17 Μαΐου 2010

ΚΥΜΗ ΕΣΥΝΕΤΕΛΕΣΤΗ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.... ΕΡΧΕΤΕ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ...

ΚΥΜΗ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΣΥΝΕΤΕΛΕΣΤΗ.... ΕΡΧΕΤΕ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ... Αυτός ήταν ο πρόλογος του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου Κύμης κου Σεραφείμ... στην μεγαλειώδη συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Κύμης της 16-5-2010.

Ο γράφων δεν έγινε οπαδός της Ορθοδοξίας ... στα γεράματα του. Αλλά ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κύμης ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ αποτελεί φάρο αντίστασης και πνευματικός ηγέτης ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ...

Πίσω του στοιχίζονται ο Δήμαρχος Κύμης κος Θωμάς και η συντριπτική πλειοψηφία του Δήμου μας... Κάτω από το ράσο του κρύβονται κάτι βαριά μπαλάκια ΟΚΤΩ ΤΟΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΖΗΛΕΥΑΝ ορισμένοι προδότες της Κύμης... Και όσο και αν του τα χω σούρει... τι χομεινί τον έχω πει κλπ... ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΑΝΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΤΕΚΩ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ...

Στον αντίποδο ένα φοβισμένο ανθρωπάκι ο "αρχηγός" της αξιωματικής αντιπολίτευσης του ΠΑΣΟΚ ο κος ΤΣΙΚΛΙΔΗΣ ήρθε στην συνέλευση σαν φοβισσμένο γατάκι εκλειπαρόντας βοήθεια στα μάτια μου πιστεύοντας ότι θα ακολουθήσω την βοήθεια που έδωσε ο συγχωρεμένος πατέρας μου στο ΠΑΣΟΚ από το 1974...
Ο κατακαημένος δημοτικός σύμβουλος δήλωσε μέσες άκρες στην συνέλευση...

"επιτέλους ας σταματήσει το εμφυλιοπολεμικό κλίμα... οι μούτζες οι βρισιές οι χειρονομίες τα φτυσίματα..."

ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΕ ΤΣΙΚΛΙΔΗ... αντί να παραδώσεις την κομματική σου ταυτότητα όπως μέλη του ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΣΟΥ που καταχειροκροτήθηκαν τολμάς και οικτήρεις και μας παρακαλάς να σας σεβαστούμε...

ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΌΜΩΣ ΔΙΚΑΙΟ... Κατανοώ το μίσος το ανάθεμα τα πάθη ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ ΒΙΩΝΩ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΟΥ... Ωστόσο καμμιά διαδικασία ΠΡΟΓΚΡΟΜ που ψήνετε.... δεν πρέπει να συντελεστεί... Σπασίματα μαγαζιών κομματικών γραφείων και ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ θα είναι μια ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΝΥΚΤΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ...

Αισθάνομαι το μίσος... το βίωσα το σαββατοκύριακο σε δύο καταστήματα... Νιώθω ότι η οικονομική ανέχεια συν την τοπική ΠΡΟΔΩΣΙΑ των άθλιων ΠΑΣΟΚων αποτελεί ένα επικύνδινο ΧΗΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ έτοιμο για έκρηξη...

ΩΣ ΕΔΩ... μια τυπική καλημέρα μια ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ έστω μη επίσκεψη σε ένα κατάστημα ΑΡΚΟΥΝ... Τα μίση του παρελθόντος ανάμεσα στα πράσινα και μπλε μαγαζιά ας μην γίνουν όλοι εναντίον πέντε δέκα που παραμένουν στο ΠΑΣΟΚ...

Η ΚΥΜΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ... όχι ο λίγος κόσμος που εξακολουθεί με αυταπάτες να τους ψευτουποστηρίζει...

Που είναι ο ΤΖΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ που στον ΣΠΑΝΟ έτρωγε αστακομακαρονάδες με τον βουλευτή του ΘΕΟΔΩΡΟΥ και που έκαναν και οι δύο υπουργός και υφηπουργός????????????????/

Που είσαι κύριε ΘΕΟΔΩΡΟΥ που από μαγαζάτορας έγινες δήμαρχος μετά βουλευτής μετά υφηπουργός και τώρα ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ πλοιοκτήτης???

Ο Κουμιότηκος λαός σας έμαθε πλέον.... ΠΩΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΚΥΜΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ...

Κρυμμένοι πίσω από τον εξωραιστικό σύλλογο με το μουσείο χαιρέκακα βλέπετε να γκρεμίζετε η ΚΥΜΗ και αυτό για ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΛΟΓΟ....



ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΜΗ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΛΛΆ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΣΟΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΟΤΕ....

ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΚΕ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και με την άτυπη ψήφο της ΝΔ.....

και αν τολμήσετε ανθρωπάρια βουλευτάκια του ΠΑΣΟΚ να σκάσετε μύτη στην Κύμη α ρε μαύρο φίδι που θα σας φάει....

ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ πάντα έλεγα ότι μου αρέσει το χωριό μου ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΙΩΤΕΣ

Στον θάνατό της η ΚΥΜΗ με έκανε να αλλάξω άποψη

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ πλέον.....

Αυτήν την ώρα που γράφω στην βουλή είναι μαζεμένοι οι ΚΟΥΜΙΩΤΕΣ .... Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ....

ΣΤΟ ΑΛΙΒΕΡΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΩΣΙΑΣ ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ... Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είμαι εκεί δημότης....

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ που ενώ σας χαρίζαμε 55% μας δώσατε δηλητήριο ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΟ.....


ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΓΑΝΤΙΟ αλλά ας μην πάει προς τα απλά μέλη που διάβολε απολογούνται και παραδίδουν κομματικές ταυτότητες ΑΣ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΑΣ... ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ...

φρέσκες ειδήσεις...

οι Κουμιότες στην Αθήνα.... είναι λίγο γραφικοί ε? χαχα ούτε να κάνουν πορεία δεν ξέρουν αλλά έχουν τσαγανό... είδαν και τα ματ.... α ρε πατρίδααααααααααααααα


3 σχόλια:

  1. Μαζί με τον Τσικλίδη θα μπορούσε και ο Παναγόπουλος να παραδώσει την κομματική του ταυτότητα, αλλιώς να μη βγάζει λόγους κατά των κυβερνώντων όταν αυτοί ισχυρίζονται ότι έχουν τα συνδικάτα με το μέρος τους........

    Ακρατ, η Κύμη είναι μία ακόμη πόλη (εργατούπολη) που υποφέρει, σαν την δική μου, σαν πολλές, σαν όλες.....
    Δεν είστε μόνοι.

    Καλή σου εβδομάδα
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήγαμε και μεις, αλλά μόνο ο 902 μας έδειξε για τα λατομία..
    Τέλος πάντων, αυτό το καθίκι ο Θεοδώρου δεν θα πέσει πάνω σε κα-
    νέναν εισαγγελέα για το πόθεν έσχες?
    Όλη η επαρχία πεθαίνει,,θα δούμε...
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτός ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ...
    Φωτιές παντού μας άναψε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε