29 Ιουλίου 2012

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ Ο ποιητής που έβγαλε την γλώσσα στους νικητές....

Υπαρχουν ποητές και άνθρωποι της τέχνης, που δεν πήραν τα εύσημα... από κανέναν. Αυτοί είναι που κρατούν ακεραιότητα και τιμή. Ο Μιχάλης Κατσαρός ήταν ένας αγωνιστής που έβγαλε την γλώσσα του στην εξουσία που νίκησε μετά τον εμφύλιο...
Ωστόσο εναντιώθηκε και στον σταλινισμό... Μου θυμίζει τον δικό μου, τον Κυμιώτη τον Λούλη...


Εδώ ακούτε τον ποιητή που αποδίδει τραγουδιστικά ποιήματά του...






Δεν ήταν άνθρωπος του γραφείου μόνο. Ήταν άνθρωπος και των οδοφραγμάτων... Σαν τον Ξενάκη και τόσους άλλους... Ένα αφιέρωμα στον ποιητή από την ιστοσελίδα αυτή είναι εκπληκτική. https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1185230

Αυτά κι άλλα...





Σήμερα το βράδυ βάρυνε, το προσωπιό άγχος για το μέλλον... Σήμερα το βράδυ μια ανάρτηση "αγωνιστική" επική και πανανθρώπινη μπορεί να είναι βάλσαμο...


7 σχόλια:

  1. Τι σχόλιο είναι αυτό απο πάνω μου ρε πατρίδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thalasokrator

    καλημερούδια

    ήταν οι κακοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...Μνήμη του λαού μου...."
    Σημαντικά τα αφιερώματα σου στα δημοτικά τραγούδια,και τον Κατσαρό,και σε ότι αφορά τον ελληνικό πνευματικό πλούτο.Οχι εθνικιστικά αλλά ως ιθαγένεια και στοιχείο ταυτότητας,είναι το μόνο όπλο που έχουμε στην επέλαση και λεηλασία του λαού μας,και στο παρελθόν και τώρα.
    Μπράβο φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ικτίνος


    ευχαριστώ πάρα πολύ που έγραψες εδώ στην περίεργη γωνιά...

    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λαλατε