06 Οκτωβρίου 2009

Πατήσια... Οκτώμβριος 2009

Το ξέρατε ότι ο Σημίτης είναι Εβραίος? Και η γυναίκα του ήταν .... που δεν μιλούσε στην θεία της άλλη... και τα παιδιά δεν μιλούν με την μάνα τους γιατί δεν ήταν μάνα αλλά οι Εβραίοι.... (εργοδότης μου Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 1710)


Η μάνα μου.... Εβραίος θα γίνεις που μου κουβαλάς αυτά τα κολοβιβλία που έχουν τους κολοεβραίους που τρώνε τα παιδιά τους? Ξέρεις τι μου είπαν εμένα στην εκκλησιά?...... (αιώνιος τσακωμός μπας και δεν έχω αντιπολίτευση στην οικογένοια.... που να δω χαίρη...)

Άκου να δεις... αυτά τα δεκεμβριανά ήταν φτιαχτά... μου τα είπαν εμένα κάτι δικοί μου αναρχικοί ρε μαλάκα αφού τους πλήρωναν ξέω εγώ ποιοί οι εβραίοι οι μασώνοι οι αμερικάνοι .... (βράδυ εκλογών Περιστέρι σε σπίτι φίλης.... από γεροντοφρικουλιάρα ΈΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ)

Κύμη 3 Οκτώμβρη.... διπλανό τραπέζι στην ταβέρνα Σπανός... Εγώ ξέρω μεγάλε την αλάθεια για τον Ομπάμα... Εβραική συνωμοσία... Μας τον έβαλαν κορώνα στο κεφάλι μας για να.....


ως πότε άγιε Ιντερνέτη θα έχουμε αυτές τις απίστευτες θεωρίες συνωμοσίας.... ως πότε θα υποτασώμεθα στο αιώνιο ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ... ποιοί αυτοί?
δεν το αντέχω.... θα τζάσω από την Αθήνα... Θα πάω στο ... που σκατά να πας όλοι άει σιχτίρ είναι....

7 σχόλια:

  1. Αμα αποφασισεις να τζάσεις να ρθεις κατά Κρήτη μεριά.....θα καλοπεράσεις .....χαχαχα με το πράσινο νησι...χαχα καλέ, οικολογική έγινε ξάφνου η Κρήτη, το ειδες;
    Και για να σοβαρευτώ, αυτό με το Σημίτη το ξέρω κι εγώ...το έχω διαβάσει αλλά που τώρα δε θυμαμαι για να σου πω τουτη τη στιγμη
    Αλλά δε μου κάνει και εντύπωση, ούτε καλή ουτε κακη
    Είχε χιλιάδες Εβραίους καποτε η Ελλάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα,χα, μανία καταδίωξης έχουν όλοι, μην το συζητάς! Όλα με χιούμορ να τ'αντιμετωπίζεις, αλλιώς δε βγαίνει η ζωή πέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OMG...
    Και 'συ βρε παιδί μου ψάχνεις να βρεις άκρη στα κάθε λογής ψώνια;;;
    Γέλα τους κατάμουτρα, ή πάτα καυγά...
    Η λογική δεν "δουλεύει" η ρημάδα...
    Σε φιλώ, υπομονή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφήστε τη Κρήτη καλέ μου akrat.... Ελάτε στη New York... Ή μήπως θά'πρεπε να πω Jew Υork;.....

    ;-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέψου ότι η Σαλονίκη κάποτε είχε το εβραϊκό στοιχείο δεύτερο στον αριθμό πληθυσμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε ο αμερικάνικος δάκτυλος, τώρα οι εβραίοι. μας βολεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε