Η ζωή μου είναι δεμένη με τον παλαιό ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Σπουδάζοντας στο απογευματινό ναυτικό λύκειο, ταξίδευα καθημερινά. Πειραιάς Ομόνοια... Μετά έπαιρνα από την Κάνιγγος το τρόλεϊ κλπ κλπ. Πιο παλαιό, ποκοπίκος όταν ήμουν, με έπαιρναν οι γονείς και πηγαίναμε στον Πειραιά επιβιβαζόμαστε στο τραμ Πειραιάς Πέραμα και κατεβαίναμε στην Υπαπαντή. Εκεί ήταν οι θείοι και οι θειάδες... Και τα ποδήλατα που είχαν τα ξαδελφάκια... Τότες βέβαια ήταν του Ανδρεάδη ο ΗΣΑΠ... Εκεί κοντά στα 1975 έπρεπε η Δημοκρατία να τιμωρήσει τον εφοπλιστή Ανδρεάδη που τάχθηκε με την δικτατορία... Και έκαναν τον ΗΣΑΠ κρατικό.
Πέρασαν τα χρόνια και έγινε η αναβάθμιση των ραγών, έργο απαραίτητο.
Πέρασαν τα χρόνια και έγινε η αναβάθμιση των ραγών, έργο απαραίτητο. Γλίτωσαν τα σπίτια τους κραδασμούς. Εντάξει δεν έγιναν και τέλεια. Ο θόρυβος είναι ακόμα ενοχλητικός, αλλά δεν είναι εκείνο το φρικτό, με τους κραδασμούς. Οκ σιγά σιγά θα βγουν εκπαιδευμένοι τεχνίτες και επιστήμονες μηχανικοί, και θα κάνουν πιο σωστά τα πράγματα. (αν και στο εξωτερικό κάνουν θαύματα με κάτι θηριώδεις μηχανές).
Τα δύο όμως τελευταία χρόνια τα πράγματα δεν πάνε καλά στον ΗΣΑΠ... Κάτι ψήνεται... Κάτι κακό ετοιμάζουν... Μια τρομερή ανακατωσούρα. Κάτι περίεργες καθυστερήσεις στους σταθμούς. Κάτι κολλήματα ανάμεσα στους σταθμούς. Κάτι το ένα κάτι το άλλο... Ο κόσμος έχει αρχίσει να διαολοστέλνει... Το τι μπινελίκι πέφτει....
Μην ξεχνάμε ότι ο κοσμάκης για πολλές πολλές δεκαετίες έχει χτίσει την ζωή του στον άξονα Κηφισιάς Πειραιά. Δεν είναι παίξε γέλασε... Η γραμμή αυτή δεν είναι σαν του ΜΕΤΡΟ που βλέπεις στάσεις όπου μετά βίας μπαίνει ο κόσμος και είναι πάντα άδειοι σταθμοί. Στους σταθμούς του ΗΣΑΠ δεν υπάρχει σταθμός, άδειος (εκτός από 1 ή δύο που είναι φτιαγμένοι πρόσφατα για το ποδόσφαιρο). Είναι όλοι καργαρισμένοι.
Αυτό που συντελείτε, είναι τυχαίο ή προμελετημένο; Δηλαδή, οι συρμοί είναι όλοι εξωτερικά στο μαύρο τους το χάλι. Κάτι graffiti φρικτής αισθητικής (και το λέω εν γνώσει μου... Γιατί μεγάλο τμήμα του μισθού μου προέρχεται από εταιρίες που πωλούν spray) Κάτι που οι χουλιγκάνοι κάνουν τους συρμούς μπλε μαρέν αράπα. Κάτι το ένα κάτι το άλλο (πχ οι συμμορίες επαιτείας και κλεφτοφολάδων) το θέμα τρένου έχει αρχίσει να γίνεται δυστοπικό...
Έτσι το θέμα είναι απλό... Γιατί τα κάνουν αυτά οι διοικήσεις; Μα μάλλον γιατί ονειρεύονται μια ιδιοτικοποίηση της γραμμής αυτής. Είναι εύκολο; Θα θίξουν την σοσιαλμανία του Κ. Καραμανλή του παλαιού; Δεν ξέρω τι να πω... Ότι βρωμάνε αυτές οι ιστορίες ....
ΖΕΧΝΟΥΝ ιδιωτικοποίηση...
Το κύριο καθήκον είναι η οργάνωση, των σταθμαρχείων... Κάτι τρέχει εκεί... Επίσης το κλείσιμο του μέρους που σταθμεύουν την νύχτα οι συρμοί... Η αλλαγή των εταιριών επιτήρησης δεν είναι μόνο απαραίτητη... ΒΟΑ η κοινωνία... Κάτι τρέχει και όλοι όσοι θέλουν να κάνουν graffiti το κάνουν με φραπεδάκι...
Η υπεράσπιση του ΗΣΑΠ είναι το κυρίαρχο... Μετά χρειάζονται νέα τραίνα. Μετά όμως. Να κλείσει ο χώρος και μετά να γίνει νέα αγορά. Και από τα Ελληνικά ναυπηγία... ¨Οχι ξανά από Κορέα.... Να δουλέψουν τα ναυπηγεία....
Πολύ καλό..!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοκοπίκος ήσουν, είσαι και θα είσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι κακό...
Σωστά τα λες. Και ναι, ζέχνει μια επερχόμενη ιδιωτικοποίηση. Εδώ δώσανε λιμάνια κι αεροδρόμια, στα τραίνα θα κολλήσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις ευχές και τους χαιρετισμούς μου, Ακράτ...
...sometimes, I am Thinking that I "know" too much, in my life, but you always wake me me up! Happy New Year, my Friend
ΑπάντησηΔιαγραφή"astoriani.blodspot.com" NY