03 Ιανουαρίου 2011

ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΟΠΤΩΝ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ??

Είμαι όσο δεν φανάζεστε θυμωμένος... Τόσο που δεν μπορώ να γράψω λογικά με ειρμό και τάξη.

ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ. Δεν διακατέχομαι από καμμιά τέτοιου είδους σκέψη. Ωστόσο η βαρβαρότητα των σεχτών του Μουσουλμανισμού είναι έξω από την σφαίρα ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΜΟΥ...

Δείτε το βίντεο ΌΛΟ από την στιγμή της έκρηξης......





Δείτε το όλο από την μέση και πέρα είναι η ΈΚΡΗΞΗ...

Το μπλόγκ μου είναι εδώ και χρόνια ΣΤΑΘΕΡΑ υπερασπιστής των χριστιανών ΤΟΥ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδιαίτερα οι ΠΡΟΚΑΛΧΗΔΟΝΙΕΣ εκκλησίες...

Θα ήθελα να γράψω πολλά... Να ζητήσω για κάθε νεκρό 500 εκτοπισμούς Αιγυπτίων μουσουλμάνων... (όχι των δερβίσηδων και των αγαπητών μου σούφηδων) θα ήθελα να πω για να πάρουμε πίσω τους πρεσβευτές κλπ... Αλλά εκτιμώ ότι είναι νωρίς για ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ...

Είμαι τόσο ευαίσθητος γιατί κατάγομαι από την ΜΑΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΑΛεξάνδρεια του Καβάφη των αναρχοσυνδικαλιστών Ελλήνων των κομμουνιστών που ίδρυσαν το ΚΚΑιγύπτου κλπ κλπ της οδού Ερμού... της ΛΑΤΡΕΜΕΝΗΣ ΜΟΥ Αλεξάνδρειας που την γύρισα και θαμπώθηκα σαν παιδί Αιγυπτιώτη...


Όσοι παρακολουθούν το μπλογκ μου ξέρουν τι έχω γράψει για τους κόπτες .... θα ήθελα να θυμίσω το αλφάβητό τους...
Να θυμίσω ότι είναι Αιγύπτιοι που κρατούν το Ελληνικό εν μέρη αλφάβητο...





ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ...

και εμείς σαν ΕΛΛΑΔΑ γαμώτο τι στο διάβολο κάνουμε????






και άλλο ένα






ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΔΩ..... (δεν θα πω ονόματα...) με ισχυρότατους της Αιγύπτου...

ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ απέναντι σε 8.000.000 κόπτες από τους Έλληνες????????


ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΟΙΜΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ...

6 σχόλια:

  1. Καλά και στην Κύπρο να γίνονταν πάλι δεν θα κάναμε τίποτα. Προσωπικά αδιαφορώ αν τα θύματα ήταν Χριστιανοί ή Μουσουλμάνοι. Το θέμα άπτεται άμεσα κάθε φιλειρηνικής κυβέρνησης που δε θέλει να βλέπει επιθέσεις σε αμάχους, που έμπρακτα καταδικάζει τη βία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γεγονός από μόνο του είναι κατακριτέο, όποιους κι αν αφορά.

    Δεν ξέρω γιατί, ή μάλλον κάτι καταλαβαίνω, τέτοια γεγονότα δεν γίνονται γνωστά σε όλους.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο δείμος του πολίτη


    πιστεύω ότι ο Ελληνικός λαός έχει "ξεσκιστεί" από το 50 να συμπαραστέκετε στην Κύπρο. Θα αγωνιστεί ξανά ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    Η κυβέρνηση Μπουμπάρακ θέλει την ηρεμία στην Αίγυπτο, για να κάνει μπίζνες. Δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα η κυβέρνηση εκεί κάτω. Το θέμα είναι ΝΑ ΠΙΕΣΤΕΙ ούτως ώστε να θέσει υπό την ΆΜΕΣΗ προστασία της τους Κόπτες. Να μην υποχωρεί στον φονταμενταλισμό...

    Δεν μου αρέσει η τοποθέτησή σου που βάζει τον εαυτό σου σε θέση ΠΟΝΤΙΟΥ ΠΙΛΑΤΟΥ... Δεν έχω υπ' όψιν μου προγκρόμ των χριστιανών στο Ιρακ Αίγυπτο κλπ...

    Δεν υπάρχει κανένα θέμα ΊΣΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάσσια

    Μα δεν αφορά τους όποιους.... Οι Χριστιανοί δέχονται καταπίεση...

    Αν κάτι έχω να πω είναι ότι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ όλοι αυτοί οι λαοί ένα ΦΑΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Κόπτες ή Μουσουλμάνοι... Σε τούτο συμφωνώ... ΔΕΚΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ τόνους αξίζει το πολιτισμένο προλεταριάτο... ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ως άθεος δεν μπορώ ούτε να μένω δίπλα στους κάθε θεϊστές ούτε να γίνω Πιλάτος. Πρωτίστως για μένα είναι θέμα ουμανιστικών αξιών. Ακόμα και η τρομοκρατική βία κατά των μουσουλμάνων είναι καταδικαστέα. Και μην ξεχνάς ότι κάθε μορφή βίας για μπίζνες γίνεται. Απλά σε κάθε περίπτωση είναι διαφορετικά τα ελατήρια και τα συμφέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o δείμος του πολίτη


    είστε άθεος και κάντε ότι νομίζετε...

    Εγώ είμαι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ και στέκομαι κυρίως κοντά στους θρησκευόμενους ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΡΑΜΑΤΑ αλλά εμείς επιζητούμε τον γήινο "παράδεισο" .... οι αθείες φιλελεύθερου τύπου με ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε