01 Αυγούστου 2008

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.... ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΤΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ... Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ LAMBORGHINI

Έχω μεγάλες διαφωνίες με τον ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟ αλλά ακόμα με έλκει... Αυτοί οι αντιφατικοί σκαπανείς, της σύγχρονης τέχνης με δονούν και με εκνευρίζουν τα μάλα...

Θέλω λοιπόνna πω ότι τα LAMBORGHINI. με εντυπωσιάζουν σαν ένα ανθρώπινο επίτευμα. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που διάλεξα τον τίτλο αυτό στα Ελληνικά... Λατρεύω να βλέπω αυτά τα έργα "τέχνης" από μέταλλο ίππους και δέρματα.... Σας δίνω την ευκαιρία να απολαύσετε λίγο από το τι μπορούμε να φτιάξουμε σαν ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ...


Καιρός ήταν....
ΗΔΟΝΗ ΠΡΩΤΗ



ΤΙ ΝΑ ΠΩ.... ΗΧΟΣ....




Ε?





μην το πείτε πουθενά... ένας ανταγωνιστής... ωραίος..





εγώ πάντως έχω fiat punto.... και μου αρέσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
αλλά η ποίησις .... ποίησις..

7 σχόλια:

  1. ωωωωωχ καλε μου ανθρωπε τι ηταν αυτο πρωι πρωι........απογειωθηκα.... και να εχεις λεει κ οδηγο που να το γκαζωνει.. κ να ειναι κ κουκλος... Τι γραφω τωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έφτιαξες τη βραδιά! Με ξενέρωσαν λίγο τα τούρκικα, αλλά... "η ποίησις ποίησις"!
    Μόλις όμως φαντάστηκα τον "διάβολο" στην Πατησίων, με έπιασαν τα γέλια.
    Διότι, όπως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξια οπίσθια, έτσι και τα υπέροχα αυτοκίνητα θέλουν και δρόμους απέραντους! Όχι καλντερίμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα εγώ τι να πω η άσχετη!
    Τέλος πάντων πέρασα για καλό μήνα!
    Και καλά γκάζια με το poundo!
    Καλό είναι και αυτό! Σε πάει εκεί που θέλεις; Αυτό έχει σημασία!
    Και άσε την ποίηση για τους...ποιητές!
    Χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό είναι και το
    FIAT PUNTO που οδηγείς
    καθώς και το FIAT PANDA
    που οδηγώ εγώ !!!
    Όχι πως δε ζηλεύω τη Λαμποργίνι
    αλλά να ... οι δρόμοι στο νησί μου
    είναι άθλιοι - κρίμα για τ' αμάξι.
    Καλό σου βράδυ και ...
    Καλά γκάζια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε