου με την APPLE και τα ΜACIDOSH είναι πολύ παλαιά.... Νέος είχα μπλέξει με κάτι ασυναρτησίες... Ήθελα να γίνω ασυρματιστής... Είχα ένα φίλο που είχε σπίτι του ένα περίεργο πράγμα ένα κομπιούτερ με κασέτα... Ούτε τώρα θυμάμαι το όνομα της μάρκας... COMODORE?? δεν ξέρω....
Μετά ένα παιδί που είχα τις ίδιες ιδεολογικές ανησυχίες αγόρασε ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ.... ναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ κομπιούτερ νομίζω το λέγαν OLYMPUS... Στα δέκα λεπτά έφευγες με πονοκέφαλο από εκεί...
Μια μέρα λοιπόν εκεί κάτω στην Πειραιώς σε ένα γραφείο ήλθε ένα MACIDOSH CLASSIC χωρίς σκληρό δίσκο παρακαλώ..... και ασπρόμαυρο...
Περίμενα με αγωνία να τελειώσουν την σελιδοποίηση της εφημερίδας δια μέσω του QURK EXPRESS που σημειωτέων ήθελε 14 δισκέτες....!!!!!!!!!!!! για να φορτωθεί.... Περίμενα λοιπόν και έπαιζα ώρες παιχνίδια... Τι ωραίο πράγμα... Αυτό ήταν....
Δια μέσω τυχαίων πάρτυ... στην Μιχαλακοπούλου γνωρίστηκα με ένα ζευγάρι με πρότειναν εξωτερικό υπάλληλο και σε ένα μήνα κατάλαβαν ότι ήμουν ένα μικρό ακατέργαστο ... πουλέν.... και νάμαι βοηθός παραγωγής σε εκδοτική εταιρία... με ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ...
Από μια φυλλάδα μηνιάτικη ... βοηθός παραγωγής... Χρήμα πολύ... Ξενύχτια άπειρα... Να τα πίνεις με παρέα στην ταβέρνα και να φεύγεις στις 11 το βράδυ στην ΓΡΑΜΜΗ του Κωσκωτά στην τεράστια εκείνει μηχανή για να υπογράψεις τυπογραφικό... Να επιστρέφεις στην ταβέρνα και στις 11 το πρωί στην Γλυφάδα με τις υπέροχες τσούπρες στους ΅τσίγκους΅ και στις 2 το μεσημέρι στο Κοντόπευκο στο ΈΘΝΟΣ για να υπογράψεις νέο τυπογραφικό... Βιβλιοδετεία... απλά καλλιτεχνικά... Μια 5ετία μαγεία... Μυρωδιές χαρτιού, μελανιού.... ΕΥΘΥΝΕΣ άγχος... ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΑΘΟΣ.... Ένα σαλόνι μετά από 24 ώρες ξενύχτι δεν έκατσε με το άλλο τυπογραφικό... Αυτό δεν πληρώθηκε.... Αλλά ο γάτος την προηγούμενη ημέρα είχα σταματήσει ένα ολόκληρο περιοδικό ... του γνωστού Τροχανά με τον SOE του... γιατί από λάθος ήταν σε έξη σελίδες η ίδια παράγραφος...
Τες πάντων... γύρω μου παντού μέσα μου ήταν ΤΑ ΜΑCIDOSH... ΠΑΝΤΟΥ... Πήρα σπίτι πήρα στις διάφορες εταιρίες... παντού.... Αυτά τα εργαλεία με έκαναν ότι με έκαναν... γιατί APPLE ίσον ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ....

Κάποτε πήρα ένα pc.... από τα νεύρα μου το χαίρετε ο σκουπιδοτενεκές...


Λοιπόν κύριε συνιδρυτά της APPLE σας ευχαριστώ για όσο μεροκάματο μου προσφέραν οι υπέροχες μηχανές σας.... ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΧΕROX ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΤΩΝ PC.... Εκεί στην φωλιά του ADOBE TOY NORTON εκεί ευτυχώς που κατανοήσατε μαζί με τον άλλον τον φίλο σας τον Στιβ Βόζνιακ την αξία ενός pc που ευτυχώς η XEROX δεν κατανόησε... αν και με την XEROX προσωπικά ευτύχισα να δουλέψω χρόνια... με τις μηχανές της που με έθρεψαν... αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία....

Όποιος έχει δουλέψει μηχανές Γερμανικές, Ιαπωνικές και Αμερικάνικες θα έχει καταλάβει την αξία των μηχανών της Αμερικής... Ε και εγώ λάτρεψα τα MACIDOSH γιατί δεν ήθελα να μάθω τίποτα άλλο πέρα από αυτό που χρειαζόμουν κάθε φορά... ΉΜΟΥΝ ΧΡΗΣΤΗΣ και εκεί ήθελα να παραμείνω.. Να μην μου ζαλίζουν τον έρωτα προβλήματα, δυσκολίες ντρίβερ κρας και άλλες βλακείες... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΟΙ ΤΥΠΟΙ... Τους ευχαριστώ...

Aυτά ήθελα να τα πω ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ... Αν κάποιοι θέλουν να μου πουν τα άλλα γνωστά ... για τα εργοστάσια στην Κίνα κλπ... ΤΑ ΞΕΡΩ... Αλλά σε νεκρολογίες δεν ταιριάζουν τούτα... Θα θυμίσω μια σκηνή μετά την ήττα του εμφυλίου στην ΑΘήνα της αριστεράς... Εκεί ένας παπάς πήγε την ώρα που οι κλαγές των όπλων ήταν παρούσες να κάνει αντιαριστερή ρητορική και το ίδιο το πλήθος των πιστών τον απέτρεψε...
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΝΕΚΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ Η ΚΑΤΑΛΑΓΗ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΓΑΛΑΝΤΟΜΙΑ...

Διάβολε απόγονοι αρχαίων Ελλήνων δεν είμεθα....


Καλό ταξίδι κύριε συνιδρυτά της APPLE.... Από έναν άνθρωπο που έβγαλε το μεροκάματό του από τις μηχανές σας .... ακούστε κάτι... ΔΥΣΚΟΛΑ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΕΙ... ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΠΛΕΣ ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ....

ΗΔΗ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΤΕ...

1 σχόλιο:

  1. Θυμάσαι εκείνο το πρώτο το μικρούλι;; φαντάζομαι για κείνο θα μιλάς...
    αγαπησιάρικο ήτανε... και εγώ που στην αρχική τους εμφάνιση στην αγορά δεν τάθελα καθόλου από "θέση", τώρα χωρίς κομπιούτερ είμαι σαν ψάρι έξω από το νερό....

    Καλό του ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε