18 Δεκεμβρίου 2009

TO "ERΩΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ"

Ήταν ένας χρόνος που ένα βιβλίο ήταν στιβαγμένο κάπου κάποτε κάτω από άλλα... Ο φίλος μου, ο "κολλητός" που λένε ο Ν. Α. μου το είχε χαρίσει αλλά δεν ξέρω γιατί αυτό το βιβλίο είχε και έχει μια κατηραμένη ιδιότητα...




άργησα να πιάσω το διάβασμά του, άργησα και να γράψω για τούτο. Έχει όμως στοιχιώσει βαθιά μέσα μου. Είναι ένα πράγμα πως να σας το πω... Κάτι σαν ένα βιβλίο που σε επιβεβαιώνει ενδόμηχα. Κάτι που θες να το κρατήσεις βαθιά μέσα σου. Που φοβάσε να το πεις που είσε βέβαιος ότι θα το κρίνουν λάθος....
Όταν λέει κάπου "Η μνήμη σε τούτη την γη δεν κοιμάτε ποτέ" θα μπερδευτεί με την μεγάλη αγάπη που είναι η φύση της Ελλάδος ο λαός της και οι διανόησή της.
Είναι μια μεγάλη ιστορία αυτό το βιβλίο του Lacarriere, Jacques εκδόσεις Χατζηνικολή... Περιγράφει πως ένας νέος τότε... ξεκίνησε από την Γαλλία με στόχο την Ινδία, και πως έγινε για χρόνια πολλά να κολλήσει στην Ελλάδα, να μαγευτεί από αυτήν να την ερωτευθεί, να μεταφράσει στα Γαλλικά ότι αγάπησε. Ένας ερωτευμένος που τον ερωτεύθηκα για αυτά που έγραψε.
Το βιβλίο αναφέρετε με ερωτικό λόγο για ότι αγάπησε σε τούτη την άκρη της γης. Π.χ για τον Καβάφη, τον Ελύτη το Κυπαρίση... όλα αυτά με αλφαβιτική σειρά. Τι να πεις για το τι έζησε και ζει σαν ερωτευμένος στην Ελλάδα...
Να πει κανείς όσα θέλει αν το διαβάσει κανείς αν αφεθεί στις πνευματικές θωπίες ενός ΚΥΡΗΚΑ των τεχνών στο εξωτερικό.
Αν άνηκα στην πνευματική Ελλάδα θα του έλεγα ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Αρκούμαι να του πω ότι τον ερωτεύθηκα σαν κήρηκα της δικής μου ΕΛΛΑΔΑΣ

13 σχόλια:

  1. Με τόσο ωραία περιγραφή με έκανες να θέλω να το διαβάσω :)))
    Θα το έχω στα υπόψη μου όταν παω σε βιβλιοπωλείο

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ αυτα που μας γραφεις μας στελνεις κατευθειαν στα βιβλιοπωλεια.Το ερωτευτηκαμε κι εμεις αυτο το βιβλιο πριν καν το διαβασουμε!Μπραβο σου κε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρατ μεγάλο ενδιαφέρον που ξύπνησες..

    Και ενδιαφέρον επίσης το "αλφαβητικά" ότι αγάπησε.

    Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ καλο ποστ. Θα το ψαξω το βιβλιο. Μας κινησες την περιεργεια! Γεια χαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να ένα καλό δωράκι!!!!!!!!

    χι χι

    καλημέρα να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πω αυτο που ειπε και το Τερατακι.

    Εμεις ποτε θα την αγαπησουμε;
    ποτε θα την νοιαστουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eνα βιβλίο που δεν το ήξερα και μου ξύπνησες το ενδιαφέρον να το διαβάσω, ίσως δω την Ελλάδα με άλλα μάτια, θα το έχω υπ'όψιν...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου φίλε akrat,

    πολύ όμορφα το παρουσίασες το βιβλίο και σκέφτομαι να το αγοράσω τώρα που κατεβαίνω στην πατρίδα.

    Ευχομαι να περάσεις καλά στις γιορτές και με υγεία να τα ξαναπούμε την νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Ακρατ, σου εύχομαι να έχεις χαρούμενες γιορτές με υγεία και χαμόγελο... Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σταλαγματιά
    σε ευχαριστώ και να πας είναι ωραίο βιβλίο

    Ρίκη Μεταλλιωτάκη
    ευχαριστώ


    exoaptonkyklo
    ευχαριστώ για την παρέμβασή σου. χαίρομαι που με διαβάζεις

    βάσσια
    έτσι είμαι ξουπνώ πράγματα χαχα


    νέα αριστερά
    καλώς ήλθες στο τσαρδί μου.


    aerostatik
    τι στο καλό ότι διαβάζω το ξέρεις... γκρρρρρρρρ δεν μου είπες ποιά η γνώμη σου για την ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ καλό??


    το τέρας της αμάλθειας
    νομίζω ότι την αγαπούμε βρε

    music body
    εμ δίδω λύσεις βρε


    ξυπόλητη
    καλή σου ημέρα βορειοελλαδίτησα


    thubellina
    καλώς ήλθες στο τσαρδάκι


    Μαρία Τζιρίτα
    ευχαριστώ με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε