11 Σεπτεμβρίου 2021

"ΛΥΚΑΒΗΤΟΣ" "ΣΤΕΓΗ ΠΑΤΡΙΔΟΣ" "ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΙΚΑ" δηλαδή ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ και ένας πτωχός βρυκόλαξ της ιστορίας του ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ....

 Μια νέα ζούρλα έχει πιάσει νέους μεσήλικες και ηλικιωμένους στην περιοχή μας. Η μανία των σπορ!!!

Μαζεμένοι στους καφενέδες, παθιάζονται με την αθλητική δραστηριότητα. Οι καφετζήδες
παρακολουθούν με ιδιαίτερη αμηχανία τις πρόσφατες αυτές μόδες. Είναι που μετά τον καφέ και τις συζητήσεις εξαφανίζονται και πάνε στις αλάνες να παρακολουθήσουν τα σπορς...

Ανάθαμά τους τους αχαΐρευτους.  Πάνε οι παλαιές ημέρες. Οι πρέφες, οι κολτσίνες και τα τοιαύτα. Αυτά μου έλεγε στο καφενεδάκι του γέρου Κωνσταντή από την Ιθάκη, ο παραγιός του ο Βαγγέλαρος με το όνομα. Σβέλτος και εξυπνατζής. Μωρέ Βαγγέλαρε του λέγω: " Άστα να πάνε. Και εγώ - μεταξύ μας - εκεί πάω τώρα...  Τι να κάνω όλη την ώρα εδώ. Πάφα πούφα το τσιγάρο ΜΕΞΗ... Μπάφιασα. Το  έριξα στα σπορ.... Είμαι αντι - πρόεδρος του Άρη Κουντουριώτικων, αλλά δεν ασχολούμαι με το φουτ μπωλ. Έχω τα άλλα ποδηλασία, κολύμπι, βόλεϋ μπολ και τα σχετικά" 

Ο Βαγγέλαρος σοβαρός, σοβαρός μου λέει : "Α είπα και εγώ γιατί εγώ είμαι Άμυνα Αμπελοκήπων. Όλα κι όλα. Όλοι εδώ στα Κουντουριώτικα είμαστε Άμυνα"... Το κλίμα δυσκόλευε και γι αυτό πλήρωσα και είπα ... μυστικά... " Μην το πεις στο αφεντικό που είναι Α.Ε.Ν.Α και νευριάσει γέρος άνθρωπος (ΑΘλητική Ένωση Νέων Αμπελοκήπων).

Πήγα στην αλάνα δίπλα από το γήπεδο του ΠΑΟ που εκεί στα 1960 το είπαν "ΜΑΡΑΚΑΝΑ" έδρα της Άμυνας, (ποδοσφαιριστής της ΆΜΥΝΑΣ ήταν ο Μίμης Δομάζος και τον πήρε ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ) καλησπέρισα του φίλους της Άμυνας και πήγα στους αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ που περίμεναν να προπονηθούν και αυτοί... Ξαπλωμένοι κάτω από το πεύκο, φούμαραν αριμανίως. Συζητούσαν με πάθος για τους δύο Γερμανούς που έπαιζαν στον "Λευκό Αστήρ", που ήταν ομάδα της



γειτονιάς στην οδό Ιπποκράτους. Ήταν αδέλφια οι Ώγεν και Άιντς Κούνες. Παιχταράδες... Λένε ότι τους ζήτησε και ο ΠΑΟ ο ΑΣΤΕΡΑΣ ακόμα και ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ... Αυτοί όμως εκεί... Πιστοί, στον ΛΕΥΚΟ ΑΣΤΗΡ.... Εκεί να δείτε ντέρμπυ, ως αίματος... Να παίζουν ο Λευκός Αστήρ με τον Κρόνο !!! Πωπω δεν μιλιούνται μήνες οι διοικητικοί...

Να μην τα πολυλογώ, η άνοιξις ήτο μαγευτική. Περπάτησα προς τον Λυκαβηττό, αργά αργά. Όλα ανθισμένα. Και αξάφνου εμπρός των οματιών μου, ξεπροβάλλει μια νεαρά.... Ω... !!!! Μα τι θεσπεσία γυνή ήτο αυτή... Να μην σας τα πολυλογώ παντρευτήκαμε. Έρως μεγάλος. Δεν την ενοχλούσε που είχα αδυναμίες, όπως το φρέσκο αίμα. Ομολογώ ότι ποτέ δεν δάγκωσα. Κάθε τέτοια πεθυμιά έσβηνε. Την έχασα εκεί στα Δεκεμβριανά. Άγνωστο πως ένας όλμος έπεσε και την σκότωσε... Αθάνατη θα μείνει στην μνήμη μου... Όπως και εγώ... 

Πηγή όλων "ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ" από τον δημοσιογράφο Δ. ΓΚΟΥΤΑ.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

λαλατε