29 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ ΤΙ ΧΩΡΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΡΗΜΑΔΗΔΕΣ??????

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΙ ΣΟΙ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ? ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΝΝΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ??????


Αει σιχτίρ πλέον.... ανάμεθα ... ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ... ΌΤΑΝ ΈΠΡΕΠΕ...


Γυναίκα εργάτρια Ελληνίδα θα αφήσεις αυτούς τους βαζιβουζούκους να σου διλητιριάσουν την ζωή??


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ....

ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ




άντε θα μου πείτε για τους σουνίτες.. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΙΙΤΕΣ...



Α ΡΕ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ 1821 ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ??????

13 σχόλια:

  1. Με το συμπάθειο...αλλά τα ίδια συμβαίνουν εδώ και χρόνια και είς παρισίους (για να μην μιλήσουμε για το τζαμί στους διδύμους). Επίσης ξαναλειτούργησε η Παναγία η Σουμελά.

    Τέλος...η αυτοκρατορική φρουρά του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (αυτοί που έπεσαν μέχρις ενός στα τείχη της Κωνσταντινούπολης) αποτελείτο από Βασιβουζούκους.

    Δεν μου πέφτει, όμως λόγος, λόγος καθότι άθεος και άπατρις (θέ μου συχώρα με).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. IL TROVATORE

    κάτσε αγόρι μου και μουά άθεος είμαι....

    εχέστην αν το Πατρειαρχείο ΤΟΥΣ άνοιξε την Σουμελά...

    εγώ ένα ξέρω...

    ΜΕΤΑ ΤΟ 1821 η νεαρά αστική τάξη ΕΠΕΒΑΛΕ την ανεξαρτησία της Ελληνικής εκλησίας..

    Μου αρέσει και ΑΠΑΙΤΩ να μην έχει λόγο το πατριαρχείο ΤΟΥΣ στα Ελληνικά πράγματα... Κάθε σχέση με την Βυζαντινοκουστοδία μου φέρνει εμετό

    στο δίλημα ΑΝΑΤΟΛΗ Ή ΔΥΣΗ έχω απαντήσει παιδιόθεν...

    ΔΥΣΗ

    ΔΥΣΗ

    ΔΥΣΗ


    τώρα το να σκύβουν ή να αυτομαστιγόνονται και να λένε ότι ο άντρας ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ....

    με εξαγριώνει....

    και δεν είμαι δημοκράτης με τούτα ούτε παίζω...

    Και θα δηλώσω ότι είμαι ενάντια στους Μουσουλμάνους γιατί ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΙ ΣΕ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...

    Επίσης είναι θρησκεία ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΕΙΘΕΙ γιατί δίνει ΑΠΛΕΣ ΑΠΛΟΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ...


    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΗΤΤΗΘΗΚΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΣΤΟ 1453....

    Ο δε καθολικισμός ηττάτε από την ΜΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥ άρα από τον άγραφο νόμο της παρακμής...


    Από τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ δεν έχει η ανθρωπότητα να φοβάτε τόσα πολλά πλέον (έχει αλλά σχήμα λόγου είναι) ενώ από τον μουσουλμανισμό που είναι "άφθαρτος" εξ αιτίας της "δημοκρατικότητας" των μουλάδων έχουμε πολλά...

    το δράμα ωστόσο είναι ότι απαντάμε άντρες... οι γυναίκες να δω πότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαστε πλέον πολυπολιτισμική χώρα..
    φέρουμε επάξια τον τίτλο..

    απο ότι κατάλαβα, σε λίγα χρόνια (ίσως και νωρίτερα) θα φτιάξουν και τέμενος για να έχουν κι αυτοί οι καυμένοι πιστοί (!) το δικό τους μέρος για θρησκευτική έκφραση..

    άραγε αν ζητούσαν κάποιοι τον ίδιο χώρο για να εκφραστούν θρησκευτικώς, θα τους δινόταν;
    και εννοώ αν το ζητούσαν κάποιοι που αναβιώνουν την αρχαία θρησκεία..

    τι χώρα φτιάξανε;

    μήπως αυτή που τους διατάξανε;

    καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλες οι θρησκείες είναι για τα σκουπίδια...Να δώ πότε θα απελευθερωθούμε από αυτές, για να γίνουμε επιτέλους ΑΝΘΡΩΠΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε (και αδελφέ) Ακράτ.
    Προσυπογράφω το μανιφέστο σου.
    Πιστεύω δε, πώς η ειρωνία είναι ότι ενώ οι ανατολικοί λαοί βιώνουν καθυστερημένα (Διαμέσω του μουσουλμανισμού) τον μεσαίωνα τους, Αυτός έρχεται και συναντάει τον μεσαίωνα της απόλυτης κυριαρχίας των πολυεθνικών (στη δύση). Τα κουλουβάχατα της ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχαμε τους παπάδες. Τώρα έχουμε και μουφτήδες.
    Θα σε πουν όμως Φασίστα αγαπητέ. Αναρχοφασίστα για την ακρίβεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιος διάλεξε άραγε ποιον...?εμείς αυτούς , ή αυτοί εμάς...και ποιοί είμαστε εμείς εν τελη? και τι μας ανηκει και τι οχι?...οχι δεν ειρωνευομαστε , ειναι πολυ σημαντικο ο καθενας μας να αναρωτηθει αλλα προς παντων να ΣΕΒΑΣΤΕΙ....καθότι ο σεβασμος μας τελείωσε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ανάρτησή μου Μουτότο βρήκε τον σκοπό της και έφτασε στο τέλος της.

    Ο Θεός να μας φωτίζει να κάνουμε το σωστότερο .

    ΜΑΤΙΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευρύνοος

    Καλημέρα....

    Ένα τέμενος ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟ...


    ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ...

    Ένα για τον Τούρκο Ιμάμη, ένα για τον Αιγύπτιο και ίσως ένα για τον ΑΛβανό...

    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .... τσακόνονται για το ένα Τέμενος... παίγνια υπουργείων εξωτερικών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. IL trovatore

    πρώτα μας ξεφώνησες και μετά στην γλύκα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αrtanis

    ναι μωρέ τα ίδια είναι χάλια αλλά ορισμένες κατά εποχές είναι πανούκλα...

    μετά έρχετε η σειρά της άλλης κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ


    κατανοώ μωρέ τι λες...

    αλλά εγώ δεν κατανοώ τους νταβάδες των μυαλών ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΩΝ....

    δεν ξέρω δεν ήμουν ποτέ δημοκράτης μου είναι κινέζικα τα δημοκρατικά θέματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε