10 Μαρτίου 2010

Ωχ.... πονάω παντού...

Σήμερα είχα μια ωραία εμπειρία...
Ένας παπούς με οκτώ χιλιάδες εγκεφαλικά... "περπατούσε" στην Kηφισιά.
Οι καριόληδες οδηγοί δεν σταμάταγαν... Είπα στην κοπέλλα μου να σταματήσει.
Άπό πίσω οι "οδηγοί" σφύραγαν αγανακτισμένοι...
Άνοιξα παράθυρο και τους έκανα το μεσαίο δάκτυλο... Ο πίσω προσπέρασε ο αλητήριος με κίνδυνο να σκοτώσει τον παπού...
Έχασα τον κόσμο.... Άρχισαμε να αλληλοβριζόμαστε... Κατέβηκα.. Έριξα μια γροθιά στο πίσω παμπρίζ... γκάζωσε... φρέναρε και κατέβηκε...
Πλακωθήκαμε άγρια.... Δεν ξέρω τον νικητή....
Δεν πόνεσα καθόλου πάνω στο βρωμόξυλο... Ποιός κέρδισε δεν ξέρω... Πέσαν μπόλικες ...
Μπήκα στο αμάξι της κοπέλλας και έφυγα...

Τώρα γμτ πονάω... Στο μάτι που τις έφαγα... Στα χέρια που έριξα...

ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ή ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .... εξ' άλλου για την τρίτη βαδίζω γοργά...

Αλήτες άνθρωποι ποτισμένοι από την αγένεια την άσκοπη βιασύνη την αλητεία του εγώ που οδηγώ σας γ...ώ όλους...
Όχι ρε ...
Υπάρχουμε εμείς που σεβόμαστε που αγαπάμε την κοινωνία...

9 σχόλια:

  1. μπραβο ρε φιλε. μπραβο σου ρε μαγκα. πολυ καλα εκανες. να περνας καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς είμαστε μειονότητα :(

    Ώρες-ώρες γίνομαι οπαδός της αυτοδικιας αλλά δεν είναι λύση μιας και δεν ξέρεις τι τρέλα κουβαλάει ο καθένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Akrat ; Κι εγώ νόμισα όταν είπες πονάω ότι ήταν για το άλλο θέμα που μου είχες πει.

    Μπράβο φίλε μου που υπερασπίστηκες τον ανυπεράσπιστο και τις αξίες σου.

    Χαλάλι το ξύλο ε;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, αυτά τα δάκτυλα κάψανε κόσμο..
    Περαστικά.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε κατσε ησυχα!

    Αρχισες παλι τα μανιακομορφα???

    :)

    Καλημερα Ακρατ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγκλωνιστικό...να είσαι πάντα το ίδιο υπερήφανος αδερφέ! να είσαι πάντα καλά και κανένα έλεος στους άθλιους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένας απ' τους λόγους
    που δεν έρχομαι Αθήνα είναι κι αυτός ...
    Δε μπορώ να ανεχτώ την αναλγησία
    ορισμένων που μέσα απ' την ανωνυμία
    εξωτερικεύουν τη γαϊδουριά τους !!!
    Νά 'σαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά να είστε φίλοι μου
    νταξ τώρα έφυγε ο πόνος
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μακάρι να σκέφτονταν όλοι έτσι.
    Να ήξεραν τι θα πει σεβασμός και ποια είναι τα όρια.
    Δεν είμαι υπέρ της βίας σε καμία περίπτωση αλλά μερικές φορές δεν έχεις άλλο τρόπο.
    Μπράβο και περαστικά σου : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε